MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.601
Lastige vraag.

Aan de ene kant ga je van natural test nivo naar 250 exogeen echt wel gains maken.
Aan de andere kant ga je maar 1x voor het eerst die naald erin rammen en zal 500 meer zoden aan de dijk zetten.

Lastig, lastig.

Vraag is natuurlijk ook wat voor soort fysiek je ambieert.
Thanks voor het meedenken! Dan beter gewoon 500mg..

Je weet niet of je gear goed is. Ga er maar vanuit dat het onder gedoseerd of wat dan ook is. Dan zit je bv met 250 mg al snel stuk lager en ben je je eigen ramen in aan het gooien.

Je kan je verder ook af vragen waarom je zo laag zou willen doseren. Qua gezondheid zal het geen verschil maken. Praktisch heb je hetzelfde geklooi. Enige verschil is kleine kostenbespraring en gains die je mis loopt.

Hoeveel mg winny ga je nemen en voor hoe lang?
Een week of 6 a 7 en start met 2x20mg..misschien nog verhogen naar 60mg totaal of is dat zinloos?

:woot:
Ik niet iig :)
Maar het is wel een gedenkwaardige vrijdag geworden. Blij dat Marvin terug is :p
:cheer:
Please Marvin, blijf alsjeblieft natty. Dan hebben natty's als ik ook nog iemand op DBB om tegenop te kijken.
Hmm, ik heb het al liggen..maar mijn taille moet eerst omlaag..crappy setpoint zo..
Goede beenomtrek, toch ?

Wait, whut...
:roflol: Ik zou nooit, maar dan ook nooit een dergelijke beenomtrek willen hebben. Ik zou eerlijk gezegd 60-65cm al mooi vinden op mijn lengte..

60cm benen is best skinny toch:o

• #33.603
Ze zijn nu na een goede cut maar 55..:roflol: Dus 60-65cm na een goede cut is prima!

Ik heb niet de behoefte dat iedere spijkerbroek eruit ziet als een fucking legging..
Vandaag had ik toevallig een herinnering op FB van toen ik vochtafdrijvers moest slikken op hartbewaking, mijn benen zijn toen geslonken maar door de definitie zagen ze er groter uit dan ooit, omtrek wil imo dus niet altijd iets zeggen.

Vandaag had ik toevallig een herinnering op FB van toen ik vochtafdrijvers moest slikken op hartbewaking, mijn benen zijn toen geslonken maar door de definitie zagen ze er groter uit dan ooit, omtrek wil imo dus niet altijd iets zeggen.
Sanca zet voor.... maar ik twijfel voor het strafschopgebied.... :o

Ze zijn nu na een goede cut maar 55..:roflol: Dus 60-65cm na een goede cut is prima!

Ik heb niet de behoefte dat iedere spijkerbroek eruit ziet als een fucking legging..
Is alleen bij stretch jeans toch.... alternatief is wijdbeens lopen vanwege de schrale plekken aan de binnenkant :roflol:

• #33.607
Precies..

Mijn benen ogen denk ook geen 55cm op foto's. Behalve onaangespannen op random foto's, dan kun je de do you even lift stempel er best opdrukken..:roflol:

14495343_10153791296112651_79348048316694105_n.jpg

Sanca zet voor.... maar ik twijfel voor het strafschopgebied.... :o
:windup:

Is alleen bij stretch jeans toch.... alternatief is wijdbeens lopen vanwege de schrale plekken aan de binnenkant :roflol:
Van die hobbezak broeken zijn natuurlijk zowieso geen gezicht..

Verder vanmorgen even los een beetje hamstrings en buik gedaan, omdat ik vanmiddag met @flexx123 pull doe (bij Muscle Totaal)!:thumbs:

Training 1/2, Hams & abs:
SLDL:
60kg: 12
80kg: 6 (warmup)
100kg: 8 (top!), 8 (TUT & MMC:fire:), 8, 8 (2 paused, heel kort!)

Standing leg curl:
12kg: 12, 12 (supercontrolled)
19kg: 12, 12 (2f.:fire:), 10
7.5kg: 22 (pompen of verzuipen..)

Incline legraise:
Bw: 12, 12, 9 (op=op)

Decline situp:
Bw: 12, 12, 12 (niet allemaal even makkelijk)

Cable woodchoppers:
7.5kg: 15
10kg: 15
12.5kg: 12 (sqeez & hold)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(eigenlijk de moeite niet, maar overslaan was ook geen optie:o)

En de voeding tot nu toe..niet zoveel gepland..

Voeding zaterdag 07-10-2017:
7:30 2 koppen koffie
8:30 1 grapefruit + handje rozijnen
9:15 1 scoop pumpblend (Myprotein)
Post-workout: 10g BCAA (Myprotein)
11:00 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + 8 kruidnoten:roflol: + multivit & vit D
12:00 Blik monster Ultra red:zuip:
12:45 130g kipfilet
13:30 Delicious protein wafer (XXL, 205kcals: 12g eiwit)
Pre-workout: 1 scoop monster* + 1 scoop pumpblend
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
17:30 Avondeten ??

E/K/V: geen idee

* Ok, ok..1 uitzondering dan op mijn preworkoutloze maand:o

Laatst bewerkt:
Veel plezier met @flexx123 bij Muscletotaal.

Jammer dat ik net in Amerika zit. :(

Op welk punt meten jullie je benen? En Marvin gaat kuren?:eek:

• #33.610
Altijd leuk om samen te trainen. Veel plezier man vanmiddag!

2x/dag trainen, duidelijk niet natty.

log staat in de verkeerde sectie

Het is hier dringend tijd voor :slotje::slotje::slotje::slotje::slotje::slotje:.:D

Je moet wel ff eerste dagen opbouwen met die winny. 10-20-30-40 bijvoorbeeld. Anders ga je beetje erg nare hoofdpijn krijgen ben ik bang.

Ja je kan 40 of 50 mg doen, 60 misschien beetje overkill. Beetje afhankelijk van hoeveel potjes je hebt liggen enzo. Twee keer per dag droppen inderdaad.

Oh en niet te veel piekeren over je haar en lever enzo.

Oh, het is niet serieus. Dit zijn de DBB rellen anno 2017. Doen alsof je een winny only kuurtje gaat doen maar de boel foppen.

Hihi, wacht maar tot je dit verhaal verteld tijdens spelletjesavond, dollert.

Terug
Naar boven