Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He'j de vell'n d'r bie hang'n?
(...heb je de vellen erbij hangen?)Precies wat ik zei! Super gezond dus

Jup. Bij zowat iedere ikea verkopen ze die, maar ook bij sommige AH's
Lekker man!!

Helemaal leeg getrokken..He'j de vell'n d'r bie hang'n?(...heb je de vellen erbij hangen?)

Tja, daar gaan we al, volgens mij was een belangrijk onderscheid dat je bij SL DL je benen redelijk rechthoudt en veel meer in de hamstrings hangt en ik raak de grond ook niet, en de RDL meer buigen in de knieen en heupen (heup extensie dus glute actie). Dus de meerdere definities klopt wel![]()
Die is echt belachelijk lekker! Alleen jammer van de kleine doosjes.Gister al Daim taart* op bij spelletjes avond..welk nu ik het er toch over heb..fucking lekker is!!
![]()
* Ik heb er serieus 3 voor mijn verjaardag gehad![]()
Bij zowat iedere AH en zag hem laatst ook bij de jumbo!Jup. Bij zowat iedere ikea verkopen ze die, maar ook bij sommige AH's

Ja, dat klopt wel min of meer. Echter ik zie op filmpjes mensen de rug aardig krom buigen om de grond te raken bij SLDL, dat doe ik echt niet en eindig daarom ook in 'de lucht' met de BB.Als je je benen zo goed als recht houd, dan komt de barbell etoch sowieso los van je benen? Je kan dan simpelweg je heupen niet ver genoeg naar achter duwen.
Als je je benen zo goed als recht houd, dan komt de barbell etoch sowieso los van je benen? Je kan dan simpelweg je heupen niet ver genoeg naar achter duwen.
Haha..is maar goed oook dat ze niet zo groot zijn. Zag gister even hoe calorierijk die dingen zijnDie is echt belachelijk lekker! Alleen jammer van de kleine doosjes.
Of gelukkig maar..
OT:
Bij zowat iedere AH en zag hem laatst ook bij de jumbo!
Altijd moeite doen niet naast de kip in mijn mandje te leggen...![]()

Ik ook. Leg zelden de barbel neer bij dergelijke deadlift varianten..Ja, dat klopt wel min of meer. Echter ik zie op filmpjes mensen de rug aardig krom buigen om de grond te raken bij SLDL, dat doe ik echt niet en eindig daarom ook in 'de lucht' met de BB.
Vanavond naar Javier Guzman in de Goudse Schouwburg
Ik heb vandaag weer cursus, dus jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Overgeslagen? Ik skip nooit een training..ik plan ze zorgvuldig.Mooie training.o nee je hebt alweer overgeslagen.
Tja zo wordt je nooit een grote jongen.![]()

Jeeeeehaaaa

Ik weet niet of dat voldoende is om de rel tegen te houdenIk heb vandaag weer cursus, dus jullie zullen het zonder mij moeten doen.
Overgeslagen? Ik skip nooit een training..ik plan ze zorgvuldig.
Ik weet tot en met begin maart precies wat ik wanneer train![]()

Ik zou serieus stoppen met trainen als ik tot begin maart precies zou weten wat ik wanneer train!Ik weet tot en met begin maart precies wat ik wanneer train![]()

Er hoeft niks doorgehaald te worden..Ik weet niet of dat voldoende is om de rel tegen te houden
Jeetje wat een dedicated/overdreven/autistische planning (doorhalen wat niet gewenst is)![]()

I see what you did thereIk zou serieus stoppen met trainen als ik tot begin maart precies zou weten wat ik wanneer train!![]()

Ik maak meer gains in een week dan sommige skere ecto's hier in de bulk..En je weet dat je tot en met Maart 0 gains maakt, heuj heuj!![]()
Ik ben bang dat zijn voedselplanning (incl taartmomenten) ook tot en met maart vast staat![]()
Taart momenten niet, maar staan al wat etentjes e.d 
Als niet natty ook lijkt me..al is het als natty misschien nog wel belangrijker om niet regelmatig 5 dagen te skippen..Niet zo gek toch om je trainingen te plannen? Als natty zou je niet anders moeten doen.