MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #35.742
GODVER! HET LIJKT WEL VRIJDAG HIER:woot:

:heart::heart::heart::heart:

fb7eb3fc-fd98-46f1-9967-63c4faf7904a.jpg._CB290938268_.jpg
Jij snapt het!:cheer:

Heerlijk hè..
Ik ben ook gek op die zero energy drankjes, met mijn studie geleerd dat er trouwens niets mis mee is, je moet er alleen geen liters van wegzuipen. Heeft veel overeenkomsten met een pre workout. Monster is mij wel even te duur tho ahaha
:woot: goed om te horen!

Niks mis ook met hoge caffeine intake?
:roflol: I see what you did there

:o
:roflol:

"water is vies"
Ahahahaha hey leuk heren lmao. Jullie begrijpen wel wat ik bedoel toch
Precies:zuip:
Ja, je krijgt geen energie van Monster... Toch? :D
Niet echt nee..inmiddels dan..
..
Nee was even echt niet mee haha maar ondertussen begrijp ik het :o
Ja je zegt toch ook cola zero, dat betekend niet dat er geen cola in zit maar zero is van zero sugar.
Precies..
ik drink zero cola .. smerige meuk
:roflol: probeer pepsi max cherry:heart:

is Zero Sugar een merk ofzo?
Ik koop alles van zero!
Dit ook echt inderdaad..
We zijn het vooroordeel "bodybuilders zijn meatheads" wel lekker aan het bevestigen... :banana:
:roflol: gelukkig is er nog het interview van de maand..
Jij dan..
Dit idd, ik hou het ook op zero cola en niet op cola zero. Sinds ik resoluut ben gestopt met frisdrank heb ik veel minder zin in suiker en alles lijkt veel zoeter. Meeste dingen lust ik gewoon niet meer omdat ze zo zoet zijn.
In die situatie wil ik nooit terecht komen..

snoep = leven:heart:
:eek!:
Best grappig hoe je jezelf kan conditioneren op dat gebied. Maar als ik gisteren die dokter bij Jinek moest geloven dan is dik worden puur genetics:o
Wel grotendeels ben ik bang.

Omdat die genetics er voor zorgen dat dikzakken blijven eten..
DOEN!!

Als je dit kan afkijken zonder triggered te raken krijg je een blik monster van mij.

Jinek: Jaap Seidell, Erik Dijkstra, Frank Evenblij, Peter Kuipers...
Pauw is nog altijd erger imo, wat een fek is dat
Uhu..
Ook al kan ik ook weinig goeds zeggen over Jinek...
Can agree
Laatste keer dat ik Jinek zag staan (bij Mindf*ck) had ze ook redelijk dikmakende genetics. :D
..
Ik vind dat toch wel een prettige verschijning...

EvaJinek2014_6.jpg
Om kapot te naaien!
:o
Ik drink elke dag een blik. Ongeveer 1euro voor een halve liter. Dat is misschien wel duur maar aan de andere kant nog steeds veel goedkoper dan Red bull :D
En zo lekker:zuip:
Ben doorgespoeld tot het deel van fatshaming en dat heb ik nu af en nog steeds niet triggered :D

Edit: Ondertussen kan ik met spijt in het hart vertellen dat hoogleraar Jaap mij heeft getriggered en ik dus gefaald heb :(
:roflol::roflol:

Ik ga er niet eens naar kijken denk..

Die wetenschapper ontkracht ook zijn eigen punt met het voorbeeld van China. Als het namelijk genetisch was bepaald, waren er altijd al dikke Chinezen geweest. Dikke Chinezen kwamen echter pas met de economische vooruitgang.

Die wetenschapper ontkracht ook zijn eigen punt met het voorbeeld van China. Als het namelijk genetisch was bepaald, waren er altijd al dikke Chinezen geweest. Dikke Chinezen kwamen echter pas met de economische vooruitgang.
Hier dacht ik idd ook aan. Maarja zijn onzin staat me sowieso al niet aan. Kan het mij wat schelen dat binnenkort 80-90% vd bevolking obees wordt. Kan ik lekker de special snowflake uithangen , wou ik toch altijd al :roflol:

Vroeger nog verslaafd geweest aan de echte cola, dronk die met de liters... smorgens om wakker te worden de 1,5l fles aan de mond zetten en meer dan half leegklokken, alleen om wakker te worden...

Dan afgezworen !

Later na de sport training over gegaan op Ice Tea, lekker fris na een training, maar ook hier bleef het op den duur niet meer bij 1 blikje... ook hier na verloop van tijd dan maar mee gestopt.

Dan de Zero Cola... qua smaak toch niet zo lekker, maar dacht ok zero sugar, let's give it a try... uiteindelijk toch maar mee gestopt, vertrouw die aspartaam dinges toch niet zo, en ondertussen is de té zoete smaak van gewone cola of ice tea dik beginnen tegen steken...

dus nu maar veel water :)
en koffie en beetje thee soms
(o ja die energy drankjes van XXL kunnen me soms wel bekoren net voor een training :D)

Die 'wetenschapoer' is idd echt erg... Alsof het puur Genetics is en niet een groot gebrek aan kennis en discipline bij mensen? Ik ken best mensen die wel willen afvallen, maar het compleet fout aanpakken en hierdoor zichzelf opzetten voor failure. Een goed voorbeeld hiervan is Sonja Bakker, je eet dan zoveel anders dan dat je normaal zou doen dat als je er klaar mee bent je toch weer in oude gewoontes valt.

Ergens denk ik wel dat dikke mensen eerder naar een psychiater kunnen gaan dan diëtiste omdat het vaak ook gedragsverandering is.

Ik geloof echt wel dat sommige mensen sneller en gemakkelijker dik worden. Ik geloof alleen niet in het gebruik van het excuus...
Ja same hier, genetische aanleg speelt een rol ,maar niet een zo grote rol als die mensen daar doen uitschijnen. Onze genen zijn niet ineens op paar honderd jaar compleet verandert en vroeger was er veel minder obesitas/overgewicht. Dus ik snap niet hoe je tot die conclusie kan komen.

• #35.752
:aai:
Jup.. "wetenschapper"

Oja..oops!

Hier dacht ik idd ook aan. Maarja zijn onzin staat me sowieso al niet aan. Kan het mij wat schelen dat binnenkort 80-90% vd bevolking obees wordt. Kan ik lekker de special snowflake uithangen , wou ik toch altijd al :roflol:

Vroeger nog verslaafd geweest aan de echte cola, dronk die met de liters... smorgens om wakker te worden de 1,5l fles aan de mond zetten en meer dan half leegklokken, alleen om wakker te worden...

Dan afgezworen !

Later na de sport training over gegaan op Ice Tea, lekker fris na een training, maar ook hier bleef het op den duur niet meer bij 1 blikje... ook hier na verloop van tijd dan maar mee gestopt.

Dan de Zero Cola... qua smaak toch niet zo lekker, maar dacht ok zero sugar, let's give it a try... uiteindelijk toch maar mee gestopt, vertrouw die aspartaam dinges toch niet zo, en ondertussen is de té zoete smaak van gewone cola of ice tea dik beginnen tegen steken...

dus nu maar veel water :)
en koffie en beetje thee soms
(o ja die energy drankjes van XXL kunnen me soms wel bekoren net voor een training :D)
Cola voor ontbijt:roflol:

Hoewel..ik heb er om 7:00uur ook weleens een blik monster ingegooid:o. Ik zie persoonlijk niet zo een probleem in zoetstoffen, dus ga daar niet mee stoppen.

Alleen maar water, koffie en thee zou ik doodongelukkig van worden..

Die 'wetenschapoer' is idd echt erg... Alsof het puur Genetics is en niet een groot gebrek aan kennis en discipline bij mensen? Ik ken best mensen die wel willen afvallen, maar het compleet fout aanpakken en hierdoor zichzelf opzetten voor failure. Een goed voorbeeld hiervan is Sonja Bakker, je eet dan zoveel anders dan dat je normaal zou doen dat als je er klaar mee bent je toch weer in oude gewoontes valt.

Ergens denk ik wel dat dikke mensen eerder naar een psychiater kunnen gaan dan diëtiste omdat het vaak ook gedragsverandering is.
Sonja bakker is ook echt een crash dieet. Heb weleens uitgerekend hoeveel dat is..en dat is nog minder dan ik vandaag plan te gaan eten..:rolleyes:

Ik geloof echt wel dat sommige mensen sneller en gemakkelijker dik worden. Ik geloof alleen niet in het gebruik van het excuus...
True..true..
:D
Ja same hier, genetische aanleg speelt een rol ,maar niet een zo grote rol als die mensen daar doen uitschijnen. Onze genen zijn niet ineens op paar honderd jaar compleet verandert en vroeger was er veel minder obesitas/overgewicht. Dus ik snap niet hoe je tot die conclusie kan komen.
Ook zeker waar! Al zou ik wel van mijn vreetlust afwillen soms..en dat is helaas genetisch of aangeleerd.. (nurture/nature..)

Ik merk wel dat we bij mij in mijn familie allemaal vreetzakken zijn:o

Enfin, nog een bezoeker vandaag, dus nog een rustdag:sad:

Vanmorgen even gewogen en gemeten...nog steeds dik verdomme! (83.5kg / 75.5cm taille)

Voeding...low carb, low kcals:woot:

Geplande voeding, vrijdag 05-01-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 6g BCAA (XXL)
17:45 50g whey delicious + 20g notenmix
19:45 Maaltijdsalade (~530kcals) + 30g nightprotein (XXL)

~1735kcals, E/K/V = 210g (49%) / 65g (15%) / 70g (37%)

Genen in een populatie kunnen alleen plotseling toe gaan nemen als er een sterke positieve selectie druk is, met andere woorden: als mensen met obesitas significant meer nakomelingen krijgen die zichzelf weer kunnen voortplanten, als mensen zonder obesitas. Lijkt me niet het geval :D

Genen in een populatie kunnen alleen plotseling toe gaan nemen als er een sterke positieve selectie druk is, met andere woorden: als mensen met obesitas significant meer nakomelingen krijgen die zichzelf weer kunnen voortplanten, als mensen zonder obesitas. Lijkt me niet het geval :D
Genetische aanleg heeft wel degelijk invloed maar niet zoveel als dat mensen doen voorkomen. Gisterenavond een leuke documentaire gezien over meerdere eeneiige tweelingen waarvan er 1 dik was en de andere slank. Nough said... Stop making excuses!

Een pink zal nooit een duim worden!

• #35.758
Nope..:roflol:

Er zijn wel een aantal rondjes strafcardio nodig om die schade weer ongedaan te maken :)
Uhu..maar geen tijd voor/zin in.

En dan heb ik voor volgende week weer een eet-challenge gepland:o

Genetische aanleg heeft wel degelijk invloed maar niet zoveel als dat mensen doen voorkomen. Gisterenavond een leuke documentaire gezien over meerdere eeneiige tweelingen waarvan er 1 dik was en de andere slank. Nough said... Stop making excuses!
Zou nog steeds iets genetisch kunnen zijn..

De wetenschap heeft nog niet alles uitgezocht..
Een pink zal nooit een duim worden!
Zit wat in..

Ik ben Marvin, en ik ben een pink..:o
Net zoals een vin nooit een hand zal wor..... ohw wacht...

Terug
Naar boven