Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Thanks voor het meedenken! Dan beter gewoon 500mg..Lastige vraag.
Aan de ene kant ga je van natural test nivo naar 250 exogeen echt wel gains maken.
Aan de andere kant ga je maar 1x voor het eerst die naald erin rammen en zal 500 meer zoden aan de dijk zetten.
Lastig, lastig.
Vraag is natuurlijk ook wat voor soort fysiek je ambieert.
Een week of 6 a 7 en start met 2x20mg..misschien nog verhogen naar 60mg totaal of is dat zinloos?Je weet niet of je gear goed is. Ga er maar vanuit dat het onder gedoseerd of wat dan ook is. Dan zit je bv met 250 mg al snel stuk lager en ben je je eigen ramen in aan het gooien.
Je kan je verder ook af vragen waarom je zo laag zou willen doseren. Qua gezondheid zal het geen verschil maken. Praktisch heb je hetzelfde geklooi. Enige verschil is kleine kostenbespraring en gains die je mis loopt.
Hoeveel mg winny ga je nemen en voor hoe lang?

Ik niet iig
Maar het is wel een gedenkwaardige vrijdag geworden. Blij dat Marvin terug is![]()

Hmm, ik heb het al liggen..maar mijn taille moet eerst omlaag..crappy setpoint zo..Please Marvin, blijf alsjeblieft natty. Dan hebben natty's als ik ook nog iemand op DBB om tegenop te kijken.
Ik zou nooit, maar dan ook nooit een dergelijke beenomtrek willen hebben. Ik zou eerlijk gezegd 60-65cm al mooi vinden op mijn lengte..

), 8, 8 (2 paused, heel kort!)