No you did not!
Ik loop al zo lang met rug gezeik en 0.0 gains op mijn benen, dat ik mezelf niet ga pesten met die hoerige squats. Noem het maar slap, noem het maar niet hardcore..
Het zou me een zorg zijn. Ik heb redelijk middelmatige genen en zal dus naturel nooit echt groot worden en laat ik eerlijk zeggen dat ik daar meesttijds best wel vrede mee heb.
Er lopen in mijn gym zat squatters en moet eerlijk bekkennen dat er ook daarvan niet veel echt noemenswaardige benen hebben. De degene die wel grote poten hebben zijn de kuurders en een paar powerlifters waarvan je aan de rest van hun bouw al kunt zien dat ze wat meer geluk hadden met het uitdelen van genen..
Uiteraard overweeg ik weleens weer te gaan squatten of bijvoorbeeld bulgarian split squats, maar kwam er laatst achter dat zelfs mijn enkel mobiliteit helemaal kut is tegenwoordig..zo kut dat ik met squatten last van mijn scheenbenen kreeg

Nu kun je zeggen dat ik daar aan moet werken..maar dat doe ik waarschijnlijk toch niet.
Verder vind ik het idioot dat er altijd maar gedacht wordt dat een legday met machines niet zwaar is of kan zijn..maar goed, zal wel niet hardcore zijn..
Die pizza was mwoah...beetje weinig kaas..