Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Hmm, dit vind ik wel wat

Maar ben bang dat ik daar meer moet doen dan op mijn huidige werk

De gewichtenWat is het verschil tussen jouw legday en een nog meer p*ssy legday?

No you did not!Denk je niet dat je wellicht meer winst behaald door wat meer functioneel te trainen met goede uitvoering of zoals jij het noemt met veel mmc. Je traint nu al behoorlijk lang met bijna alleen maar oefeningen die een fixed range of motion hebben voor je lowerbody. Ik denk dat je meer goed doet voor je rug wanneer je focust op losse squat en deadlift varianten om je core/onderrug te versterken dan dat je elke keer een rijtje machines afwerkt.
Wellicht zijn unilaterale squat/deadlift varianten mooi om mee te starten? Er komt dan veel minder load op je spine te staan en je pakt direct een hele rits aan stabiliserende spieren in je core mee. Nu probeer je het probleem te vermijden in plaats van op te lossen, op die manier krijg je in de toekomst alleen maar meer last verwacht ik.
Ik loop al zo lang met rug gezeik en 0.0 gains op mijn benen, dat ik mezelf niet ga pesten met die hoerige squats. Noem het maar slap, noem het maar niet hardcore..
Het zou me een zorg zijn. Ik heb redelijk middelmatige genen en zal dus naturel nooit echt groot worden en laat ik eerlijk zeggen dat ik daar meesttijds best wel vrede mee heb.
Er lopen in mijn gym zat squatters en moet eerlijk bekkennen dat er ook daarvan niet veel echt noemenswaardige benen hebben. De degene die wel grote poten hebben zijn de kuurders en een paar powerlifters waarvan je aan de rest van hun bouw al kunt zien dat ze wat meer geluk hadden met het uitdelen van genen..
Uiteraard overweeg ik weleens weer te gaan squatten of bijvoorbeeld bulgarian split squats, maar kwam er laatst achter dat zelfs mijn enkel mobiliteit helemaal kut is tegenwoordig..zo kut dat ik met squatten last van mijn scheenbenen kreeg
Nu kun je zeggen dat ik daar aan moet werken..maar dat doe ik waarschijnlijk toch niet.Verder vind ik het idioot dat er altijd maar gedacht wordt dat een legday met machines niet zwaar is of kan zijn..maar goed, zal wel niet hardcore zijn..
Die pizza was mwoah...beetje weinig kaas..
Jup..die rug modderd lekker door..en ik heb geen zin om naar de fysio of manueel te gaan..
Of althans..ik weet geen goede hier in de buurt..
Die zijn ook lekker!
Best wel lekker... ...als je de rijstwafel eronder uit peutert.![]()
Jij bent denk de grootste rijstwafel hater die ik kenMmm, ik eet denk toch liever popcorn dan dat ik squat...
Merci..

Waarom die honing? Was je niet aan het cutten?Daar moet je voor de grap eens pindakaas en honing op smeren. Lekker man...![]()

RUSTAAHG

Dit dus..been there done that..Steek de popcorn maar weer weg, gaat niet gebeuren. Give and take 1 training of zo.
Jaren gesquat zonder resultaat..zo leuk zijn squats ook helemaal niet..
zie boven..
De p*ssy legday..zonder squats..met rugaids en MMC..

Legs & abs 2:
Hacksquat:
25kg: 10
50kg: 10 (warmup, TUT & MMC
)75kg: 10 (prima!
)100kg: 9 (top!), 8, 8 (prima TUT & MMC
)120kg: 8+4 partials, 7+4 partials (brand lekker
)Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
125kg: 10 (warmup)
150kg: 6
150kg (close stance): 15 (laag, controlled!
), 15 (midden..), 15 (hoog..
)150kg (normal stance): 22 (laag, fuaark
), 20 (midden, 3 pompreps..), 18 (fuaark!
)Hyperextentions:
Bw: 20 (fik erin..
), 20, 20 (AU!), 18 (fuaark..)Gecontrolleerd afsterven..
Calf raise machine:
45kg: 8
65kg: 6 (warmup)
75kg: 8, 8 (TUT & MMC
)80kg: 8 (oef!), 7 (meeh
)In superset met..
Standing rope crunch:
15kg: 20
21kg: 15
24.5kg: 12, 10 (matig
)15kg: 15 (sqeez)
Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
10kg: 12 (warmup)
11.25kg: 12 (top
)12.5kg: 12 (lekker
)13.75kg: 12 (fik erin!)
15kg: 8 (1f.)
Lekker zo ramped..goed voor MMC

Seated calf raise:
30kg: 20 (warmup)
55kg: 15, 15 (sqeez & hold), 15 (au!)
Rating:

(nu wel flink last van mijn rug, maar de boel lekker op hun fl**ker gegeven..
)

Wel balen van je rug Marv

dat komt door Sheiko en Chocomel..