Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #36.082
Nee hij vindt het al jaren prima dat hij traint alsof hij 65 is onder het mom van ' TUT en MMC blabla '. :sd:
En toch zie ik er wel iets beter uit dan jij..

Hij is in elk geval wel zwaarder dan 71 kg :roflol:
Ga nou niet anderen belachelijk lopen maken als je zelf minder weegt dan je oma.
:roflol: dit dus..
Dat komt omdat je traint met de gewichten van je oma..

waar jij verdomme max sets mee draait doe ik mijn warming up..

Tuurlijk heb jij (nog) geen last van pijntjes:roflol:
Ik vind echt sec core en buikspieren twee verschillende zaken:

buikspieranatomie.jpg

Nah, als er karma was stuurde ik het je :p

En toch zie ik er wel iets beter uit dan jij..

:roflol: dit dus..

Dat komt omdat je traint met de gewichten van je oma..

waar jij verdomme max sets mee draait doe ik mijn warming up..

Tuurlijk heb jij (nog) geen last van pijntjes:roflol:
Ik vind echt sec core en buikspieren twee verschillende zaken:

buikspieranatomie.jpg
Ik train met de gewichten van mijn oma maar jij bent degene die 25kg cable crunches, 60kg goodmornings , bodyweight hypers etc doet na 10 jaar trainingservaring.
Is goed man. Whatever helps you sleep at night.

• #36.087
Nah, als er karma was stuurde ik het je :p
:sad:
Lijkt wel vrijdag hier :)

En wat noem je de spieren van de core dan?
Transverse

Ik train met de gewichten van mijn oma maar jij bent degene die 25kg cable crunches, 60kg goodmornings , bodyweight hypers etc doet na 10 jaar trainingservaring.
Is goed man. Whatever helps you sleep at night.
Nogmaals..ik train om er goed uit te zien..en desondanks ben ik nog steeds sterker dan jij bent.

Dat ik er vandaag voor kies om bw hypers te doen zegt helemaal niets over hoe zwaar ze zijn..

Wat betreft de goodmornings moet ik me bekennen dat ik me verbaas als ik daar bij mensen 100kg zie staan..hoe dan? Hoe voer je die nog netjes uit met 100kg?

En tja, dan nog de cable crunches..(zowieso zegt dat niks, want eventueel katrollen etc.), maar ik kan ook wel r*tard crunches doen zoals ik vaak zie. Je kunt zowat alle oefeningen als een mong**l uitvoeren..en daar verbaas ik me dan over..

:sad:
Transverse

Nogmaals..ik train om er goed uit te zien..en desondanks ben ik nog steeds sterker dan jij bent.

Dat ik er vandaag voor kies om bw hypers te doen zegt helemaal niets over hoe zwaar ze zijn..

Wat betreft de goodmornings moet ik me bekennen dat ik me verbaas als ik daar bij mensen 100kg zie staan..hoe dan? Hoe voer je die nog netjes uit met 100kg?

En tja, dan nog de cable crunches..(zowieso zegt dat niks, want eventueel katrollen etc.), maar ik kan ook wel r*tard crunches doen zoals ik vaak zie. Je kunt zowat alle oefeningen als een mong**l uitvoeren..en daar verbaas ik me dan over..
Ik zie hier geen enkele vorm van progressive overload. Je doet al een heel jaar dezelfde lage gewichten en lult wat over TUT en MMC. Moet jij weten waar je voor traint maar je weigert enige kritiek en je weigert om iets te doen aan je klachten. Heel jammer want er zit veel meer in jou dan je denkt, je bent pas 30 dus nog zeker niet afgesleten.

• #36.089
Ik zie hier geen enkele vorm van progressive overload. Je doet al een heel jaar dezelfde lage gewichten en lult wat over TUT en MMC. Moet jij weten waar je voor traint maar je weigert enige kritiek en je weigert om iets te doen aan je klachten. Heel jammer want er zit veel meer in jou dan je denkt, je bent pas 30 dus nog zeker niet afgesleten.
Ik spreek je nog wel als je 10-15kg zwaarder bent :aai:

Oei wat is hier gebeurd?
Wees nou eens lief voor mekaar :treuren:

Laatst bewerkt:
Progressieve overload wordt moeilijker naar mate je langer traint. + 10 jaar trainen is iets anders dan 1-2 jaar trainen...

Als we nou eens iedereen lieten trainen op de manier waarvan ze gelukkig worden, ook al doen ze wat dom?
En samen hand in hand rond het kampvuur dansen? Ecto of buf, vette powerlifters naast bodybuilders?
Zou de wereld er dan niet veel mooier uitzien?

Ben die toon niet zo gewend van jou. Toch een beetje de examenstress? :D

Progressieve overload wordt moeilijker naar mate je langer traint. + 10 jaar trainen is iets anders dan 1-2 jaar trainen...
Kan er over mee praten, helaas gaat de progressie steeds meer afvlakken boven de 7-8 jaar. Natuurlijk kan Marvin nog wel het een en ander shocken met een ander programma, al is de vraag of dat veel gaat opleveren.

Als we nou eens iedereen lieten trainen op de manier waarvan ze gelukkig worden, ook al doen ze wat dom?
En samen hand in hand rond het kampvuur dansen? Ecto of buf, vette powerlifters naast bodybuilders?
Zou de wereld er dan niet veel mooier uitzien?
Ik moest huilen, wat mooi... :treuren:
:D

Terug
Naar boven