- Waardering
- 23.887
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 17%
Gelukkig weer wat hoogwaardige eiwitten erbij in de vorm van gepaneerde kip.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukkig weer wat hoogwaardige eiwitten erbij in de vorm van gepaneerde kip.

Ik ben even alle pureer soepjes van AH aan het proberen..
Zelf gepanneerde kipfilet uiteraard..Gelukkig weer wat hoogwaardige eiwitten erbij in de vorm van gepaneerde kip.![]()

)
), 12 (lekker!
)
)
), 16 (fik erin!
volgende keer 175kg)
), 6 (reps leken wel slowmotion..
), 7 (voeten hoog)
)
)
)
), 14 (t*ring!)
)
)
), 15 (toe's in
), 12 (idem..
)
)

(that went better then expected!)Ik ben trots op je.

Ik heb een heel ander apparaat in gedachten. Waar je in staat.....t*ring die hacksquats van je. Ik kom niet verder dan 40kg hahaha.
![]()
t*ring die hacksquats van je. Ik kom niet verder dan 40kg hahaha.
![]()
2x20kg=40kg dat is totaal ja.

die bij biggym? die vandaag iig gedaan en die voelt idd erg zwaart*ring die hacksquats van je. Ik kom niet verder dan 40kg hahaha.
![]()
die bij biggym? die vandaag iig gedaan en die voelt idd erg zwaar
Zal dan wel per apparaat schelen, doe die bij ons met 120-140kg en heb geen monster legs
Dit is een hele andere, waarschijnlijk stuk lichtere..t*ring die hacksquats van je. Ik kom niet verder dan 40kg hahaha.
![]()
Vind het een fijne oefening. Zeker omdat je ook kunt spelen met de verschillende voetstanden..Ik ben trots op je.
En ook op je training. Die hack squat machine zou ik zelf nog wel eens willen uitproberen.![]()
Ik heb een heel ander apparaat in gedachten. Waar je in staat.....

...
Zover ik weet wel ja..
Sommige apparaten lopen ook echt fucking stroef..die bij biggym? die vandaag iig gedaan en die voelt idd erg zwaar
Dit dus..Zal dan wel per apparaat schelen, doe die bij ons met 120-140kg en heb geen monster legs
*nohomo*
(eind van de week kilo-burger challenge
)t*ring die hacksquats van je. Ik kom niet verder dan 40kg hahaha.
![]()

Dit is toch een v-squat? Of is dat hetzelfde als een hack squat? Ikke nie weet nie...![]()
Dit is toch een v-squat? Of is dat hetzelfde als een hack squat? Ikke nie weet nie...
Oh en Marvin...als je die pureersoepjes aan het proberen bent, mijn soepje is ook gepureerd en binnen een half uurtje klaar. Inclusief alles klein snijden en bakken
Je kunt eigenlijk alle groenten erin pleuren die je wilt...Maar sommige soorten, maken het net iets dikker. Moet je maar net lekker vinden![]()
Jup..meestal wel. Maar je hebt heel veel varianten.Oh een hack squat lig je iets platter zo te zien...Die heb ik nog nooit gedaan, vind die v-squat wel erg lekker.
Ik had ehm al gezien. Mijn vriendin is gek op soepjes en het is koud kutweer, dus wel lekker voor het eten om even een soepje erbij te eten..
Jup..meestal wel. Maar je hebt heel veel varianten.

Ik vind ze ook lekker! Begint nu ook wel wat spierpijn te komen..Ik hou het wel bij v-squat en decline leg press...En misschien 1x per week wat gewone squats. Ga nu kapot van de spierpijn van afgelopen zaterdag in ieder geval![]()
Zo iets..
Dat kan ook..deed ik vroeger ook weleens. Beetje hangen in de smith zeg maarWij hebben zo geen machine staan, maar ik zie er dat veel doen in de smith...
Ik vind ze ook lekker! Begint nu ook wel wat spierpijn te komen..