Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Doe maar 5x5 en kijk of ze niet groeien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.862
Ik heb ze best een tijd gedaan, met als top een 1x115kg en een keer 10x1x100kg. Maar uiteindelijk ging het met gewone sets maar weinig vooruit en soms zelfs achteruit.

Uiteindelijk gingen legdays met steeds meer tegenzin en maakt ik toch 0.0 gains qua look..dat ik heb besloten ze gewoon weer even een tijdje niet te doen.

Het voornaamste blijft gewoonweg dat ik trainen leuk moet blijven vinden..
Mee eens ;)

• #34.865
Als jij in een surplus eet, goed rust, 5x5 doet en je groeit niet kan je beter helemaal kappen. Serieus onmogelijk dat je dan met een progressieve overload niet gaint.

• #34.867
Training A: Rug + biceps
Chin-up challenge: 20 reps in minimaal aantal sets
Reverse grip row: 4x6-8
Pulldown: 4x6-8
Straight arm pulldown: 3x8

Deadlift: 4x6-8

Dumbbell curl / Barbell curl: 4x6-8
CG preacher curl / Single arm preacher curl: 3x8 + 1x15+

Voeding donderdag 04-03-2010::meal:
7:15 60g brinta + 42g whey + 30g rozijnen, banaan, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (2 kipfilet (55g), 2 filet (30g))
11:00 1 boterham kipfilet (27g) + 35g pinda’s
12:15 3 boterhammen (1 kipfilet (27g),2 filet (30g)) + appel
15:00 60g basmati rijst + 230g kipfilet + 55g broccoli + appel
17:30 Rijst + groente en min. 150g kipfilet
20:00 35g dextrose + 5g CEE
20:30 40g whey + 200ml halfvolle melk
21:15 60g basmati rijst + 230g kipfilet + 55g broccoli
~22:30 225ml magere kwark + zoetstof + visolie + 15g pinda’s

~4000kcals: E/K/V = 331g (33%) / 464g (47%) / 90g (20%)
Vroeger...

• #34.868
Als jij in een surplus eet, goed rust, 5x5 doet en je groeit niet kan je beter helemaal kappen. Serieus onmogelijk dat je dan met een progressieve overload niet gaint.
IK denk oprecht dat er niet veel massa meer valt te halen nee...op vetmassa na dan..

Maar goed daar kunnen we een hele weekrel mee vullen ipv alleen een vrijdag..:rolleyes:

IK denk oprecht dat er niet veel massa meer valt te halen nee...op vetmassa na dan..

Maar goed daar kunnen we een hele weekrel mee vullen ipv alleen een vrijdag..:rolleyes:
No offence maar je denkt niet dat je meer massa hebt als je 160 frontsquat ipv 115? Bij jou valt er ook nog genoeg krachtwinst te behalen wat je weer kan gebruiken bij massagains.

• #34.870
No offence maar je denkt niet dat je meer massa hebt als je 160 frontsquat ipv 115? Bij jou valt er ook nog genoeg krachtwinst te behalen wat je weer kan gebruiken bij massagains.
Mogelijk.. maar het is wel een beetje lange adem verhaal dan, maar dat is het zowieso.

Ik heb uiteraard vaak zat zwaar getraind, maar zie gewoon geen resultaat...en dan ga je wat meer in de 'genoegen neem' modus trainn..:rolleyes:

Mogelijk.. maar het is wel een beetje lange adem verhaal dan, maar dat is het zowieso.

Ik heb uiteraard vaak zat zwaar getraind, maar zie gewoon geen resultaat...en dan ga je wat meer in de 'genoegen neem' modus trainn..:rolleyes:
Dan ligt het dus meer aan jouw instelling dat het niet werkt ;).

• #34.872
  • #34.874
Dat is zeker beter ja kunnen andere nog van leren
Weet je wat het is..ik heb gewoon serieuzere sportperiodes afgewisseld met minder serieus. Stoppen doe ik niet..neem zelden langer dan twee weken rust, maar soms train ik gewoon een best flinke periode als een slappe zak..met een crappy dieet waar ik nooit nee zeg tegen junk.

En dan gaat meestal weer een keer de knop om..wordt er harder getraind en wel weer nee gezegd tegen junk. Desondanks ben ik vaak het hele jaar redelijk in shape..

YES, round is also a shape!

Terug
Naar boven