- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
En ik heb echt helemaal helemaal helemaal helemaal helemaal nergens last van. Ben ook helemaal niet druk, of druk, ofzo....of hyper of druk.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ik heb echt helemaal helemaal helemaal helemaal helemaal nergens last van. Ben ook helemaal niet druk, of druk, ofzo....of hyper of druk.

300 mg caffeine rond 4 uur smiddags en ik kan al niet meer slapen savonds... andere uiterste..
:O
Herkenbaar!Als ik er zo over nadenk...ik zuip in de ochtend 5 bakken (extra sterke) koffie, 's-middags 1 blikje suikervrije energydrink (75mg per blikje) en 's-avonds thuis nog wel 2 bakken koffie (en als ik weer aan het trainen ben, gaat er ook nog wel een PWO'tje in). En ik heb echt helemaal helemaal helemaal helemaal helemaal nergens last van. Ben ook helemaal niet druk, of druk, ofzo....of hyper of druk. Zal wel die genoemde #gewenning zijn![]()

Echt..300 mg caffeine rond 4 uur smiddags en ik kan al niet meer slapen savonds... andere uiterste..

Ik ben al gefaald in mijn maand preworkoutloos..laat staan dat ik koffie loos moet gaan proberenZou een maandje cafe"ne loos dan werken? Ik sla ook aardig wat sterke / dubbele espressotjes achterover... wellicht een idee om een stoptober in te lassen.. maandje niet. Zonde dat het net oktober is geweest, dus maar jaartje wachten?![]()

Echt..Ik drink ook geen koffie meer na 16u, dat schiet niet op.. Meeste koffie drink ik sochtends, daarna eigenlijk helemaal niet meer.
?Klopt..caffeine werkt ook bij mij nog hoor.Cafeïnesupplement werkt ook bij koffieleut - Kennisbank
Dit laat zien dat cafeïne supplementen gewoon werkt als je al koffie/energie drink etc. gebruikt.
Dus in hoeverre dat gewenning waar is?
Onlangs wees onderzoek uit dat sporters die regelmatig koffie drinken, geen voordeel meer kunnen halen uit cafeïnesupplementen. Dit zou al het geval zijn bij twee kopjes per dag. Verontrustende berichten voor sporters die graag een ‘bakkie doen’. Zij kregen dan ook het advies om in de dagen voorafgaand aan hun wedstrijd geen koffie meer te drinken.
Nu blijkt dus dat ook zij weer met een gerust hart hun favoriete kopje koffie kunnen drinken. In tegenstelling tot het eerdere onderzoek, laten deze nieuwe onderzoeksresultaten zien dat sporters helemaal niet gewend raken aan cafeïne, zelfs niet als ze dagelijks meerdere koppen koffie drinken. Gezien de kwaliteit van deze nieuwe studie moet aan deze conclusie meer waarde worden toegekend dan aan de eerdere resultaten

O shit..heb ik die pillen weer door elkaar gehaald!

Moet je eens 600mg caffeine nemen..op nuchtere maag..![]()

Dan nog word ik niet trillerig.. eerder een od gevoel dat ik rustig en emotioneel gevoelloos word![]()
Herkenbaar. Dat is ook zo leuk met ECA en dan iets van 3 caps op een dag. Door de halfwaarde tijd van o.a caffeine ben je dan behoorlijk aan het stapelen en ga je je vervolgens een beetje 'dood' voelen
Moet je eens 600mg caffeine nemen..op nuchtere maag..![]()

Moet je eens 3-5gram caffeine nemen op lege maag, kan je lachen![]()

Moet je eens 3-5gram caffeine nemen op lege maag, kan je lachen![]()
dat was me een verhaal
...
What doesn't kill you makes you stronger!

Wilde wat compenseren voor de spareribs van vandaag, maar dat is net niet gelukt..
)
Wilde wat compenseren voor de spareribs van vandaag, maar dat is net niet gelukt.
Pff..ik wil het niet weten..
Gewoon niet invullen in MFP. Dan telt het nietIk reken spareribs altijd goed hehe.. maar die maoam pinballs... die moet je niet in MFP invoeren, je schrikt je kapot van die suikerballen! al denk ik dat jouw MFP wel iets gewend is...

Goed lezen hè...