teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
het is eigenlijk rest-pause..5 reps tot het niet meer ging, wilde perse voor 8, dus tussendoor even terug, toen kreeg ik er twee reps uit geperst en daarna nog 1 ook na even terug leggen (dit twee setsDus ik doe ook flies en geen cross
Legde je bij de laatste set benchpress de stang tussendoor terug tot je weer verder kon? Hoe moet ik het me voorstellen?
Wel nice die paused sets, alsof er 5 a 10kg meer aan de stang hangt![]()
)Is zeker een goede! thanksNog sterke incline's na zo'n volume op de bench!!
Wat voor biceps ook een killeroefening is voor mij is, zijn preacher curls met db's. Goede stretch en als je niet meer kan, slow negatief en dan naar omhoog helpen met je andere hand. Pijn doet dat na verloop van tijd!

Dan heb ik ook interesse in ome Arnie's borst workoutOome Arnold zegt cheat bb curls daar zijn biceps groot geworden![]()

Thanks Hendrie! Vind het zelf maar matig, maar pomp was er zeker en het gevoel zat goed!
Thanks!
Hoop het ook!
Hmm..niet helemaal..bij cross moet je eigenlijk ook echt kruisen..
..Ervaring komt met de jaren zullen we maar zeggen....
Maar goed, vanmiddag even getraind! Behoorlijk intens, want had haast!
A1, Borst + triceps:
Benchpress: 2x8x80kg, 2x 5x80kg+2x80kg+1x80kg (Paused)
Incline dumbbellpress: 10x32kg, 8x32kg, 10x30kg, 8x30kg
Incline fly's: 15x12kg, 12x16kg (45°), 12x16kg, 10x14kg (60°)
Skullcrushers: 12x27.5kg, 10x27.5kg, 2x8x27.5kg
Pressdown: 15x32kg (normal), 12x36kg (close grip), 12x36kg (normal), 15x23kg (reverse grip)
That's it! Nu even de eiwitrijke voeding voor mijn vader in elkaar zetten![]()

Goed plan, Jonguh!Haast of niet, toch lekker skater k*t!
Snel maar ffkes die meeting inelkaar flansen, lijkt me wel weer leuk met z'n allen de gym onveilig maken!

Ook een goed plan Jonguh!lekker, lunges! Die doe ik vandaag ook maar weer eens ff

Thanks Rob!

Ik streef naar maximaal 1.5uur. Het liefst korter, maar met een dergelijke training is dat bijna niet te doen als je ook voldoende rust wilt nemen tussen de sets..Succes met je training, hoelang ben je er normaal gesproken mee bezig?
IN melk of water (gewoon als shake)Ik ga die pannekoeken ook eens doen
Maar hoe doe je die extra whey dan? In melk/water? Of doe je die whey op de pannekoek?![]()

Ik streef naar de helft per trainingIk streef naar maximaal 1.5uur. Het liefst korter, maar met een dergelijke training is dat bijna niet te doen als je ook voldoende rust wilt nemen tussen de sets..

Yes...en Rome is helaas niet in 1 dag gebouwdIk streef naar de helft per training
gelukkig zijn er vele wegen naar Rome![]()
..

Thanks Mate!
De lunges waren wederom moordend!Nou trainse dan maar Ove!fijn weekend ? ik ga gewoon trainen hoor
nice squats skater - goed gedaan

Zeker, zeker!