- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoveel heb ik er niet nodig..eet ze hooguit op zaterdag en/of zondag wanneer ik te lui ben om wat te maken overdag.hungg, ik heb ook weer een stuk of 50 van die repen besteld![]()
Ik herken me er ook aardig in..vooral als je de 'snackssss' van me afpakt..
Dat kind met haar snacks.. ik lig elke keer weer dubbel
It could have been me![]()

Ik WIST dat er weer zo'n 'jubileum' zou komenEn de voeding..uit eten vanavond want heb vandaag 3 jaar en 7 maanden met mijn vriendin![]()

Goed man!Nog dubbel iets te vieren ook...Ben sinds 3 weken onder 100kg (en vergeten toen te vieren). Zit sinds de operatie wel weer op 99kg, maar dat betekent toch 31 kilo eraf
![]()
Uhu..

Precies

Nogmaals...ik snap niet dat andere dat ook niet doen..

)
)
)
)
), 15 (fik erin!
), 15 (2f.)
)
), 7 (pff..)
),8 (fuaarK!) 8 (3f.
)
)
)
), 10 (pumped!)
), 10 - 10 (best zo!)
Ja toch

Tja, dat was wel om te janken. Dat maak ik volgende week wel goed met die AYCE
Ja toch
Tja, dat was wel om te janken. Dat maak ik volgende week wel goed met die AYCE
Je bent wel consequent in elk geval.. Niet alleen zelf Marvin je, maar ga je ook naar restaurants waar ze marvinnen
mini porties versus AYCE 
PreciesHahaJe bent wel consequent in elk geval.. Niet alleen zelf Marvin je, maar ga je ook naar restaurants waar ze marvinnen
mini porties versus AYCE
![]()

Goede vraag. Ik heb het wel leeg gegeten, want hou niet van restjes op tafel

Ernaast lagen warme kersen, maar die waren mwoah. Tiramisu was wel heerlijk!Goh, die interactie tussen jullie op het strand
Vleesjes zien er wel goed uit. Wafel ook wel, maar daar hoort toch een goeie kluit confiture op?

Je vriendin trekt wel de goed aandacht weg van het ontbreken van de onderrug ontwikkeling
(kut, het is nog niet vrijdag)

Vrijdag is voor rellen, dit is gewoon een feitelijke constatering![]()