Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Konden we dan niet deze log sluiten en die van flex openlaten? Marvin is het verleden, Flex is the new kid in town

En even veel verboden middelen geslikt

Shit, het is nog waar ook. Ik dacht dat hier weer onzin werd verkondigd. (wordt er ook ....
)Dat is dan ook weer zo. Gemak dient de mens...Ik bedoelde niet die van de winkelmaar deze:
Basmati Rijst (kant-en-klaar) (2,5kg)
vind ik geen geld voor 2,5kg en het is gewoon in het bakje gooien en klaar. Het zit ook gewoon allemaal los van elkaar.
Ben sowieso wel groot van van musclemeat. Veel keuze, goede prijzen en het scheelt me uren per week aan preppen.

Deze reply probeerde ik uit te lokkenJe denkt toch niet dat ik een Youtube filmpje ga kijken over een spelletje dat volwassen mensen spelen met de naam regenwormen he....

Wel lekker makkelijk! Enkel wegen en in bakjes stoppenBen ook een groot fan van MM...
Ik gebruik om te preppen altijd deze: Wok Rijst mix (kant-en-klaar) (1kg)
Daar liggen meestal 3 of 4 zakken van in mijn vriezer...
En dat vul ik dan (soms) aan met losse erwten/wortel mix, bonen en/of kikkererwten van de Lidl en een half pakje van:
Chicken Meat-balls
of
Kant-en-klare kipfiletblokjes (thais) 1kg (5 x 200gr)
Vroeger stond ik uren in de keuken op zondagavond om dat allemaal los zelf voor te bereiden. Nu fl**ker ik het vanuit de vriezer in bakjes en klaar. Gemak dient de mens...

Waarom is die log nou gesloten, ik wil helemaal niet terug naar hier komen![]()

Precies..mijn dank is grootik heb dat log op aanvraag van Marvin gesloten, ging nergens meer om, dat er hier geen volk meer kwam.

IGHoe blijven we dan op de hoogte van @flexx123 z'n gainz![]()
No you did not..

Precies..

Winstrol-vocht
Daar weet jij alles van..![]()
Die zijn na een paar weken toch weer verdwenen als sneeuw voor de zon![]()

Konden we dan niet deze log sluiten en die van flex openlaten? Marvin is het verleden, Flex is the new kid in town

Ho ho...ik gain soms in een weekend nog meer dan Flexx in zijn hele kuur

Het is waarShit, het is nog waar ook. Ik dacht dat hier weer onzin werd verkondigd. (wordt er ook ....)

)
)
)
), 8 (controlled reps), 8 (top
), 8
)
)
)
)
)
)

Klopt..ECA, DMAA+ECA, Clen, DMAA, Yohimbine etc. etc.
Is maar24kg zwaarder dan ik

gaat prima zo, kan weer zo goed als pijnvrij trainen 
Haha no way panlatgaat prima zo, kan weer zo goed als pijnvrij trainen
![]()
Klopt..ECA, DMAA+ECA, Clen, DMAA, Yohimbine etc. etc.
Is maar24kg zwaarder dan ik![]()