AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.441
Gelukkig hebben we de foto's nog.. :roflol:

Ziet er goed uit man. Lekker pakken wat je pakken kan.
Precies..

Ik kan met van die hotel ontbijtjes ook nooit normaal doen! Het zijn allemaal dingen welk ik gewoonweg niet vaak eet..en dan wil ik alles!

Back on track.. 90 kg and beyond!
:roflol: Het viel mee..nog 'netjes' onder de 85kg..
All kind of gains..:o
Ik denk dat hij voor zijn bruiloft wat winstrol mocht van de baas, strak in pak.
:roflol: Dat vind de baas niet goed! Mag me scheel slikken aan de fatburners en clen, maar niet aan de AAS
Zuivel is de duivel. Tenzij het in de vorm van gebak geconsumeerd wordt.
Precies..veel meer cruesli dan kwark:roflol:
Ziet er weer lekker uit allemaal :o
Dat zeker!

De training van vandaag log ik straks..

Cliffs...ik heb gesquat! ;)

• #37.449
Volgens mij kun je qua gezondheid nog beter aan de AAS dan aan de clen.
Waarschijnlijk wel.

Mijn vriendin is te bang dat ik geestelijk verander door AAS. Met andere woorden..dat ik niet meer ben zoals ik ben*

* een ontzettend leuke lieve jongen ;)

Goede vraag...
Zo iets..
Wie? Ikke? Geen clen en AAS voor mij. Ben toch al oud...
Oud en versleten!!
True, true!
Huh..
Huh?

• #37.457
Denk niet dat je dat snel zelf doorhebt, zoals bij andere drugs vaak hetzelfde is.
Dit dus..

Denk dat je er behoorlijk egoistisch van kan worden en echt niet inziet dat je bijvoorbeeld in een arrogate lul begint te veranderen..
Je denkt er echt te makkelijk over..
Denk dat het gewoon heel persoonsgebonden is. De een is verslavingsgevoelig en de ander niet met daartussen allerlei grijstinten.
Zo werkt het met AAS niet. Ken nauwelijks iemand die sterk genoeg in zijn of haar(!) schoenen stond om het bij 1 kuur te houden..

Ik ben niet enorm verslavingsgevoelig..maar je moet wel eerlijk tegen jezelf blijven..

Het blijft bij de regel NOOIT bij 1 kuur..

Niet enorm verslavingsgevoelig? Hmm.. :marvin:

Denk dat je er behoorlijk egoistisch van kan worden en echt niet inziet dat je bijvoorbeeld in een arrogate lul begint te veranderen
Dat is niet voor iedereen zo, volgens mij moet je al een lul zijn om een megalul te worden door roids.
Je denkt er echt te makkelijk over.
Nee hoor. Het is echt per persoon anders. Ik rook niet, drink niet, gebruik geen drugs en geen AAS. Ook geen belang bij. Zelfs al drink ik iets (wat ik vroeger wel eens heb gedaan, glaasje dit of dat) ik heb er geen belang bij.
Ken nauwelijks iemand die sterk genoeg in zijn of haar(!) schoenen stond om het bij 1 kuur te houden.
Tja. Ken er wel eentje.
Ik ben niet enorm verslavingsgevoelig.
Hmmmm.... :rolleyes::rolleyes:
Het blijft bij de regel NOOIT bij 1 kuur.
Dat is ook meestal niet de insteek van de meeste gebruikers.

Terug
Naar boven