Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Jij hebt hier wel al veel bijgeleerd de laatste week e
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt hier wel al veel bijgeleerd de laatste week e
Ik ben een snelle leerling. Ik kende Marvin al uit de wild west jaren van DBB hoor.Jij hebt hier wel al veel bijgeleerd de laatste week e

Dat klopt, maar als je wilt weten of je een lul wordt als je gaat kuren zul je toch moeten beginnen met 1 kuurtje...1x kuren heeft ook geen nut als je het aan mij vraagt, het is of meerdere kuren of natty blijven
Dan is de keuze snel gemaakt lijkt me..Dat klopt, maar als je wilt weten of je een lul wordt als je gaat kuren zul je toch moeten beginnen met 1 kuurtje...
Je trekt een verkeerde conclusie, volgens mij ergens een komma vergeten in je formule...Ok, dus @Skatermarvin en @RaceRookie gaan beginnen kuren is de conclusie?

Nee die claimt natty te zijn! #gay4pay
Dat klopt, maar als je wilt weten of je een lul wordt als je gaat kuren zul je toch moeten beginnen met 1 kuurtje...
Precies.je word echt geen kl***zak als je eerst de perfecte schoonzoon bent.
De media wil helaas anders doen geloven.
Tja, de media...

Ik ben gewoon een vieze vreetzak..of dat nu een verslaving is weet ik niet.
Dat is niet voor iedereen zo, volgens mij moet je al een lul zijn om een megalul te worden door roids. Dat zeggen alle roiders ook altijd..dat het enkel alles versterkt. Nou kan ik je vertellen, dan zijn er op de wereld een hoop mensen van origine arrogant en ter***lijers..
Nee hoor. Het is echt per persoon anders. Ik rook niet, drink niet, gebruik geen drugs en geen AAS. Ook geen belang bij. Zelfs al drink ik iets (wat ik vroeger wel eens heb gedaan, glaasje dit of dat) ik heb er geen belang bij. Je hebt in je leven nog nooit iets geprobeerd en gaat hier het gebruik van AAS bagetaliseren?
Tja. Ken er wel eentje. Die heeft alweer plannen..
Hmmmm....Niet voor drugs en drank..
Dat is ook meestal niet de insteek van de meeste gebruikers. true
Precies..ik kies het laatste..1x kuren heeft ook geen nut als je het aan mij vraagt, het is of meerdere kuren of natty blijven
Het is in ieder geval wel weer druk in mijn log op zijn tijd..Jij hebt hier wel al veel bijgeleerd de laatste week e

Whahaha..vroeger..Ik ben een snelle leerling. Ik kende Marvin al uit de wild west jaren van DBB hoor.![]()
Gaan we niet doen..Dat klopt, maar als je wilt weten of je een lul wordt als je gaat kuren zul je toch moeten beginnen met 1 kuurtje...
Klopt..we doen het niet.
Hmm, zit wat in. Al heb ik het gewoon om me heen zien gebeuren..gedragsverandering door AAS.Een lul worden heeft meer met andere dingen te maken denk ik, je word echt geen kl***zak als je eerst de perfecte schoonzoon bent.
Ik denk meer dat dingen als wedstrijdprep etc en concurrentie je een kl***zak maken,
dat zou mij iniedergeval veel meer doen denk ik
Concurrentie is goed maar het legt ook een enorme druk op je, als je dan het type bent dat wilt winnen dan zul je dingen moeten opgeven om de concurrentie te verslaan en dat zal je wel een minder chill persoon maken
Probeer het uit zou ik zeggen..TRT is ook goed voor oudjes
Ik was bezig, maar moet steeds mijn post aanpassen..Al dat gekeuvel over kuren.. Waar blijven die squats?!![]()

Dit dus..ik kan op IG en facebook zonder dat iemand uberhaupt een goed fysiek heeft zo zeggen of diegene kuurt of niet..
Hmm..maar doe je dat zelf ook?Tja, de media...
Altijd zelf nadenken en niet alles geloven zeg ik dan maar...

)
), 6 (oef!), 6 (fuaark! waarom voel ik mijn hams zo erg bij zwaardere FSQ's?)
)
)
)
), 5 (t*ring!)
)
), 12kg: 15 (easy!)
0 ss 19kg: 8
)
) ss 26kg: 8 (pff!
)
)
) ss 150kg: 12
)
)
)

(Prima legday, nu groeien!!)
Jouw log is gewoon een bron van vermaak en leerzame discussies.Stelletje rellers...het is dinsdag hè!
Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 12, Gasten: 3)
- Skatermarvin
- Vito
- janzmeister
- toenlytje
- Banshee
- Basma
- Robke78
- Sybaqw
- Koppie
- Chast
- EigenWereld
- ... en 1 meer
Serieus een reden waarom ik er nooit een naald in ga duwenDat is niet voor iedereen zo, volgens mij moet je al een lul zijn om een megalul te worden door roids.

Voor mij voornamelijk de somatische gezondheidsrisico's, dat is het niet waard imo. Maar ik respecteer ieders keuze uiteraard.Serieus een reden waarom ik er nooit een naald in ga duwen![]()