Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #33.941
Ik ben nogal een fan van "wat als - scenario's". Om de één of andere reden boeit dat mij...

En ik ben echt benieuwd wat er zou gebeuren als jij 12 weken dedicated zou eten en een basic kuurtje test/mast zou doen. Ik denk dat je heel veel gainsss zou pakken + gezonder dan die clen ;)

Do it Marvin, come to the dark side...

Vraag over eetgewoonte in NL: wat is jullie nationale gerecht eigenlijk? Bij ons is dat uiteraard frieten maar bij jullie?
Het zal nog wel even een scenario blijven. Maar ben er van overtuigd dat ik inderdaad deftige gains ga maken al is het al omdat een dergelijke kuur een stok achter de deur is om mezelf te gedragen ;)

:woot:
Wat is eigenlijk schadelijker, een test kuurtje of een paar weekjes clen?
Clen is veel lever-toxischer
Test kuurtje is niet schadelijk, mits deftige doseringen, goede gezondheid bij aanvang kuur en goede nakuur.
Vind het wel mooi hoe kuurders AAS altijd gezond praten:roflol: Al is het wel gezonder dan clen..

Vind het wel mooi hoe kuurders AAS altijd gezond praten:roflol: Al is het wel gezonder dan clen..

Het is ook gewoon zo dat als je jaarlijks een bescheiden kuur doet, dat geen negatieve impact op je gezondheid heeft.

Het probleem bij kuren is, en ik heb mij er ook schuldig aan gemaakt, dat het doorslaat naar blasten/cruisen en dat de doseringen de pan uit gaan swingen. Dan ben je verkeerd bezig.

Let op, je kan ook blasten/cruisen met een minimale impact op je gezondheid maar bij 99% van de BB'ers die blasten/cruisen is dat niet zo.

Het is ook gewoon zo dat als je jaarlijks een bescheiden kuur doet, dat geen negatieve impact op je gezondheid heeft.

Het probleem bij kuren is, en ik heb mij er ook schuldig aan gemaakt, dat het doorslaat naar blasten/cruisen en dat de doseringen de pan uit gaan swingen. Dan ben je verkeerd bezig.

Let op, je kan ook blasten/cruisen met een minimale impact op je gezondheid maar bij 99% van de BB'ers die blasten/cruisen is dat niet zo.
Can confirm. Begon met een fatsoenlijke bedoeling en zat al snel aan de tren clen dnp eca sibutramine gram test en meer blast dan cruise

Klopt, maar als je dan toch bezig bent is het wel erg verleidelijk:o. Niet dat iedereen het zo extreem doet, maar vaak worden er toch wel aardige dosissen genomen bij iemand die bc'd.

Denk dat je niet ver van de waarheid zit waar het de meeste b/c gebruikers betreft. Maar het kan ook een stuk gezonder natuurlijk. Altijd minimaal 8-12 weken cruisen, jezelf beperken tot alleen de middelen die nodig zijn om je doelen te bereiken en de dosering niet te hoog te laten worden. Zo gebruik ik nooit wat anders dan test/deca of test/mast i.c.m. GH en T3. Maar inderdaad de doseringen in een blast liggen doorgaans wel iets hoger :o Tren zie ik de voordelen niet van in en clen en dnp zijn voor mij bijvoorbeeld echt een no go.

Denk dat je niet ver van de waarheid zit waar het de meeste b/c gebruikers betreft. Maar het kan ook een stuk gezonder natuurlijk. Altijd minimaal 8-12 weken cruisen, jezelf beperken tot alleen de middelen die nodig zijn om je doelen te bereiken en de dosering niet te hoog te laten worden. Zo gebruik ik nooit wat anders dan test/deca of test/mast i.c.m. GH en T3. Maar inderdaad de doseringen in een blast liggen doorgaans wel iets hoger :o Tren zie ik de voordelen niet van in en clen en dnp zijn voor mij bijvoorbeeld echt een no go.
Geen voordelen aan tren?:o Ik veronderstel dat je doseringen test omhoog gaan bij de test mast blasts ipv test deca?

Geen voordelen aan tren?:o Ik veronderstel dat je doseringen test omhoog gaan bij de test mast blasts ipv test deca?

Ik heb diverse tren cycles gedraaid, maar het heeft me niets extra's gebracht uiteindelijk. Natuurlijk is de look terwijl je op tren zit nergens mee te vergelijken, maar ik draai geen wedstrijden en vind er niks aan dat ik een bepaalde look creëer die ik erna weer inlever. Daarnaast kan ik slecht eten op tren, dus voor mij is het nooit een bulkmiddel geweest.

Waarom veronderstel je dat mijn dosering test hoger is bij mast dan bij deca?

Ik heb diverse tren cycles gedraaid, maar het heeft me niets extra's gebracht uiteindelijk. Natuurlijk is de look terwijl je op tren zit nergens mee te vergelijken, maar ik draai geen wedstrijden en vind er niks aan dat ik een bepaalde look creëer die ik erna weer inlever. Daarnaast kan ik slecht eten op tren, dus voor mij is het nooit een bulkmiddel geweest.

Waarom veronderstel je dat mijn dosering test hoger is bij mast dan bij deca?
Gezien mast zwakker dan deca is voornamelijk. Welke doseringen hanteer je dan?

Gezien mast zwakker dan deca is voornamelijk. Welke doseringen hanteer je dan?

Mast gebruik ik in de cut en deca in de groeifases. In de cut hoef je doorgaans ook niet zoveel ML weg te duwen om je massa te behouden, dat gezegd hebbende is Mast wel echt een stuk leuker op 800mg dan op 400mg :D

Mast gebruik ik in de cut en deca in de groeifases. In de cut hoef je doorgaans ook niet zoveel ML weg te duwen om je massa te behouden, dat gezegd hebbende is Mast wel echt een stuk leuker op 800mg dan op 400mg :D
Als in? Vond het op 400mg best leuk naast een doorsnee dosis test:D

Als in? Vond het op 400mg best leuk naast een doorsnee dosis test:D

Merkte op hogere dosering mast toch wel echt een veel harder fysiek. (Net als de look van tren wel tijdelijk, maar dat is tenminste zonder de lethargie en het algemeen kut voelen op tren)

Mast gebruik ik in de cut en deca in de groeifases.

Mocht ik nog kuren, wat ik wel zou willen maar gezien mijn huidige situatie moet het wachten, dan zal ik het ook basic houden: test+mast om te cutten en test+deca om te bulken op bescheiden doseringen (lees: lager dan 1 gram) :)

Tren geeft idd een heel mooie look maar die is helaas zo tijdelijk... :( + het blijft 1 van de minst gezonde AAS.

Maaaar we hadden het over @Skatermarvin zijn eerste kuur he? Wanneer ging die nu weer starten? 2018? :trollface:

Dus test deca blast, test mast cruise?:p

Aas talk in natty log, ik vind mooi:)

Als je het echt gezond wil doen dan zet je test maar op 125mg per week tijdens een cruise. Op die manier staat je lichaam tijdens je cruise onder geen overbodige stress meer, 125mg komt dicht bij natuurlijke testosteron levels (dicht, maar nog steeds iets meer dan normaal). Ik typ dat maar even om het verhaal over 'gezond en verantwoord' blasten/cruisen aan te vullen.

Ik neem aan dat jij dat wel weet uiteraard.

Aas talk in natty log, ik vind mooi:)

Dit log is zo fake natty als het maar kan :P

Maar is 125mg wel genoeg?

Terug
Naar boven