XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Welkom op het Viva forum, wat zijn jullie doelen? :D

Marcellekes? :roflol:

Ik volg het ff voor geen meter nu... haha

Ik pak ondershirts altijd van Girav, die zijn wat langer en dus aardig ideaal om onder een overhemd te dragen.

Dat had ik verdomme toch al genoemd :mad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.553
Ik ben nog al neurotisch met de stitching op de pockets. Die moet clean zijn en niet allerlei rare patroontjes hebben. Die stitching maakt ook grotendeels hoe je arse in een broek tentoongesteld wordt. En laten we wel zijn, we trainen die glutes niet om er vervolgens mee rond te lopen als Katrien Duck.

S&S heeft een aantal mooie modellen weer deze F/W:

Ralston - Ride Out | Regular slim fit

Lot 22 Skim - Going For Gold | Skinny fit

Wat wel lastig blijft is dat niet alle modellen stretch hebben, waardoor ik soms echt op de gok een 36 bestel, in de hoop dat deze niet te wijd is in de midsectie. Een riem kan veel, maar er zijn grenzen :D

Mijn gekste aankoop ooit was een Diesel limited edition in de flagstore in Las Vegas, die was toen 500,00 USD met bronskleurige studs op de pockets. Ik heb deze jeans nog steeds, maar dat is wel 6 maten geleden :roflol:
Mooie broeken inderdaad!:thumbs: Mooie pasvorm en washing:woot:

Jup..

Je bent toch god***domme 4x door een molen geraakt, als je zo veel geld uitgeeft aan één spijkerbroek? What the actual f**k?! :eek: Ik heb een huis, een vrouw en 2 dochters...Wat denk je nou? :roflol:

En ik kan overigens niet met gaten in mijn broek op mijn werk gaan lopen...Dat vinden ze niet zo tof! :grinny:

Nee, dan maar een pa-spijkerbroek...
Als ik het kon missen zou ik het zeker doen. Ik verdien zeker niet slecht, maar het heeft nu met een bruiloft in zicht wat minder prio.. ;)

Mag ik jullie raad vragen waar ik het best lange onderlijfjes kan krijgen ? Hier in België vind ik die (bijna) niet, en elke keer ik m'n armen nog maar wat hef, komen degene die ik nu heb uit m'n broek, en da's verdorie koud aan de onderrug nu... :(
Onderlijfjes:roflol::roflol:

Same here. 300 euro voor een spijkerbroek!! :eek: Ben ik niet ijdel genoeg voor.
Gelul over kleding...:rolleyes: Stelletje wijven! :trollface:
*nohomo*

Heb je het over tops of bottoms? Tops; Girav
Dit..

Wat zijn lange onderlijfjes?? Ondergoed denk ik?
Denk hempjes..

Dat weten mannen als jij en ik niet, alleen wijven... :D
*nohomo*

:roflol: ik was niet de enige die onze Belg Pieter verwarrend vind :haha:
Nope:o

het zijn "marcellekes" :D
of t-shirts voor onder een hemd te dragen... :)
Zeg dat dan!

Welkom op het Viva forum, wat zijn jullie doelen? :D
:roflol:

Wat inderdaad?

Duidelijk(er)

Ik volg het ff voor geen meter nu... haha
:roflol:

Ik pak ondershirts altijd van Girav, die zijn wat langer en dus aardig ideaal om onder een overhemd te dragen.
Ik heb een kort dik bovenlijf..dus heb dat soort dinken niet nodig..:rolleyes:

Dat bedoelde ik dus :thumb:

Hier ben ik wat mee :yes:
:thumbs:

Wat een behulpzaam log is dit toch!

Dat had ik verdomme toch al genoemd :mad:
Rustaaagh

:o

Wandelingetje van zo'n 2 tot 300m vanaf A'drium..
:thumbs:

Wat een gezelligheid daar in Alexanderpolder..

Tijd voor een wintermeet @ Fox in Alexander?

Terug
Naar boven