AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

zalm is toch wel het beste alternatief, en zoals je weet volg ik dat onzin bloedgroep dieet dus is zalm de beste keuze:p. overigens denk ik niet dat ik die andere alternatieven lekker vind. Ik heb wel viezere dingen gegeten/gedronken dus daar wen ik wel aan. Vroeger toen ik geen capsules kon slikken knipte ik die omega capsules altijd open en dronk ik ze zo leeg dat is nog wel wat viezer kan ik je vertellen.
Kan je geen makreel nemen ipv zalm? of gerookte zalm of makreel? of eventueel sardines?
Weet niet of dat in het bloedgroependieet kan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.924
als ik iets kan dan wat beter is doe ik dat. in het weekend eet ik af en toe wat anders maar het is 5-6 dagen 100% clean. de andere dag(en) zijn dan zo'n 80-90% clean. het is de moeite allemaal waard als je weer ziet dat je groeit.
Respect voor die toewijding man!
Als eiwitbron zijn er natuurlijk vele alternatieven. Voor de goede vetten zijn er andere vette vissen, plantaardige alternatieven of omega vetzuur capsules, al ga je daar ook dooie vis van opboeren. :D
True, true
ach elke avond een maaltijd met zalm wat niet lekker is kan toch geen probleem zijn, heb 8 maaltijden die ik wel lekker vind. ik haal mijn eiwitten ook zeker uit plantaardige alternatieven hoor, peulvruchten en erg veel tofu. Die omega capsules zijn natuurlijk veel minder effectief als zalm, supplementen zoveel mogelijk vermijden als het met voeding mogelijk is.
En dit is dan ook weer waar:thumbs:
NEE!

Alleen gefrituurde grill rommel!:woot:
Wij snappen elkaar nooit lijkt het wel :D
Ik bedoel: als je zalm echt zo vies vindt zijn genoemde alternatieven voorhanden. Maar je je kan natuurlijk even overheen zeten. Wie weet ga je zalm nog lekker vinden :)
Dat laatste is echt waar. Als je iets een dag of 7 eet, ga je het in ieder geval lusten..lekker is een ander verhaal

zalm is toch wel het beste alternatief, en zoals je weet volg ik dat onzin bloedgroep dieet dus is zalm de beste keuze:p. overigens denk ik niet dat ik die andere alternatieven lekker vind. Ik heb wel viezere dingen gegeten/gedronken dus daar wen ik wel aan. Vroeger toen ik geen capsules kon slikken knipte ik die omega capsules altijd open en dronk ik ze zo leeg dat is nog wel wat viezer kan ik je vertellen.
:kots::kots::kots:

o ja, dat bloedgroep verhaal :)

getver :barf:
walgelijk inderdaad! ik boerde ze voorheen weleens op..dat is al vies!

tjah doordeweek 100% clean dan mag je op zaterdagavond wel een keer een pizza of kapsalon he, smaakt die extra lekker
Nogmaals: RESPECT!

Met zoveel moeite moet je toch uiteindelijk een zieke shap ontwikkelen!

Kan je geen makreel nemen ipv zalm? of gerookte zalm of makreel? of eventueel sardines?
@toenlytje pakt gewoon wat het beste is..smaak boeit ehm niet. Al kan ik me niet voorstellen dat je markreel of sardines wel lekker vind wanneer je zalm vies vind:o

Nogmaals: RESPECT!

Met zoveel moeite moet je toch uiteindelijk een zieke shap ontwikkelen!

@toenlytje pakt gewoon wat het beste is..smaak boeit ehm niet. Al kan ik me niet voorstellen dat je markreel of sardines wel lekker vind wanneer je zalm vies vind:o

Thanks man! Ik hoop inderdaad dat die shape er gaat komen, iniedergeval 100% inzet meer kan je niet doen. Dat ik niet de beste genetics heb gaat me niet tegenhouden, dan maar jaartje later op het podium.

Zalm is het beste bij bloedgroep O, Makreel vind ik ook niet echt bepaald lekker en is denk ik lastig te kopen, heb het niet bij de lidl zien liggen. Gerookte zalm zal waarschijnlijk veel duurder worden, sardines vind ik ook smerig. Als alles smerig is kan ik beter voor de beste keuze gaan:D. Ben ook maar een arme student dus moet het ook te betalen zijn, ben al behoorlijk wat kwijt per week met dit dieet maar ik zie echt dat ik duidelijk vooruit ga, Terwijl dit voorheen alleen met middeltjes nog lukte ga ik nu gewoon eerst alles eruit halen en dan wellicht de overstap naar de echte middelen.

• #37.926
Thanks man! Ik hoop inderdaad dat die shape er gaat komen, iniedergeval 100% inzet meer kan je niet doen. Dat ik niet de beste genetics heb gaat me niet tegenhouden, dan maar jaartje later op het podium.

Zalm is het beste bij bloedgroep O, Makreel vind ik ook niet echt bepaald lekker en is denk ik lastig te kopen, heb het niet bij de lidl zien liggen. Gerookte zalm zal waarschijnlijk veel duurder worden, sardines vind ik ook smerig. Als alles smerig is kan ik beter voor de beste keuze gaan:D. Ben ook maar een arme student dus moet het ook te betalen zijn, ben al behoorlijk wat kwijt per week met dit dieet maar ik zie echt dat ik duidelijk vooruit ga, Terwijl dit voorheen alleen met middeltjes nog lukte ga ik nu gewoon eerst alles eruit halen en dan wellicht de overstap naar de echte middelen.
Mag ik vragen hoe je macro's ongeveer zijn met je huidige dieet?

De training van vanmiddag, samen met mijn collega..

Dag 6: Borst & biceps:
Vertical chest press (3-0-X-1) (plate-loaded):
50kg: 10 (prima!:D)
60kg: 10 (top MMC:fire:)
70kg: 10, 10
Dropset: 80kg-->60kg: 10, 8 (op=op:fire:)

Incline smith press (60°) (4-1-X-0):
40kg: 10 (veel, te makkelijk. had zwaarder verwacht door de trage negatief)
60kg: 8, 8 (MMC:fire:)
70kg: 7 (op=op:D)

Standing cable fly’s (3-0-X-2) ss Kneeling pose curls (3-0-X-2):
7.5kg (handen voor gezicht): 12 (TUT!), 12 (matige MMC:o) ss 2.5kg: 10, 10 (keihard sqeezen!:fire:)
10kg (handen naar beneden bewegen): 12 (voelt veel beter!:fire:) ss 5kg: 10 (top:D)
12.5kg: 12 ss 5kg: 8 (pfff!)

Cable curl (tegen bankje staan) (3-1-X-0):
5kg: 12 (langere TUt, sqeez on top:fire:)
7.5kg: 12 (juiste tempo:D), 12 (dikke pomp!0
Dropset: 10kg-->5kg: 9 (oef!), 12 (t*ring!!!:fire:)

EZ Preacher curl (4-1-X-0:
17.5kg: 8 (prima!)
22.5kg: 8, 6+2 (korte pauze:o), 5+2+1 (op=op :o)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Prima workout!:D)

Nog een uurtje en dan...:marvin::marvin::marvin:

Mag ik vragen hoe je macro's ongeveer zijn met je huidige dieet?

volgens mij

Eiwit : +- 350-400
Kh +- 500-550
Vet +- 150-200

zoiets als ik het goed heb, erg hoog eiwit ja vind ik ook maar blijkbaar is het ook voor natural beter. vetten zonde olie meegerekend kcal rond 5,5k denk ik. Is niet uitgerekend maar ik denk dat het zo ongeveer is

• #37.928
volgens mij

Eiwit : +- 350-400
Kh +- 500-550
Vet +- 150-200

zoiets als ik het goed heb, erg hoog eiwit ja vind ik ook maar blijkbaar is het ook voor natural beter. vetten zonde olie meegerekend kcal rond 5,5k denk ik. Is niet uitgerekend maar ik denk dat het zo ongeveer is
Holy moly:eek!:

Makreel kan je bij de visboer kopen (MM heeft het ook) Maar het is geen hele dure vis
Online verse makreel bestellen | Viswinkel.nl
Gerookte makreel smaakt ook heel anders en verse makreel kan je ook zelf kruiden en bakken. De smaak van verse makreel is ook heel anders. Dus misschien een optie. Je hebt ook makreel in blik. Dat smaakt ook weer anders. En mocht het in je dieet passen. Haring in tomatensaus.. zit ook gewoon in blik De saus zit er echt omheen dus als je die niet wilt kan je ze gewoon uit laten lekken. Ook deze smaak is weer heel anders. Het blijft altijd een beetje zoeken naar wat je het beste vind smaken. Sardines uit blik smaken heel anders dan verse sardine die je even onder de grill of in de oven legt. Verse sardien is ook heel goedkoop... dat scheelt ook. :o
Je kan ook denken aan bokking. Gerookte spekbokking is ook lekker en een ander soort smaak.
Nou ja.. wil me niet teveel met je dieet bemoeien.. :p maar zijn gewoon wat ideeën waardoor smaken heel anders kunnen zijn van vis. :)

Makreel kan je bij de visboer kopen (MM heeft het ook) Maar het is geen hele dure vis
Online verse makreel bestellen | Viswinkel.nl
Gerookte makreel smaakt ook heel anders en verse makreel kan je ook zelf kruiden en bakken. De smaak van verse makreel is ook heel anders. Dus misschien een optie. Je hebt ook makreel in blik. Dat smaakt ook weer anders. En mocht het in je dieet passen. Haring in tomatensaus.. zit ook gewoon in blik De saus zit er echt omheen dus als je die niet wilt kan je ze gewoon uit laten lekken. Ook deze smaak is weer heel anders. Het blijft altijd een beetje zoeken naar wat je het beste vind smaken. Sardines uit blik smaken heel anders dan verse sardine die je even onder de grill of in de oven legt. Verse sardien is ook heel goedkoop... dat scheelt ook. :o
Je kan ook denken aan bokking. Gerookte spekbokking is ook lekker en een ander soort smaak.
Nou ja.. wil me niet teveel met je dieet bemoeien.. :p maar zijn gewoon wat ideeën waardoor smaken heel anders kunnen zijn van vis. :)

ik waardeer het zeker hoor dat je zo meedenkt, geen idee eigenlijk of het bij bloedgroep O past. ik weet wel dat O duidelijk bij zalm paste en daarom was het toch wel een vereiste, ik ben wel op het punt gekomen van zolang met mijn voeding bezig te zijn dat ik me er gewoon overheen zet, goed wat saus en kruiden erover en ik proef die hele zalm niet meer :D

ik zal een overleggen hoe dat zit met andere vette vis soorten.

• #37.931
Zo...aardig #gainenzondertrainen gister :marvin:

Weging & meting before :toilet::
Gewicht: 82.1 (+1.6kg:o)
Taille: 75.0cm (+2cm:eek!:)

En de planning voor vandaag!

Dag 7: Rug & triceps:
Alternate iso-lateral row (3-0-X-1):

5x6-8

Reverse grip lat pulldown (3-0-X-2):
4x8-10

Seated cable row (onderhands) (4-0-X-1):
4x6-8

Low row machine (plate-loaded) (3-0-X-1) ss Lying tricep dumbbell extentions (3-1-X0):
4x10-12 ss 4x8-10

Overhead rope tricep extention (4-1-X-0) ss cable cross tricep extention (3-0-X-1):
5x10-12 ss 5x8-10

En de voeding..

Voeding, donderdag 12-04-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop .50 Calibre (Grenade)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~750kcals)

~1895kcals, E/K/V = 190g (40%) / 175g (37%) / 50g (23%)

Heb je wel een beetje genoten van de sushi (zonder sushi :D) ?

• #37.933
Was prima, ondanks de slechte recentis van die toko:thumbs:

Ze hadden zelfs kipnuggets, friet en frikandellen:woot:
Ha ha, volgens mij geniet jij ook veel meer van een ordinaire vreetschuur dan van zeewier en rauwe vis :D

#ishetalvrijdag of mag ik dat toch wel zeggen? :D

• #37.936
  • #37.937
Terug
Naar boven