GokuSsj3
Cool Novice
- Waardering
- 49
- Lengte
- 2m02
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sumo haarlem is echt super lekker!. je krijgt een ipad waar je alles op kan bestellen en je kan tot 8x5 bestellen als je dat wilt!. mocht je ooit in haarlem zijn, dan gaan we daar samen eten! @Riviervismarkt 11![]()
Die ruimte ertussen hebben ze gemaakt om op en af te stappen.Ik ook niet..een echte ras-pessimist!
Beviel oprecht beter dan verwacht. veel meer glute en hamstring activatie..
![]()
Ik ging alleen nog iets meer naar vooren staan, zodat ik tussen het plateau en de gewichten in stond!
en komt met de grootste onzin om ertussen te gaan staan. 
Of geeft dat rode schaafplekjes op je tere huidje. 
Die ruimte ertussen hebben ze gemaakt om op en af te stappen.
Maar neeeeee meneer heeft weer you tube specials zitten kijkenen komt met de grootste onzin om ertussen te gaan staan.
Doe dan gewoon barbell squats.Of geeft dat rode schaafplekjes op je tere huidje.
![]()

Is je vrouw een dag weg?
Zie je er zijn meer mensen die het een flinke been treen vinden...
Ik dacht dat jij altijd zei dat je sushi vies vond... heb je het nooit geprobeerd? Dat is wel erg zegNog nooit gegeten..ga zondag voor het eerst ook wat sushi proberen..

Goed bezig toch..al zeg ik het zelf!Je hebt je pecs ook flink ontwikkeld zo te zien
*NOHOMO* idd
No-fap?

Ik ga naar 'The Lion King' in Scheveningen en zocht iets in de buurt..Sumo dusGa lekker naar Rotterdam Alexander voor sushi bij shiki.

Pokéballs?Of die in de Markthal. Daar in de buurt kan je ook Pokébowls halen!
Dat op een Ipad hadden ze ook bij Shizen, dat is goud!Sumo haarlem is echt super lekker!. je krijgt een ipad waar je alles op kan bestellen en je kan tot 8x5 bestellen als je dat wilt!. mocht je ooit in haarlem zijn, dan gaan we daar samen eten! @Riviervismarkt 11![]()
Zeg dat nou niet, heeft die weer een excuus om zich vol te vreten
Ik grijp alles aan hoor!!Dit dusMarvin heeft geen excuus nodig om zich vol te vreten....![]()

Ik had het nergens gezien..ik vond die positie gewoonweg lekkerder dan op het platau! Eerst proberen..en dan pas een grote mond geven hier!Die ruimte ertussen hebben ze gemaakt om op en af te stappen.
Maar neeeeee meneer heeft weer you tube specials zitten kijkenen komt met de grootste onzin om ertussen te gaan staan.
Doe dan gewoon barbell squats.Of geeft dat rode schaafplekjes op je tere huidje.
![]()
Barbell squats...ga je mond spoelen! Daar spreken we niet over in dit log!
Yeah yeah!!!

Rauwe vis gaat ehm zowieso niet worden hoor..Is je vrouw een dag weg?
Zie je er zijn meer mensen die het een flinke been treen vinden...
Ik dacht dat jij altijd zei dat je sushi vies vond... heb je het nooit geprobeerd? Dat is wel erg zeg![]()
/care

Dit is ook geen traininglog, daar geef hij allemaal niet om

JAWEL!!!!
Jij snapt het. Die gefrituurde grill shit is ook veel lekkerderEens, ik moet die rauwe shit ook niet hoor, vis hoort te zwemmen![]()

Dit is ook geen traininglog, daar geef hij allemaal niet om
heerlijk dit!

Yep take the easy way out. Like you do all the time!!!!.........ik vond die positie gewoonweg lekkerder dan op het platau! ........

Goed bezig toch..al zeg ik het zelf!
Dat op een Ipad hadden ze ook bij Shizen, dat is goud!
Haarlem is te doen! Waar train je meestal?
., changing life hub amsterdam ook regelmatig, maar dat is voor sumo niet handig 

Ho ho..we weten allemaal wat the easy way out is...Yep take the easy way out. Like you do all the time!!!!![]()

Uurtje rijden gok ik. Zal in het weekend eens kijken. Best druk de laatste tijd..Sportcity haarlem., changing life hub amsterdam ook regelmatig, maar dat is voor sumo niet handig
![]()

)
)Hmmm.. Haarlem... 20-23 min hier vandaan. En anders Dubrovnik in Haarlem... zalig eten.Uurtje rijden gok ik. Zal in het weekend eens kijken. Best druk de laatste tijd..![]()

zooooo lekker... ik word er alleen zo ziek van.