Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Je moet wel ff eerste dagen opbouwen met die winny. 10-20-30-40 bijvoorbeeld. Anders ga je beetje erg nare hoofdpijn krijgen ben ik bang.
Ja je kan 40 of 50 mg doen, 60 misschien beetje overkill. Beetje afhankelijk van hoeveel potjes je hebt liggen enzo. Twee keer per dag droppen inderdaad.
Oh en niet te veel piekeren over je haar en lever enzo.
Enfin, de training van vanmiddag met @flexx123 bij Muscle Totaal . Flexx traint duidelijk zwaarder dan ik, maar heb wel meegedaan met zijn gewichten, maar pakte toch hier en daar wat/een stuk minder reps.
Ik hou persoonlijk iets meer van TUT/MMC trainen...aantal reps en gewichten weet ik niet meer helaas. (zie log Flexx- eerste kuur winstrol)
Pull: Plate-loaded row:
3 sets oplopend gewicht
Chinup:
3 sets tot failure
Machine pulldown (plate-loaded)
3 sets
Cable row:
4 sets
Rear delt fly's op machine:
3a4 sets beetje zoeken naar goed MMC
Shrugs (dumbell):
3 sets + 1 dropset
Buy-asian curl:
4 sets
Dumbel curl:
3 sets
Rating:
(prima workout en zeer toffe gym!)
Verder had ik op de foto wel even mijn pens in mogen houden...was ergens wel even een reality check, maar desondanks vond ik het nodig om in de auto 280g autodrop (~945kcals) op te eten en daarna langs McDonalds te rijden...
Je moet eens weten hoe blij ik ben dat ik eindelijk eens wat andere smaken kan proberen! Respect ook voor @flexx123 dat hij ze zo lang voor me heeft bewaard en niet zelf heeft opgedronken!
Enfin, de training van vanmiddag met @flexx123 bij Muscle Totaal . Flexx traint duidelijk zwaarder dan ik, maar heb wel meegedaan met zijn gewichten, maar pakte toch hier en daar wat/een stuk minder reps.
Ik hou persoonlijk iets meer van TUT/MMC trainen...aantal reps en gewichten weet ik niet meer helaas. (zie log @flexx123)
Deze voeding is wel het perfecte voorbeeld van Marvinnen,
Heel laag in kcal in de ochtend en middag en dan in de avond full apeshit gaan met autodrop en McDonalds
Heel laag in kcal in de ochtend en middag en dan in de avond full apeshit gaan met autodrop en McDonalds
Winny to win it Marv, laat die haters maar haten gewoon gaan met die banaan, dan neem ik het meest bekeken natty log wel over van je met mijn 71kg op 1m80
Winny to win it Marv, laat die haters maar haten gewoon gaan met die banaan, dan neem ik het meest bekeken natty log wel over van je met mijn 71kg op 1m80
Zo naar de gym voor Push & quads! Helaas is die gare Muscle Camp van Frank ten Blanken daar vandaag, dus zal wel motherfucking druk zijn! Daarom post ik nog geen planning, want kan werkelijk alle kanten op nog!
Qua voeding nog niet alles gepland..maar dit weet ik al wel:
Geplande voeding 08-10-2017:
8:00 2 koppen koffie
9:00 5 aardbeien (was sap aan het maken, dus een paar gesnaaid)
9:30 1 broodje + 110g frcandeau + 1 ei + 2 koppen koffie
10:15 Blik muscle monster (200kcals, 25g eiwit) * + vit. D
Pre-workout: 10g pumpblend (Myprotein)
Post-workout: 10g BCAA (Myprotein)
13:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + glas aardbei-sinaasappelsap
15:30 Protein snickers (199kcals, 18g eiwit)
18:00 225g aardappels + 200g snijbonen + 135g duitse biefstuk
20:00 25g nightprotein (XXL)