- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Die spelletjes avonden hebben hem veranderd, van binnen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks!Mooie foto's. Die onderste is wel episch (belicht).

Dat is wel gelukt!
MerciInderdaad mooie foto's kerel. Geniet met mate vanavond.![]()
![]()

NiceEen buffet behorende bij een oktoberfest pubquiz. Ai, die combinatie... heerlijk! haha

Mwoah..er zijn niet veel dagen met de volledige combi die je opnoemt. Monster neem ik meestal enkel op rustdagen en daar neem ik geen preworkout en op dagen met zware PWO heb ik vaak weer geen behoeft aan 10 kopjes koffieHoly f**k, dus op sommige dagen weleens 10-12 koffie, een monster en een preworkout?

Klopt..
Ja dat al cafeïne gebruik is nergens goed voor, je sloopt je hele lichaam. Geef je dan niets om de mensen om je heen? Denkt alleen maar aan jezelf.
Ik en mijn verloofde slopen ons zelf allebei..verder niemand om mee rekening te houden toch?
)
)Ik en mijn verloofde slopen ons zelf allebei..verder niemand om mee rekening te houden toch?

Je bent mooi zoals je bent, je hoeft dit niet voor andere te doen. Je ziet er zo goed uit.![]()

Ik vond hem vroeger ook al niet zo heel leuk maar je moest wel om erbij te horen hier...
Ik vond hem vroeger ook al niet zo heel leuk maar je moest wel om erbij te horen hier...

Je bent mooi zoals je bent, je hoeft dit niet voor andere te doen. Je ziet er zo goed uit.![]()
Dat hoor ik ook wel eens met mijn momenteel steeds toenemende lichaamsgewicht..
Jup..

Hoeft niet meer, heeft zijn beste tijd hier gehad hoor![]()

Precies...dat eerste dan..Als ze maar geil is toch
OT: marvin ik vind dat je teveel gebruikt en moet minderen.

Whahaha
Ik had wel meer discipline...
Had het er gister nog over met collega's. Die zeiden ook dat ik met de jaren makkelijker was geworden, maar zij vonden me juist gezelliger..Die spelletjes avonden hebben hem veranderd, van binnen![]()
Alleen wanneer ik de koffie helemaal skip of te laat op sta..

Dikke mensen zijn helemaal niet gezellig, moet je eens zeggen dat ze iets niet mogen eten![]()

Van mezelf weet ik wel dat ik daar minder gezellig van word. Tijdens cut ben ik een draak...Dikke mensen zijn helemaal niet gezellig, moet je eens zeggen dat ze iets niet mogen eten![]()
Dat laatste is altijd nog een optie..De oude Marvin had gisteren nog wat strafcardio gedaan na die dirty bulk. Ik mis de oude dedicated Marvin. Nu begin je steeds meer op zo een dikke powerlifter te lijken.

Haha..die 'dikkerd' blijft er natuurlijk van binnen gewoon inzitten..Ik was vroeger veel gezelliger dan nu...toen ik nog dik was! Maar als ik nu iets niet mag vreten, kun je ook maar beter wegwezen![]()
Haha..die 'dikkerd' blijft er natuurlijk van binnen gewoon inzitten..
Ik heb ook flink last van een 'inner-fatty'
Maar deze dikkerd is inmiddels mooi 32 kilo afgevallen, dus iets minder dikkerd 
Respect hoor! De vreet-struggle zal er helaas altijd blijven..Ja, die dikkerd zit nog wel verstopt ja...en de vreetzak probeert zich ook nog wel eens te laten zienMaar deze dikkerd is inmiddels mooi 32 kilo afgevallen, dus iets minder dikkerd
![]()
Godver...meneer de powerlifter is ook een keer wat droger hoor..

Ik lust geen bier, dus dat is wel een stap te ver gok ik..