darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
Ja, die slaat dan ook nergens meer op. Tenzij je van die hamburger een oliebol kunt maken...Dan is het misschien nog wat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Relax. 1kg is 1kg en de bollen van de meeste kramen wegen nou eenmaal 100 gram (ff AD oliebollentest bekeken). Dat die miezerige thuisbakbolletjes nou lichter zijn.Bij 15 ben ik out..niet dat ik het niet op krijg, maar ga niet 15 oliebollen eten voor wat faam op DBB..

Klopt helemaal! WantIk denk dat ik nagenoeg geen been gains meer ga maken, want ' genetics' ...![]()
Tja, vind 15 wat te gortig..

Ik heb Jaren zwaar gesquat en deadlifts gedaan...zelfs ruim boven onderhoud gegeten, maar gainen ho maar...ja tot het niveau van de foto die ik gister postte.Dat zijn dan de enige PR's die er dit jaar nog worden gezet...eetgains. Maar wat kwark en een keer serieus benen trainen kunnen geen kwaad zo te zien![]()

1350 miezerige kcals...Echt hè? Het hele jaar door doet 'ie z'n best om maar wat fame te vergaren...En dan is er iets echt in z'n straatje en dan haakt 'ie af op 5 miezerige oliebolletjes![]()
Er zijn genoeg compounds te bedenken die snel weer uit je system zijn..of je kuurt in je off season...Dit wordt weer snel geroepen maar je vergeet dat het stelletje ecto's op die foto wel dopingcontrole's doorstaan hebben![]()
Gaat idd nergens om, in het mod forum werd er zelfs 20 stuks geopperd tegenover 10 stuks, ik heb de gulden middenweg gekozen en dan is het nog niet goed. Marvin stond mee aan het ontstaan van de challenge en dan krijg je dit.
de OP is anders nog steeds niet aangepast..Ho ho..ik ga er nog over nadenken..Bij voorbaat maar uitsluiten van deelname dan. Terugkrabbelgedrag hebben we niets aan hier...
Ho ho..die staat voor het Marvinnen...4000kcals aan pure ellende zijn zowa niet weg te Marvinnen..of moet ik ze al rennend op eten..

Ja, die slaat dan ook nergens meer op. Tenzij je van die hamburger een oliebol kunt maken...Dan is het misschien nog wat.

Als het 1000g is /blijft dan ben ik in..Relax. 1kg is 1kg en de bollen van de meeste kramen wegen nou eenmaal 100 gram (ff AD oliebollentest bekeken). Dat die miezerige thuisbakbolletjes nou lichter zijn.
Dus kijk uit naar het filmpje
Klopt helemaal! Want![]()
@Skatermarvin, volgens mij is je account gehacked.Tja, vind 15 wat te gortig..
Dat is 1.5 kg = 3990kcals...
Jawel hoor, minuutje of 10 geleden heb ik 15 stuks verwijderd in de OP, 1000gr staat er nu... Go for it

Dagelijks een PR? Klinkt als een winny only kuurtje!Vraag even een @RaceRookie hoe hij dat doet. Die is op weg een dikke PL'er te worden en scoort praktisch dagelijks een PR. Daar zitten nog wel wat gains...En je hoeft niet te stoppen met eten, maar ik zou beginnen met wat zuivel te vreten. Dan lijken je poten door die dikke huid nog wat![]()
![]()
Nice@Skatermarvin, volgens mij is je account gehacked.
Jawel hoor, minuutje of 10 geleden heb ik 15 stuks verwijderd in de OP, 1000gr staat er nu... Go for it![]()

Geweldig

Faalangst@Skatermarvin wat de f**k is dit? Je gaat toch niet toegeven aan faalangst he?![]()

Dat moet wel @RaceRookieDagelijks een PR? Klinkt als een winny only kuurtje!

Dagelijks een PR? Klinkt als een winny only kuurtje!

I see what you did there..Ik denk dat @RaceRookie stiekem van de SARMS gesnoept heeft...Dat schijnt goed spul te zijn!![]()

Ik heb best een geode kont voor een bikini denk..Vergeet fitness.............misschien kan hij beter bikini doen?............![]()

*nohomo* natuurlijk

I see what you did there..
Ik heb best een geode kont voor een bikini denk..

Dagelijks een PR? Klinkt als een winny only kuurtje!
Ben ik even wandelen krijg ik dit...Ik denk dat @RaceRookie stiekem van de SARMS gesnoept heeft...Dat schijnt goed spul te zijn!![]()