darude0306
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6.334
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
voorzichtig weer eens een poging doen tot hacksquats
Wat is deze??

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
voorzichtig weer eens een poging doen tot hacksquats

Rug/heup/bekken is fucked up..dus better safe then sorry. Ik weet met wat meer TUT/MMC de boel heus wel te slopen hoor..

Rug/heup/bekken is fucked up..dus better safe then sorry. Ik weet met wat meer TUT/MMC de boel heus wel te slopen hoor..
Voorgaande keren liep mijn knie ook te piepen..
Vanmorgen ook nog even gewogen..viel niet tegen.
Weging & meting 19-12-2017:
Gewicht: 81.9kg (-0.6kg)
Taille: 75.0cm (-1.0cm)

Ben je al bij een degelijke fysio geweest hiervoor?Rug/heup/bekken is fucked up..dus better safe then sorry. Ik weet met wat meer TUT/MMC de boel heus wel te slopen hoor..
Hij meet net boven zijn powerlifting belly hoor...

PreciesDie taille..
En rustig an met je rug/heup/bekken dan...

Nope..tenminste..niet recentelijk. Ik wacht even het nieuwe jaar af, want zit door mijn behandelingen heenBen je al bij een degelijke fysio geweest hiervoor?

Tja...daar zit je taille ook he...
Volgens mij zit jouw taille op de plek waar jij de meest gunstigste waarde kunt meten...

Volgens mij zit jouw taille op de plek waar jij de meest gunstigste waarde kunt meten...![]()

Correct..lekker jezelf voor de gek houden..Volgens mij zit jouw taille op de plek waar jij de meest gunstigste waarde kunt meten...![]()

www.ishetalvrijdag.nl

)
)
)
)
), 15, 10 (oef!)
)
)
)
)
)

(redelijk tevreden zo..zaterdag weer benen..)Deze:

Kutzooi ik wil die ook in mijn gym..
Als hij ineens weg is in jullie gym weet je waar hij staat![]()

Ik doe hem altijd (voor zo vaak ik hem doe...) in de smith.Kutzooi ik wil die ook in mijn gym..
Kutzooi ik wil die ook in mijn gym..
Yess ik ook! Maar is toch net wat minder lekker..Ik doe hem altijd (voor zo vaak ik hem doe...) in de smith.
Je hebt gelijk.. ben/ sport alleen te vaak op afwisselende locaties om weg te gaan bij basic.Als je gym geen seated calf raise heeft word het tijd voor een andere gym..
Ruilen?

Ook lekker..stand of zittend?Ik doe hem altijd (voor zo vaak ik hem doe...) in de smith.
Als je gym geen seated calf raise heeft word het tijd voor een andere gym..
precise..Ik vind standing calf in de smith heerlijk!Yess ik ook! Maar is toch net wat minder lekker..
Je hebt gelijk.. ben/ sport alleen te vaak op afwisselende locaties om weg te gaan bij basic.
Ruilen?![]()
Ik vind daarmee 50-60kg al zwaar. Met lompe reps gaat 80-100kg ook wel..55kg op de seated calf is niet mis! burn baby burn!