- Waardering
- 1.157
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ShiiiitSteek het maar in de doofpot.
Als je me op deze manier behandelt ga ik ook niet langer zwijgen over je aas gebruik, het vertrouwen is gebroken![]()
Klinkt goedKom lekker naar Limburg, heerlijke vlaaien, veel voor weinig etc. etc.

Nee..
Dit..

Haha..ik ook

Zal er over nadenken..
Ehm..

Uhu...
Precies..We moeten iets inhalen,
Vrijdag zat iedereen in @flexx123 zijn log te tellen en niet hier

Ik drink geen bier en wijn. Het is een eet cafee waarbij de porties goed meevallen (het kost ook geen f**k).Waar ga je uit eten dan? 2095kcal zou mijn uit eten alleen al zo'n beetje zijn inclusief bier, wijn etc.![]()

En de voeding..uit eten vanavond want heb vandaag 3 jaar en 7 maanden met mijn vriendin![]()

En de voeding..uit eten vanavond want heb vandaag 3 jaar en 7 maanden met mijn vriendin![]()

Ik ga binnenkort Bregje in Zoetermeer eens uitproberen...Dan ga ik ook! Ik ben vandaag 26 jaar, 8 maanden en 15 dagen met mijn vrouw samen.Whaha ook echt een bijzondere periode om te vieren! Ik ga morgen maar uit eten, want dan ben ik 19 jaar, 10 maanden, 3 dagen, 14 uur en 48 seconden met mijn vrouw samen
Bon apetit!Ik ga binnenkort Bregje in Zoetermeer eens uitproberen...

Dan ga ik ook! Ik ben vandaag 26 jaar, 8 maanden en 15 dagen met mijn vrouw samen.![]()
Gefeliciteerd man! En eet smakelijk

Dank u, jij ook...

). Zit sinds de operatie wel weer op 99kg, maar dat betekent toch 31 kilo eraf 
Super man!Ben sinds 3 weken onder 100kg (en vergeten toen te vieren). Zit sinds de operatie wel weer op 99kg, maar dat betekent toch 31 kilo eraf
![]()

Ik drink geen bier en wijn. Het is een eet cafee waarbij de porties goed meevallen (het kost ook geen f**k).
Zal iets worden als:
Voor: Carpaccio of Beef Tataki
Hoofd: Mixed grill
Na: Klein appeltaartje met vanille ijs of warme wafel met kersen en slagroom.
Het zou me een rotzorg zijn als dit 2000kcals is..
Menukaart - Proeflokaal Bregje
Nog dubbel iets te vieren ook...Ben sinds 3 weken onder 100kg (en vergeten toen te vieren). Zit sinds de operatie wel weer op 99kg, maar dat betekent toch 31 kilo eraf
![]()
Thanks!
Toch valt het goed mee hoor. Het is geen vreetfestijn waarvan je uit elkaar knalt, maar best ok. Ze doen gewoon niet echt aan bord-opmaak en de porties zijn wel iets kleiner..en dat scheelt enorm in prijs3 gangenmenu voor 12,50?Echte Marvinporties ga je krijgen dus
![]()
toch zouden meer mensen het zo moeten doen. Het is toch leuk om minimaal 1 keer per maand een etentje of iets anders leuks hebt op die ene 'speciale' dag.Whaha ook echt een bijzondere periode om te vieren! Ik ga morgen maar uit eten, want dan ben ik 19 jaar, 10 maanden, 3 dagen, 14 uur en 48 seconden met mijn vrouw samen
Bon apetit!Ik ga binnenkort Bregje in Zoetermeer eens uitproberen...
Ik zeg doen!Dan ga ik ook! Ik ben vandaag 26 jaar, 8 maanden en 15 dagen met mijn vrouw samen.![]()

Nog iets om te vieren!!Nog dubbel iets te vieren ook...Ben sinds 3 weken onder 100kg (en vergeten toen te vieren). Zit sinds de operatie wel weer op 99kg, maar dat betekent toch 31 kilo eraf
![]()
Mogelijk..op die McD na dan..Dit is toch maar alleen de planning? Daarnaast komt nog het onvoorziene, zoals brood op tafel, side plates, restjes van anderen, extra toetjes, baileys, en dan een mac op de terug weg omdat je toch nog honger hebt?
Indrukwekkend, gefeliciteerd!
klopt..zoals ik hier boven ook al zei..het s geen vreetfestijn..maar voor dat geld serieus goed eten.Ben een tijd geleden ook bij bregje wezen eten, zo goedkoop als iets maar smaakte goed. Wel kleinere porties dan je gewend bent helaas haha

Zo fit het nog enigzins in de macro's..dat wordt volgende week donderdag wel wat anders met AYCE spareribs..

Ik ga er geen challenge van maken, maar het wordt hoe dan ook teveel. Dus overdag net als vandaag ~1000kcals..daarna zien we het wel!AYCA spareribs is killing voor je macro's. Of je moet een eenmalig kcal doel van 10.000kcal op een dag pakken, puur voor de uitdaging, dan is het nog een prestatie![]()
Ik ga er geen challenge van maken, maar het wordt hoe dan ook teveel. Dus overdag net als vandaag ~1000kcals..daarna zien we het wel!