Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Minder cardio voor de gains die je goed kan gebruiken.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.902
En naar @Robke78?

Dankzij mijn gezond winterlaagje voel ik me trouwens ook meer PL dan BB hoor. Nu nog een baard... Of is dit niet langer verplicht als PL'er @Sanca?
Wat is gezond?
Ik ben geen powerlifter noch strongmen :p En ik sta netjes rond de 15% :p
Ik reken het goed..neem anders even een snickers, want je bent niet jezelf als je honger hebt..:eyes:
Dik dus volgens Marvin-normen? :P
MODDERVET..verdomme!:yell:
:roflol: Ik hou van zelfspot..

...hoewel..zelfspot..:windup:
Minder cardio voor de gains die je goed kan gebruiken.
Ach..volgens sommige telde schoonmaken niet als cardio, dus feitelijk heb ik geen cardio gedaan..

En blijven gains behouden..:rolleyes:

Telt huishouden als cardio?!!?! Waarom zit iedereen in mijn log mij dan cardio aan te smeren, ik doe in mijn vrije tijd niets anders!!! :P

Prima shape overigens, ik had verwacht dat je inmiddels wel superdik zou zijn gezien alle throwback pics.... :windup:
Een meisje die ik ken op mfp :emo:
56eb6aa6d4b4697725044dccecc90fb5.png

:roflol: die had een vies huis

Tja, uiteindelijk wil je vetverbranden..en hoe maakt niet zo veel uit toch?

Ik had ook op de bank kunnen gaan liggen slapen, dus ik zie dit inderdaad als cardio..ook al slaat dat natuurlijk nergens op.

Aan de andere kant..intensief de douche schrobben schijnt zo wat 400-500kcals per/uur te verbranden:woot:

Vetpercentage mag wel lager, maar het Marvinnen gaat vooralsnog best prima ;)

Ik ben nogal warm aangelegd, dus schoonmaken doe ik altijd halfnaakt:roflol:

Nope..

Xamoi & yohimbine:roflol:
Neem dat nu vaak op rustdagen om net dat beetje extra te verbranden tot mijn vakantie: eind mei..

En nog even de sateprikkers:

30652451_1963332700407035_2301900916430733312_n.jpg
Beter dan die van mij :sad:

• #37.907
Een meisje die ik ken op mfp :emo:
56eb6aa6d4b4697725044dccecc90fb5.png
#ikrekenhetgoed
Behoorlijk ja..soort grote lente schoonmaak
Tja, vergis je niet hoe intensief werk dat kan zijn. Je kunt het dan gerust meenemen in je vebruik..of daarna een kleine kapsalon eten:trollface:

Soort van thanks! Komt wel goed Ron!

Vanmorgen even gewogen en gemeten..is die cardio toch nog ergens goed voor, want ondanks de twee goed gevulde turkse pizza's en een flinke bonk vienetta afgevallen vanmorgen:roflol:

Weging & meting:
Gewicht: 80.4kg (-0.5kg)
Taille: 73.0cm (-1cm)

:woot:

En de planning voor vandaag..

Dag 6: Borst & biceps:
Vertical chest press (3-0-X-1) (plate-loaded):

4x8-10 + dropset (1)

Incline smith press (60°) (4-1-X-0):
4x6-8

Standing cable fly’s (3-0-X-2) ss Kneeling pose curls (3-0-X-2):
4x10-12 ss4x8-10

Preacher curl (4-1-X-0:
4x8

Cable curl (tegen bankje staan) (3-1-X-0):

4x10-12 + dropset (1)

En de voeding..preventief compenseren voor vanavond..:marvin:

Voeding, woensdag 11-04-2018:
7:00 1 kop koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 15g hotblood (Scitec)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 Uit eten met collega’s: Sushi & Grill (~1500kcals) ( Yoshi Sushi Japans Restaurant | All You Can Eat – All you can eat, Sushi Grill Restaurant | Wij heten u welkom voor een unieke ervaring. Maak kennis met Japans keuken, verwen uw ogen aan het ruime assortimenten als het ware in een Oosterse tapasstijl )

~2600kcals, E/K/V = 240g (37%) / 190g (29%) / 100g (34%)

Hoeveel tijd zit er tussen je post workout en de 13:30 meal? Indien dit ongeveer een uur is zou ik eens zoeken op gluconeogenese, zal je profijt van hebben.

• #37.909
Hoeveel tijd zit er tussen je post workout en de 13:30 meal? Indien dit ongeveer een uur is zou ik eens zoeken op gluconeogenese, zal je profijt van hebben.
Veel minder tijd..denk 15-20 minuten.

Die post-workout shake is ook meer gewenning dan noodzaak. Maar ga eens googlen:thumbs:.

Edit: even snelle google gedaan. Snap waar je op doelt, maar dat zit wel goed dus.

Veel minder tijd..denk 15-20 minuten.

Die post-workout shake is ook meer gewenning dan noodzaak. Maar ga eens googlen:thumbs:.

Edit: even snelle google gedaan. Snap waar je op doelt, maar dat zit wel goed dus.

15/20 min zal inderdaad niks uitmaken, als ik dat zo zie die voeding wat lijkt me het verschrikkelijk om zo weinig te eten zeg:D

• #37.911
Dat is het ook..bijna net zo verschrikklijk als het tegenovergestelde: jezelf forcefeeden

haha ja hier heb ik ongeveer elke avond wel even last van als de laatste meal erin moet, ik vind zalm zo verschrikkelijk smerig en dat helpt ook zeker niet mee.

gelukkig is een kapsalon bij mij maar zo'n 20% van de dagelijkse kcal:cool:

Yo marv hoe is die noxipro?
Beter dan de supps hier te krijgen of nog matig?
Kon niet vinden dat er dmaa in zat ofzo

• #37.914
haha ja hier heb ik ongeveer elke avond wel even last van als de laatste meal erin moet, ik vind zalm zo verschrikkelijk smerig en dat helpt ook zeker niet mee.

gelukkig is een kapsalon bij mij maar zo'n 20% van de dagelijkse kcal:cool:
Dan zou ik mooi geen zalm meer eten..het moet wel enigzins leuk blijven..

Het is niet eerlijk..1 kapsalon is voor mij 50%:roflol:
Yo marv hoe is die noxipro?
Beter dan de supps hier te krijgen of nog matig?
Kon niet vinden dat er dmaa in zat ofzo
Noxipro is wel goed, weet niet of het vergelijkbaar is met de oude, maar zeker beter dan wat hier in NL bij de regel te koop is. ;)

Pump on the beach is nog een tandje gekker :eek!:

Dan zou ik mooi geen zalm meer eten..het moet wel enigzins leuk blijven..

Het is niet eerlijk..1 kapsalon is voor mij 50%:roflol:
Noxipro is wel goed, weet niet of het vergelijkbaar is met de oude, maar zeker beter dan wat hier in NL bij de regel te koop is. ;)

Pump on the beach is nog een tandje gekker :eek!:

als ik iets kan dan wat beter is doe ik dat. in het weekend eet ik af en toe wat anders maar het is 5-6 dagen 100% clean. de andere dag(en) zijn dan zo'n 80-90% clean. het is de moeite allemaal waard als je weer ziet dat je groeit.

als ik iets kan dan wat beter is doe ik dat. in het weekend eet ik af en toe wat anders maar het is 5-6 dagen 100% clean. de andere dag(en) zijn dan zo'n 80-90% clean. het is de moeite allemaal waard als je weer ziet dat je groeit.
Als eiwitbron zijn er natuurlijk vele alternatieven. Voor de goede vetten zijn er andere vette vissen, plantaardige alternatieven of omega vetzuur capsules, al ga je daar ook dooie vis van opboeren. :D

Als eiwitbron zijn er natuurlijk vele alternatieven. Voor de goede vetten zijn er andere vette vissen, plantaardige alternatieven of omega vetzuur capsules, al ga je daar ook dooie vis van opboeren. :D

ach elke avond een maaltijd met zalm wat niet lekker is kan toch geen probleem zijn, heb 8 maaltijden die ik wel lekker vind. ik haal mijn eiwitten ook zeker uit plantaardige alternatieven hoor, peulvruchten en erg veel tofu. Die omega capsules zijn natuurlijk veel minder effectief als zalm, supplementen zoveel mogelijk vermijden als het met voeding mogelijk is.

terug sushi vanavond :eating: :meal:

ach elke avond een maaltijd met zalm wat niet lekker is kan toch geen probleem zijn, heb 8 maaltijden die ik wel lekker vind. ik haal mijn eiwitten ook zeker uit plantaardige alternatieven hoor, peulvruchten en erg veel tofu. Die omega capsules zijn natuurlijk veel minder effectief als zalm, supplementen zoveel mogelijk vermijden als het met voeding mogelijk is.
Wij snappen elkaar nooit lijkt het wel :D
Ik bedoel: als je zalm echt zo vies vindt zijn genoemde alternatieven voorhanden. Maar je je kan natuurlijk even overheen zeten. Wie weet ga je zalm nog lekker vinden :)

Wij snappen elkaar nooit lijkt het wel :D
Ik bedoel: als je zalm echt zo vies vindt zijn genoemde alternatieven voorhanden. Maar je je kan natuurlijk even overheen zeten. Wie weet ga je zalm nog lekker vinden :)

zalm is toch wel het beste alternatief, en zoals je weet volg ik dat onzin bloedgroep dieet dus is zalm de beste keuze:p. overigens denk ik niet dat ik die andere alternatieven lekker vind. Ik heb wel viezere dingen gegeten/gedronken dus daar wen ik wel aan. Vroeger toen ik geen capsules kon slikken knipte ik die omega capsules altijd open en dronk ik ze zo leeg dat is nog wel wat viezer kan ik je vertellen.

Terug
Naar boven