AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Jammer dat de sushi niks was... Denk dat het aan de locatie zelf heeft gelegen. Want spicy beef die naar vis smaakt ???

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.482
Jouw log is gewoon een bron van vermaak en leerzame discussies.
:thumbs:
Serieus een reden waarom ik er nooit een naald in ga duwen:o
:roflol:
Voor mij voornamelijk de somatische gezondheidsrisico's, dat is het niet waard imo. Maar ik respecteer ieders keuze uiteraard.
Ik niet..
Ik denk inderdaad dat kuren geen goed idee is voor @Skatermarvin gezien zijn karakter :D

1*_cOHRn3kDNh8kcXdneHA9w.gif
Uhu..:o

Jammer dat de sushi niks was... Denk dat het aan de locatie zelf heeft gelegen. Want spicy beef die naar vis smaakt ???
Hmm, vreemd. Misschien volgende keer ergens anders gewoon nog een keer proberen..:o

Zo werkt dat natuurlijk niet..

Je voelt je namelijk verder super op AAS..

Dat kun jij helemaal niet weten, natty Henkie...

Denk dat het gewoon heel persoonsgebonden is. De een is verslavingsgevoelig en de ander niet met daartussen allerlei grijstinten.

50 tinten clen? :windup:

Dat is niet voor iedereen zo, volgens mij moet je al een lul hebben om een microlul te krijgen door roids.

Fixed!

Ik denk overigens dat de waarheid tussen jullie beider meningen in ligt. Testosteron is nu eenmaal een apart stofje, wat inderdaad kan leiden tot agressie/onbeschoftheid/etc., maar daarentegen zul je bepaalde eigenschappen moeten hebben om deze te kunnen versterken. Die (karakter)eigenschappen krijg je niet ineens ;)

En laten we eerlijk zijn; wat is nou überhaupt natty? :emo:

Jij niet man, die discussie gaan we nu toch echt niet voeren :D

Ik wil die discussie best voeren. Men zei een tijdje geleden (ergens hier op het forum) dat je door xtc of whatever voor soort partydrugs gebruikt te hebben, al geen natty meer bent. Wat een gelul...dan ben ik al 24 jaar niet natty meer haha :roflol::roflol:

Ik wil die discussie best voeren. Men zei een tijdje geleden (ergens hier op het forum) dat je door xtc of whatever voor soort partydrugs gebruikt te hebben, al geen natty meer bent. Wat een gelul...dan ben ik al 24 jaar niet natty meer haha :roflol::roflol:
Van zodra je gewrichten niet meer kunnen volgen ben je niet natty meer, nu jij weer :p

• #37.489
Dat kun jij helemaal niet weten, natty Henkie...

50 tinten clen? :windup:

Fixed!
Ik denk overigens dat de waarheid tussen jullie beider meningen in ligt. Testosteron is nu eenmaal een apart stofje, wat inderdaad kan leiden tot agressie/onbeschoftheid/etc., maar daarentegen zul je bepaalde eigenschappen moeten hebben om deze te kunnen versterken. Die (karakter)eigenschappen krijg je niet ineens ;)
En laten we eerlijk zijn; wat is nou überhaupt natty? :emo:
True, true..
:schoot:
Dat ligt er dus aan wat natty is... Is daar een definitie van? :D
Precies..hoop fake natty's overal..

Ligt de grens bij puur AAS, of ook bij stimulanitia als ECA, DMAA, DMHA, Clen, caffeine?

Jij niet man, die discussie gaan we nu toch echt niet voeren :D
:roflol: Lekker rellen jongens..:burns:
:roflol:

En drank?

Van zodra je gewrichten niet meer kunnen volgen ben je niet natty meer, nu jij weer :p
Deze zin loopt nit helemaal lekker...

Net als ik morgen..:o

Jezus. Ben je na zo een training uberhaupt nog in staat om later in de week nogmaals benen te trainen? :o
Anyway, die V-squat ligt je wel goed, of niet dan?

• #37.491
Jezus. Ben je na zo een training uberhaupt nog in staat om later in de week nogmaals benen te trainen? :o
Anyway, die V-squat ligt je wel goed, of niet dan?
Die voelt wel goed..zoals ik ehm nu do heeft het wat weg van een goodmorning..

Ja hoor..mijn benen zijn inmiddels wel wat ellende gewend. Maar door de pasen train ik ze denk pas maandag weer.

• #37.493
  • #37.494
Even naar de nieuwe pagina tillen..:o

Legs:
Frontsquat:

30kg: 10
40kg: 10 (warmup)
60kg: 6 (hard!:fire:)
80kg: 6 (vreselijk..:o), 6 (oef!), 6 (fuaark! waarom voel ik mijn hams zo erg bij zwaardere FSQ's?)
60kg: 10 (meer TUT & MMC:fire:)

SLDL:
60kg: 12 (explosief:fire:)
80kg: 10 (hams in de fik:fire:)
100kg: 10
120kg: 6 (grip fail:o), 5 (t*ring!)
Dropset: 120kg-->100kg-->60kg: 3, 7, 13 (lekker!:D)

Leg extention ss standing legcurl:
33kg: 15 (sqeez!:fire:), 12kg: 15 (easy!)
40kg: 15 (top:D0 ss 19kg: 8
47kg: 15 (pittig!) ss 19kg: 8 (TUT & MMC:fire:)
54kg: 15+5 partial (beuken!!:fire:) ss 26kg: 8 (pff!:o)

Incline legpress (plate-loaded. gewicht exclusief slee ~53kg): close stance (quads) ss high stance (hamstrings):
100kg: 15 (easy, beetje zeurende lies) ss 100kg: 12 (focus!)
125kg: 15 (explosief!) ss 125kg: 12 (top:D)
150kg: 15 (TUT & MMC:fire:) ss 150kg: 12
175kg: 15 (best ok..) ss 175kg: 12 (t*ring!!:fire:)

Reverse V-squat (plate-loaded):
50kg: 12
80kg: 10 (warmup..)
130kg: 8 (top:D)
140kg: 8 (PR!)
155kg: 8 (PR!!!:woot:)

Calfpress op legpress:
30kg: 15 (veel te licht)
60kg: 10, 10, 10 (verschillende voet standen. midden van mijn voet verkrampt een beetje)
80kg: 10, 10, 10 (prima zo!)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Prima legday, nu groeien!!)

Even naar de nieuwe pagina tillen..:o

Legs:
Frontsquat:

30kg: 10
40kg: 10 (warmup)
60kg: 6 (hard!:fire:)
80kg: 6 (vreselijk..:o), 6 (oef!), 6 (fuaark! waarom voel ik mijn hams zo erg bij zwaardere FSQ's?)
60kg: 10 (meer TUT & MMC:fire:)

SLDL:
60kg: 12 (explosief:fire:)
80kg: 10 (hams in de fik:fire:)
100kg: 10
120kg: 6 (grip fail:o), 5 (t*ring!)
Dropset: 120kg-->100kg-->60kg: 3, 7, 13 (lekker!:D)

Leg extention ss standing legcurl:
33kg: 15 (sqeez!:fire:), 12kg: 15 (easy!)
40kg: 15 (top:D0 ss 19kg: 8
47kg: 15 (pittig!) ss 19kg: 8 (TUT & MMC:fire:)
54kg: 15+5 partial (beuken!!:fire:) ss 26kg: 8 (pff!:o)

Incline legpress (plate-loaded. gewicht exclusief slee ~53kg): close stance (quads) ss high stance (hamstrings):
100kg: 15 (easy, beetje zeurende lies) ss 100kg: 12 (focus!)
125kg: 15 (explosief!) ss 125kg: 12 (top:D)
150kg: 15 (TUT & MMC:fire:) ss 150kg: 12
175kg: 15 (best ok..) ss 175kg: 12 (t*ring!!:fire:)

Reverse V-squat (plate-loaded):
50kg: 12
80kg: 10 (warmup..)
130kg: 8 (top:D)
140kg: 8 (PR!)
155kg: 8 (PR!!!:woot:)

Calfpress op legpress:
30kg: 15 (veel te licht)
60kg: 10, 10, 10 (verschillende voet standen. midden van mijn voet verkrampt een beetje)
80kg: 10, 10, 10 (prima zo!)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Prima legday, nu groeien!!)
Train jij vaker twee keer hetzelfde achter elkaar? :thinking:

Lekkere leg day! Ik ga zo ook beentjes aanpakken!
Voor sushi, als je écht goede sushi wilt eten moet je eens naar Blue Sakura in Zwolle gaan, Sushi Koi in Arnhem is ook wel een goede.
Ik vind Sumo altijd een beetje de Burger King van de sushi..

• #37.500
Of je nou echt gaat groeien van slechts 1 top set per oefening, weet ik niet. Beetje volume is toch wel nodig.
Als het gewicht lager is gooi ik vaak het tempo omlaag zodat de intensiteit goed blijft.

Dus al met al voldoende werk erin gestopt
Lekkere leg day! Ik ga zo ook beentjes aanpakken!
Voor sushi, als je écht goede sushi wilt eten moet je eens naar Blue Sakura in Zwolle gaan, Sushi Koi in Arnhem is ook wel een goede.
Ik vind Sumo altijd een beetje de Burger King van de sushi..
smaakt sushi zonder vis daar ook naar vis (vissig)? Want ik lust best vis, maar in de sushi's vond ik het smerig

Terug
Naar boven