- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
...
Ho ho..we weten allemaal wat the easy way out is........

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
...
Ho ho..we weten allemaal wat the easy way out is........

Klinkt weer goed allemaal! Nu heb ik extra honger!!Hmmm.. Haarlem... 20-23 min hier vandaan. En anders Dubrovnik in Haarlem... zalig eten.
Restaurant Dubrovnik
Hebben hun eigen slagerij... helaas is het filiaal bij ons weg al een aantal jaren. Maar echt super lekker eten daar.
Oh ja.. een echt toetje voor jou... Palacinkazooooo lekker... ik word er alleen zo ziek van.
![]()

)
)
) ss 40kg: 10 (gecontrolleerde reps)

(Alles goed vol en lekker getraind!
)Chicken curry
Crispy Mayo
Tori Cheese
Sweet potato
Spicy Beef
Wou iets over het kompleet niet-japanse van bovenstaande lijstje zeggen, maar je hebt een puntDit is ook geen traininglog, daar geef hij allemaal niet om

Ik ben zo ongeveer de grootste cultuurbarbaar die je je kunt indenken..Wou iets over het kompleet niet-japanse van bovenstaande lijstje zeggen, maar je hebt een punt![]()

Klinkt goed! Nog tips van het nieuwe menu?Vandaag nog het nieuwe sumo menu uitgeprobeerd
En is goedgekeurd![]()

)
)
)
)
)
)
), 9 (TUT & MMC
), 9 (de t*ring! laatste rep korte pauze)
)
)
)
)
)
)
)

(toch wel erg lekkere workout!)

Thanks! Dat is wel gelukt!
Wat ben je toch een heerlijk unieke jongen, met je MMC, mes en vork bij de sushi en 2 gaye ooievaars op jullie kaartje. Verander dat nooit.
Ik wens jullie een super mooie dag toe.
heerlijk dit!Damn..wat lang al zeg!Enjoy!!
Bedenk me net dat wij al bijna 17 jaar getrouwd zijn... en al bijna 24 jaar samendat die man van me dat volhoudt met me.
![]()
en ik met hem.
![]()
Hahaha..die kan ik best weleens gebruiken op werk..Is dit niet iets voor jou Marvin? Past beter bij je dan die Vitamientjes van de Lidl:
![]()

Wow! Dat is ook al een behoorlijke tijd!Leuke dag samen Marv!mijn vrouw en ik zijn al 28 jaar bij elkaar.
Ik heb het geprobeerd. Maar vond het eigenlijk allemaal niet lekker..Spicy beef, mango chicken, mini poke bowl (met name zalm), zalm roomkaas, beef teriyaki en honey chicken waren favoriet
Eetsmakelijk!