WAAR BLIJFT DE REST MET RELLEN HET IS VERDOMME VRIJDAG.

was het maar vrijdag!!
Dit clen echt niet op woensdag hoor jongens..
Kan me overigens in beide situaties goed vinden, ben graag dedicated met voeding en training maar wil toch vaak teveel als ik op progressive overload train waardoor de pijntjes vrij snel oplopen.
Gelukkig zijn er nog mensen die me wel snappen
I see what you did there..
Zo clen ik je weer
@Skatermarvin.

heerlijk dit!
Ik denk dat jij je genetische voordeel niet ten volle benut of gewoon laat liggen.
Als je de dedication van de genoemde groepen eigen maakt dan knal jij alles en iedereen eraf, althans dat denk ik.
Maar ik snap heel goed dat je je huidige levensstijl dit een prima way of live is.
Hmm, zou het..genetisch voordeet!? Ik heb oprecht niet de ideale bouw voor bodybuilding. Beetje endo achtig qua vetopbouw en dan nog mijn heupbot welk hoog eindigd. Vanuit estetisch oogpunt eigenlijk gewoon niet mooi.
Serieus bodybuilden past gewoon niet in mijn levenstijl, daar snij je wel een belangrijk punt aan. Ik ben veel te ijdel om te bulken, te sociaal om alles maar af te slaan..en ook nog geboren zonder ruggegraat..
Dat alles bij elkaar opgeteld, mag ik van geluk spreken dat ik er uberhaupt nog zo uit zie..
Ik ben blij dat ik weer een relletje heb kunnen starten met een simpele opmerking.
Je had veel sterker kunnen zijn met jouw trainingsjaren. Een gemiddelde matig serieuze krachtsporter zet na een half jaar al zwaardere gewichten weg dan waar jij mee traint.
Meer kracht = meer massa = meer kassa
Oh en feit blijft dat ik gewoon 200/135/230 deed natty.
Haha, had ik ook weer wat te doen. Ben ook redelijk snel triggerd wat dat betreft..
Ik wissel het ook wel af soms hoor. Een tijdje terug kon ik nog triples met 95kg. Een stuk of 8 geloof ik. Maar uiteindelijk werd ik dan weer slapper..en lukte de tripples niet meer.
Het gaat vaak een beetje met periodes en doe eigenlijk gewoon graag waar ik zin in heb. Verder zullen velen het onzin vinden en nweer mety onderzoeken komen gooien..maar train nu eenmaal graag met een goede MMC en TUT..en ja dat gaat echt ten kosten van het gewicht welk je gebruikt.
Echter zijn dit soort discussies soms wel eye-openers hoor..ik ben gewoon een beetje een autist in een nog vast regime
Wat betreft de lifts zat ik daar op een kilootje of 80 niet ver vandaan met een legit squat van 180kg, een deadlift van 225kg en een bench van 115kg Heb ook weleens 215kg gesquat, maar dat zal wel niet parallel zijn geweest..
De kracht zit er dus wel degelijk..alleen mijn constante rugpijn, armpijn en regelmatige knie of andere pijn helpt niet echt mee. Heb sinds vandaag ook speciale zooltjes voor in mijn sportschoenen, dus hoop dat dat me wat bied..
Zal weer eens nadenken om mijn schema wat aan te passen, hoewel de ramping sets me momenteel wel bevallen. De ramping sets waren eigenlijk al een wijziging op hoe het was.