- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Het wordt steeds gezelliger hier...

Dat zeggen alle snotneuzen als ze nog jong zijn.Ik word liever niet oud met mijn levensstyle dan dat ik het aanpas.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het wordt steeds gezelliger hier...

Dat zeggen alle snotneuzen als ze nog jong zijn.Ik word liever niet oud met mijn levensstyle dan dat ik het aanpas.

Ik word liever niet oud met mijn levensstyle dan dat ik het aanpas..
Ik wil nu ook geen kinderen..dus als dat zo blijft zie ik niet in voor wie ik gebrekking en 80 moet worden..dan word ik liever 65 met dat ik kan zeggen dat ik geleefd heb..Het wordt steeds gezelliger hier...
Dat zeggen alle snotneuzen als ze nog jong zijn.![]()
Dit dus..Idd. Net alsof terug papjes eten en een luier aanhebben de beste tijd van je leven is...
Marvin eet sneller dan hij nadenkt

Denkt marvin?
Kweenie?
Sneller dan het licht!
Als ik daar ooit van proef blijf ik eten..dus beter niet.Maar heb je wel geleefd als je nooit eens geproefd hebt AAS?!

Niet wanneer ik eet..
Ho ho..ik heb gewoon HBO gedaan hè..

Maar heb je wel geleefd als je nooit eens geproefd hebt AAS?!
Als je je dan voelt alsof je 85 bent dan schiet het natuurlijk ook niet echt op.dan word ik liever 65 met dat ik kan zeggen dat ik geleefd heb.

...en toch...doe ik het niet!Ik kan bevestigen dat het leven met aas een stuk interessanter is dan naturel...
Dat zal wel meevallen..zo destructief is het ook weer niet wat ik doe...Als je je dan voelt alsof je 85 bent dan schiet het natuurlijk ook niet echt op.![]()
het off gaan (depressie)..relaties stuk..onvruchtbaar..haar verlies..
het off gaan (depressie)..relaties stuk..onvruchtbaar..haar verlies..

Godver..Ken ook genoeg natty's die aan dezelfde aandoeningen lijden, dus geen excuus![]()
Ik ga het in ieder geval niet opzoeken..Pls.het off gaan (depressie)..relaties stuk..onvruchtbaar..haar verlies..
Ben liever de aap op de grootste rots.
Met jou als voorbeeld?Pls.
Haarverlies: Goed inlezen, spieren > haren of niet kuren.
Relatie stuk: Niet kuren/open zijn
Onvruchtbaar: was je vooraf wel vruchtbaar? Kans is wat groter na AAS, maar het is geen enorm vergrootte kans.
Off gaan: nooit off gaan (gewoon niet kuren als je herstel bagger is of idd nooit off gaan)

I see what you did there
In dat geval ben ik best een goed voorbeeld ja.
Dan heb je geluk..of sta je er gewoon heel makkelijk in. Ik ben veel te ijdel om nu al mijn haar te verliezen bijvoorbeeld..In dat geval ben ik best een goed voorbeeld ja.
Haaruitval nam ik als een man.
M'n herstel was nooit een probleem, alhoewel ik niet on hoefde te blijven tho
Vruchtbaarheid idk, hCG heeft de trick vast wel gedaan
Relatie? Open geweest, werkte niet met aas, dus gewoon gekapt. Still 11/10 relatie en geen depressie omdat ik al wist dat m'n herstel soepel gaat door mijn eerste keer off gaan.