- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Dat weten mannen als jij en ik niet, alleen wijven...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat weten mannen als jij en ik niet, alleen wijven...

ik was niet de enige die onze Belg Pieter verwarrend vind 

Ik pak ondershirts altijd van Girav, die zijn wat langer en dus aardig ideaal om onder een overhemd te dragen.

Mijn vriendin sport niet, dus die krijg ik niet zo ver. Maar ligt de nieuwe Fox serieus daar in de buurt, want dan kan ik daar wel een keer langs hoppen![]()
Mooie broeken inderdaad!Ik ben nog al neurotisch met de stitching op de pockets. Die moet clean zijn en niet allerlei rare patroontjes hebben. Die stitching maakt ook grotendeels hoe je arse in een broek tentoongesteld wordt. En laten we wel zijn, we trainen die glutes niet om er vervolgens mee rond te lopen als Katrien Duck.
S&S heeft een aantal mooie modellen weer deze F/W:
Ralston - Ride Out | Regular slim fit
Lot 22 Skim - Going For Gold | Skinny fit
Wat wel lastig blijft is dat niet alle modellen stretch hebben, waardoor ik soms echt op de gok een 36 bestel, in de hoop dat deze niet te wijd is in de midsectie. Een riem kan veel, maar er zijn grenzen
Mijn gekste aankoop ooit was een Diesel limited edition in de flagstore in Las Vegas, die was toen 500,00 USD met bronskleurige studs op de pockets. Ik heb deze jeans nog steeds, maar dat is wel 6 maten geleden![]()

Jup..
Als ik het kon missen zou ik het zeker doen. Ik verdien zeker niet slecht, maar het heeft nu met een bruiloft in zicht wat minder prio..Je bent toch god***domme 4x door een molen geraakt, als je zo veel geld uitgeeft aan één spijkerbroek? What the actual f**k?!Ik heb een huis, een vrouw en 2 dochters...Wat denk je nou?
En ik kan overigens niet met gaten in mijn broek op mijn werk gaan lopen...Dat vinden ze niet zo tof!
Nee, dan maar een pa-spijkerbroek...

OnderlijfjesMag ik jullie raad vragen waar ik het best lange onderlijfjes kan krijgen ? Hier in België vind ik die (bijna) niet, en elke keer ik m'n armen nog maar wat hef, komen degene die ik nu heb uit m'n broek, en da's verdorie koud aan de onderrug nu...![]()

*nohomo*Same here. 300 euro voor een spijkerbroek!!Ben ik niet ijdel genoeg voor.
Gelul over kleding...Stelletje wijven!
![]()
Dit..
Denk hempjes..
*nohomo*Dat weten mannen als jij en ik niet, alleen wijven...![]()
Nopeik was niet de enige die onze Belg Pieter verwarrend vind
![]()

Zeg dat dan!het zijn "marcellekes"
of t-shirts voor onder een hemd te dragen...![]()

Wat inderdaad?
Duidelijk(er)

Ik heb een kort dik bovenlijf..dus heb dat soort dinken niet nodig..Ik pak ondershirts altijd van Girav, die zijn wat langer en dus aardig ideaal om onder een overhemd te dragen.

Rustaaagh

Ik schatte je ouder dan 15 jaarIk word liever niet oud met mijn levensstyle dan dat ik het aanpas..

Alexandrium ligt hier om de hoek en kan het wel dromen.
Sinds kort ook een JD en Footlocker erbij gekomen.
Tip ; rijd een paar 100m door, breng een bezoekje aan Fox gym en werk dat gebakje en Whoppers meteen weer weg![]()
Mijn vriendin sport niet, dus die krijg ik niet zo ver. Maar ligt de nieuwe Fox serieus daar in de buurt, want dan kan ik daar wel een keer langs hoppen
.