Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.242
Mooie foto's. Die onderste is wel episch (belicht).
Thanks!:D

Dat is wel gelukt!

Inderdaad mooie foto's kerel. Geniet met mate vanavond. :D ;)
Merci:cheer:
Een buffet behorende bij een oktoberfest pubquiz. Ai, die combinatie... heerlijk! haha
Nice:woot:
Holy f**k, dus op sommige dagen weleens 10-12 koffie, een monster en een preworkout?
Mwoah..er zijn niet veel dagen met de volledige combi die je opnoemt. Monster neem ik meestal enkel op rustdagen en daar neem ik geen preworkout en op dagen met zware PWO heb ik vaak weer geen behoeft aan 10 kopjes koffie ;)
Klopt..
Ja dat al cafeïne gebruik is nergens goed voor, je sloopt je hele lichaam. Geef je dan niets om de mensen om je heen? Denkt alleen maar aan jezelf.
:roflol: Ik en mijn verloofde slopen ons zelf allebei..verder niemand om mee rekening te houden toch?

Enfin, about yesterday:

Ronde 1: Brood met smeersels
Ronde 2: Curly fries + 1 ketjap & 1 pittige sparerib (+curly fries van collega:o)
Ronde 3: 1 honing sparerib
Ronde 4: 1 ketjap & 1 pittige sparerib
Ronde 5: 2 ketjap spareribs
Ronde 6: Applecrumble met bolletje caramelijs (bakje slagroom met chocosaus van collega:roflol:)
Ronde 7: Koffie + baileys met ijs

Eindstand:

7 ribbetjes
2 porties curly fries
84.5kg (+1kg)
77cm taille (+1cm)

Ribs waren ook beter dan verwacht..geen gekluif en getrek, maar gewoon netjes van het bot te trekken:thumbs:

Tja, en actie = reactie...

De planning voor vandaag..

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
80min / 28km / ~700-800kcals

Voeding, vrijdag 03-11-2017:
7:30 2 koppen koffie
Pre-cardio: 5g BCAA (Myprotein)
9:00 2 koppen koffie
11:00 50g whey delicious (XXL) + 10g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 5g BCAA (Myprotein)
18:00 40g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~850kcals)

~1735kcals, E/K/V = 200g (46%) / 110g (25%) / 55g (29%)

• #34.248
Je bent mooi zoals je bent, je hoeft dit niet voor andere te doen. Je ziet er zo goed uit. :roflol:
:roflol: Dat hoor ik ook wel eens met mijn momenteel steeds toenemende lichaamsgewicht..:roflol:

Maar ben er van overtuigd dat ze het wel gaat zeggen als het de spuigaten uit loopt :thumbs:
:roflol: :roflol:

De grootste leugen uit hedendaagse relaties :roflol:
Jup..:o
Ik vond hem vroeger ook al niet zo heel leuk maar je moest wel om erbij te horen hier...
:roflol:
Hoeft niet meer, heeft zijn beste tijd hier gehad hoor :haha:
:roflol::roflol:
Als ze maar geil is toch:doggy:

OT: marvin ik vind dat je teveel gebruikt en moet minderen.
Precies...dat eerste dan..

Minderen doe ik vaak in het weekend. Dan drink ik meestal maar twee bakjes koffie.

Krijg je dan geen koppijn?

• #34.250
Deze had ik even gemist:roflol:

Precies dit, ik herken je niet meer Marvin :(
Whahaha
Ik had wel meer discipline...
Die spelletjes avonden hebben hem veranderd, van binnen :janken:
Had het er gister nog over met collega's. Die zeiden ook dat ik met de jaren makkelijker was geworden, maar zij vonden me juist gezelliger..

Dikke mensen zijn ook gezellig, toch?
Alleen wanneer ik de koffie helemaal skip of te laat op sta..:o

Dikke mensen zijn helemaal niet gezellig, moet je eens zeggen dat ze iets niet mogen eten :o

De oude Marvin had gisteren nog wat strafcardio gedaan na die dirty bulk. Ik mis de oude dedicated Marvin. Nu begin je steeds meer op zo een dikke powerlifter te lijken.

• #34.254
Dikke mensen zijn helemaal niet gezellig, moet je eens zeggen dat ze iets niet mogen eten :o
Van mezelf weet ik wel dat ik daar minder gezellig van word. Tijdens cut ben ik een draak...

In b4: daarbuiten ook..
De oude Marvin had gisteren nog wat strafcardio gedaan na die dirty bulk. Ik mis de oude dedicated Marvin. Nu begin je steeds meer op zo een dikke powerlifter te lijken.
Dat laatste is altijd nog een optie..:headbang:
Ik was vroeger veel gezelliger dan nu...toen ik nog dik was! Maar als ik nu iets niet mag vreten, kun je ook maar beter wegwezen :D
Haha..die 'dikkerd' blijft er natuurlijk van binnen gewoon inzitten..

Ik heb ook flink last van een 'inner-fatty'

Haha..die 'dikkerd' blijft er natuurlijk van binnen gewoon inzitten..

Ik heb ook flink last van een 'inner-fatty'

Ja, die dikkerd zit nog wel verstopt ja...en de vreetzak probeert zich ook nog wel eens te laten zien :eating: Maar deze dikkerd is inmiddels mooi 32 kilo afgevallen, dus iets minder dikkerd ;)

Niet alleen maar inner tegenwoordig toch..

Nog even en Marv drinkt Kasteel donker!

• #34.258
Strongman Marvin, strongman.:army:

Terug
Naar boven