- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!
Prima hoeveelheid toch

Ik had er denk minimaal voor moeten zetten. Ik heb het wel even ingevuld in mijn rekensheet, maar inschatten van de saus, kaas e.d is lastig.Go for it! Alleen het gehakt is al +2000 kcal. Dan nog een heel turks brood met kaas en de rest van de saus. Ik denk dat 3500 kcal een heel lage schatting is.
Ik hoop dat de eigenaar die een beetje vers haald, want anders wordt het kauwen voor het vaderland

Ik heb altijd honger, maar zoveel honger..Ben echt benieuwd... zorgen dat je lekker veel honger hebt, dan lukt je dat wel![]()

I will...

Hopelijk met beeldmateriaal...

Zal ik anders een broodje samenstellen voor een Dbb-challenge ?![]()
![]()

Zal eens kijken..waarschijnlijk te druk met eten. Dus hoop dat de eigenaar wat foto's maakt tuissentijds..
Ik hoop het niet zeg..
Klinkt leuk..maar deze keer skip ikZal ik anders een broodje samenstellen voor een Dbb-challenge ?![]()
![]()

Wat is dat? Belgie zeker?
Haha...Marvin eindelijk aan de bulk..en dat op vrijdag

Bedankt..het klinkt of dat ik het ook nodig heb..

Dat wordt dus in 1 hap!

De hele unit beetpakken en naar binnen proppen!

Oei! Dat wordt dan nog wat morgen tijdens het toiletbezoek!!De hele unit beetpakken en naar binnen proppen!
Zonder kauwen..doorslikken..
![]()

Hele ding er ook zo weer uit?Oei! Dat wordt dan nog wat morgen tijdens het toiletbezoek!!![]()
Daar zal wat druk achterstaan denk ik!
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
), 15 (oef!), 15 (fuaark
), 15 (nice)
), 15 (1f.), 15 (2f.
)
)
)
)
(My body is ready!)Zal ik anders een broodje samenstellen voor een Dbb-challenge ?![]()
![]()