MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.941
De training van vandaag! Toch steeds een beetje mixed feelings..veel oefeningen voelen best goed, maar die super trage negatieven blijven appart..

Desalniettemin ga ik gewoon door!:cheer:

Dag 7: Rug & triceps:
Single arm iso-lateral row (3-0-X-1) (plate-loaded):

20kg: 8 (warmup)
30kg: 8 (top!:D)
40kg: 8 (pittig!:fire:), 8 (fik erin!:fire:), 8 (sqeez!)
50kg: 7 (wel erg zwaar:o)

Reverse grip lat pulldown (3-0-X-2) ss Seated cable row (onderhands) (4-0-X-1):
40kg: 10 (fuaark!), 10 (sqeez kon beter!) ss 40kg: 8 (t*ring!), 7 (te zwaar:o)
40kg: 10 (prima!:D), 10 (sqeez!:fire:) ss 33kg: 8+2 pompreps, 8 (TUT:fire:)

Low row machine (plate-loaded) (3-0-X-1) ss Lying tricep dumbbell extentions (3-1-X0):
15kg: 12 ss 8kg: 12 (easy!:fire:)
20kg: 12 (pff!) ss 8kg: 12 (10kg was bezet)
20kg: 12 (2f.), 12 (2f.), 10 + zooi korte repjes (pomp:fire:) ss 10kg: 10, 10 (top MMC:fire:), 10 (t*ring!)

Overhead rope tricep extention (4-1-X-0) ss cable cross tricep extention (3-0-X-1):
5kg: 12 (easy peasy!) ss 5kg: 10 (pittig!)
10kg: 10 (oef!:fire:) ss 5kg: 10 (voor het tempo te zwaar)
10kg: 10 (top!), 12 (2f.) 2.5kg: 10 (sqeez), 10 (nice:D)
7.5kg: 12 (supercontrolled) ss 2.5kg (single arm): 15 (keihard sqeezen!:fire::fire:)

Rating: :marvins: (1 apenkop..de rest is opgegeten..:rolleyes:)

Ik wou al zeggen, 1 apekop is wel heel treurig.
Die single arm row met 50 kg is wel heftig zeg :eek: of was het met een machine die een deel van die lading overneemt?

Die single arm row met 50 kg is wel heftig zeg :eek: of was het met een machine die een deel van die lading overneemt?

Dat zal ongetwijfeld een machine zijn want 50 kg is wel heel pittig + hij spreekt van een 'iso-lateral row' en als je dat via google zoekt krijg je allerlei toestellen :p

Dat zal ongetwijfeld een machine zijn want 50 kg is wel heel pittig + hij spreekt van een 'iso-lateral row' en als je dat via google zoekt krijg je allerlei toestellen :p
Ik denk dat je gelijk hebt. Volgens mij is mijn zwaarste one arm row met 38 kg, en dat is al sleuren met het gewicht. Dus als je het netjes wilt doen moet je minder pakken. :)

• #37.947
Is deze plate-loaded row, dus ook weer geen katrollen werk ofzo:o

Ik pak ehm meestal op de smalle vertical greep

50kg dumbel rows zijn ook wel te doen..maar niet met hold bovenin en 3 seconden negatief:roflol:

Ik denk dat je gelijk hebt. Volgens mij is mijn zwaarste one arm row met 38 kg, en dat is al sleuren met het gewicht. Dus als je het netjes wilt doen moet je minder pakken. :)
Ik heb weleens db rows met 46kg gedaan..opzich goed te doen:thumbs:

Die machine werkt met 2 armen, niet 1. En de machine is een hefboom, de ROM van de platen is veel minder dan de ROM van je armen.

• #37.949
  • #37.950
Yohimbe en Xamoi vs Sushi....

Sushi wins:1e:

DAT, zullen we nog weleens zien!
Ik zeg morgenochtend zeker 1 kg lichter en 1cm taille eraf!:woot:

Ok, ok..niet helemaal gelukt, maar vond het nodig gisteravond ruim 200g winegums te vreten:roflol:

Weging & meting:
Gewicht: 81.5 (-0.6kg)
Taille: 74.0cm (-1cm:eek!:)

De planning voor vandaag..rustdag!:sad:

Voeding, vrijdag 13-04-2018:
7:15 2 koppen koffie + Xamoi + 5mg yohimbine
9:00 1 kop koffie
11:00 35g whey isolaat (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 125g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 125g kipfilet + 100g wok verde mix + 20g notenmix
17:00 6g BCAA (XXL)
18:30 30g nightprotein (XXL)
19:30 ~600g Boerenkoolstamppot met magere rookworst (~875kcals)

~1790kcals, E/K/V = 170g (38%) / 80g (17%) / 90g (45%)

Ok, ok..niet helemaal gelukt, maar vond het nodig gisteravond ruim 200g winegums te vreten:roflol:
Zit daar nog suiker in dan? Of is dat 100% chemisch. Dan maakt het niet uit.

Deze voedselplanning gaat weer op een rondje snackbar uitlopen, als ik dat zo inschat :roflol:

• #37.952
Zit daar nog suiker in dan? Of is dat 100% chemisch. Dan maakt het niet uit.

Deze voedselplanning gaat weer op een rondje snackbar uitlopen, als ik dat zo inschat :roflol:
Vrijdag zit ik altijd netjes thuis..

te zuipen en frituren..

Marvin waarom neem jij eigenlijk niet gewoon een ECA stack man? T-5 ofzo dat brand goed. Acetyl-L-cartinine er bij droppen. 2-3 maal daags. Fasted cardio in de ochtend. Ik ben in kleine 2 maanden door een verlaag heen gebrand ik stond er zelf van te kijken. Bodyweight constant (83 kg) en vet van 20 naar 10-12 oid. Toegegeven was wel na een periode van niets doen dus easy gains. Maar ECA is natuurlijk sowieso bewezen mix en die ALCA die gaat ook niet meer uit mijn supplementen stack

Ja waarom eigenlijk niet Marvin?

• #37.955
Marvin waarom neem jij eigenlijk niet gewoon een ECA stack man? T-5 ofzo dat brand goed. Acetyl-L-cartinine er bij droppen. 2-3 maal daags. Fasted cardio in de ochtend. Ik ben in kleine 2 maanden door een verlaag heen gebrand ik stond er zelf van te kijken. Bodyweight constant (83 kg) en vet van 20 naar 10-12 oid. Toegegeven was wel na een periode van niets doen dus easy gains. Maar ECA is natuurlijk sowieso bewezen mix en die ALCA die gaat ook niet meer uit mijn supplementen stack
Hmm, ik vond ECA ansich niet zo een heel potent goedje. Ook niet met DMAA erbij zoals in monster.

De combi die ik er vanmorgen in heb gegooid is een heel ander verhaal.. ;) Ben zelf erg benieuwd naar de yohimbine en de verhalen omtrend stubborn fat:o

Ja waarom eigenlijk niet Marvin?
Kan ook dagelijks een halve gram coke snuiven, dan word ik ook shredded, maar of het ook gezond is.

Zit in monster dmaa?

Anyway ECA is uit onderzoek toch wel zo’n beetje de best bewezen vet verbrandende combinatie die je hebben kan. Je kan daar nog yohomibine aan toevoegen voor de ECAY stack maar volgens mij wordt het qua pure ververbranding niet veel efficienter.

Oh zie het nu pas, hmmz dat ziet er wel uit als een potente burner. Dmaa is wel alleen voor je gemoed denk ik want qua vetverbranding is dat niet zo effectief. Goed ik heb dat zelf los liggen nog als poeder dus neem dat wel altijd voor ochtend cardio, je kan er wel lekker op doorfietsen.

• #37.958
Zit in monster dmaa?

Anyway ECA is uit onderzoek toch wel zo’n beetje de best bewezen vet verbrandende combinatie die je hebben kan. Je kan daar nog yohomibine aan toevoegen voor de ECAY stack maar volgens mij wordt het qua pure ververbranding niet veel efficienter.
In monster burner wel.. ;)

Oh zie het nu pas, hmmz dat ziet er wel uit als een potente burner. Dmaa is wel alleen voor je gemoed denk ik want qua vetverbranding is dat niet zo effectief. Goed ik heb dat zelf los liggen nog als poeder dus neem dat wel altijd voor ochtend cardio, je kan er wel lekker op doorfietsen.
Haha, hoveel dagen gebruik je dat achter elkaar?

Ik voel me net een junkie als ik te vaak dat soort troep pak..

Als ik deze 'whatever it takes to get shredded' mensen allemaal hoor, voel ik me wel een beetje sukkeltje met met 'ik lift voor een gezonder lichaam' houding :o

Terug
Naar boven