- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Als Marvin niet gay is weet ik het ook niet meer hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als Marvin niet gay is weet ik het ook niet meer hoor

Als Marvin niet gay is weet ik het ook niet meer hoor![]()

Word er wel weer tijd voor, begin bijna te knorren!
Stel je niet aan..heb je weleens een blik monster ultra op?Helpt dat tegen die blikjes monster? Do Not Puke...![]()
Ik wil ze allemaaaaaL!!Vrijdaaagggg
Marvin jij vetklep!
Ga squatten & deadliften!
Je bent fake gay!!!
f**k TUT & MMC
Kan je niet beter aan bikini fitness doen?
Zo kies maar eentje uit
Nomnom

..
schoten gevuurd...en terug gevuurd..
Whahaha..ik ben nog snotneuziger dan

Moet kunnen, ik ben een snotneus van bijna 50 volgens m'n moeder.![]()

Huh??

Ik heb wel een goede kont daarvoor..rond en vrouwelijk..Bikini fitness. Inbefore Marvin is nu een foto van hem in bikini aan het maken
![]()

Whahaha
Whahaha..

Staat best goed toch?.......... webcame-babe neemt je live mee naar zonnebanksessie
Precies *nohomo*
Hue hue..Als Marvin niet gay is weet ik het ook niet meer hoor![]()
JAAAAAHe he.... ik krijg nu eindelijk een vrijdag gevoel als het in Marvin zijn log los gaat![]()

Precies..
Heerlijk dit!
Dit dus...

Jij snapt het..best gezond dus!Salade van gefrituurde aardappel reepjes met een dressing van mayonaise.
Lekker![]()

Nee hoor..kan er niet van wakker liggen

Morgen en zondag weer..die kutbezoeker is eindelijk weg.
Oohja was die bezoeker vergetenMorgen en zondag weer..die kutbezoeker is eindelijk weg.
Maar nu geen zin meer om te trainen..moet ook nog tot 17:15 vandaag. Daarna nog naar huis, douchen, zonnebank en naar de snackbar, druk, druk, druk
. En vrijdagrel = 
Ik mag bijna naar huis, na dit heerlijke laatste halfuurtje..

Ik ben de moeilijkste niet..De naam van je log misschien veranderen in trainenzondergaynen?![]()

)
)
)
)
)
)
)
), 15 (2f.)
)

(lekkere push workout! Erg blij met die 30 reps met 80kg
(XXL. 294kcals, 17.7 eiwit)
Een beetje zoals ik dus..had ook een stepblock gebruiktEen paar 60kg wegende bro's on trenbolone zag ik die oefening laatst ook in de smith doen bij mij in de gym. Ik wist niet wat ik zag, god***domme wat ziet dat er retarded uit. En dat naast een flat bench. Ook paste de bench niet horizontaal tussen de smith dus hadden ze steps als bankje gebruikt.

Hoe zie dat eruit?
Die moet ik ook nog eens proberen..Ik doe ze tegenwoordig ook met een losse schijf of dumbell. Moet zeggen dat de pumpz very real zijn.
Je baalt er zeker van dat je niet kunt cheaten bij die oefening...Beter doe je ook pumps aan dan tijdens zo een gay oefening