125 mg test e kan je vergelijken met +-100 mg testosteron die vrijkomt in je lichaam. Normaal produceert een gezonde man iets van 50-70 mg per week.
Onderdosering van testosteron bij UG-labs valt trouwens wel mee hoor, het zijn eerder andere compounds die vervalst/ondergedoseerd worden
Dat is nog steeds bijna 2x zoveel als normaal. In mijn geval ga ik daar wel op gainen..
Of ik het ook ga proberen is een andere vraag..
Ik denk dat je een hip extension bedoelt
Precies..hoewel..als ik google naar hip extention vind ik wat anders.
Dit schreef Bell coaching laatst:
"
Back Extensions vs Hip Extensions. Helaas wordt er nog te vaak een back extension verricht, terwijl men de billen wil trainen.
Helaas wordt deze oefening zelfs door veel professionals alsnog “back extension” of “hyperextension” genoemd, wat niet helpt met het elimineren van de bestaande verwarring omtrent de benaming ervan.
Belangrijk bij de hip extension is om geen onnodig grote ROM vanuit de rug te maken. Alles komt vanuit de heup, en de oefening eindigt wanneer de heupen gesloten (“locked”) zijn, met de billen bovenin maximaal aangespannen.
Start: Je laat jezelf “hangen” in de bodempositie. Je rug mag hierbij gewoon ontspannen zijn. Je spant onderin je glutes goed aan en ramt je heupen hard de kussentjes in. Hierdoor komt je torso omhoog. Bovenin lock je je heupen uit, knijp je je billen goed samen, en laat je jezelf vervolgens weer gecontroleerd zakken.
Om het makkelijker te visualiseren:
-
Als man zijnde: stel jezelf voor dat het bankje de vrouw van je dromen is, die voorover gebukt staat, naakt. Rammen met die handel. 
- Als vrouw zijnde: draai bij bovenstaande de rollen in de relatie eens om.
Je kunt de oefening verzwaren door een dumbbell tegen je keel/kin aan te houden (of tegen de borst als dit nog te zwaar is), een barbell op de vloer te plaatsen en deze vast te houden (snatch grip is een mogelijkheid als afstand tot de vloer een issue is), en/of door weerstandsbanden te gebruiken (onder aan het hip extensie bankje vastmaken en om de achterkant van je nek heen, zodat de opwaartse beweging wordt verzwaard).
Maak de switch en ervaar het verschil zelf: laat die hamstrings en billen maar eens flink werken!
Meer weten over de hip hinge als beweging en hoe je je billen maximaal kunt activeren? Lees ons artikel dan hier:
Hip Hinge: Leer beter bewegen vanuit je heupen | Uitleg met foto's
"
Niet dat ik het daaruit heb gehaald, want had gewoon zin om mijn glutes wat meer aan het werk te zetten
Een verzuurde onderrug van pull-throughs lijkt mij niet de bedoeling btw

..
Ehm..hoezo niet?
Als Marvin gaat kuren, weten we eindelijk of het hele mind muscle gebeuren echt werkt of niet.
Het werkt...punt!
Maar natuurlijk werkt het, anders zou Marvin niet zijn huidige shape hebben.
Bedankt