XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Telt huishouden als cardio?!!?! Waarom zit iedereen in mijn log mij dan cardio aan te smeren, ik doe in mijn vrije tijd niets anders!!! :P

Prima shape overigens, ik had verwacht dat je inmiddels wel superdik zou zijn gezien alle throwback pics.... :windup:

Zaten alle T-shirts in de was? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.866
Telt huishouden als cardio?!!?! Waarom zit iedereen in mijn log mij dan cardio aan te smeren, ik doe in mijn vrije tijd niets anders!!! :P

Prima shape overigens, ik had verwacht dat je inmiddels wel superdik zou zijn gezien alle throwback pics.... :windup:
Tja, uiteindelijk wil je vetverbranden..en hoe maakt niet zo veel uit toch?

Ik had ook op de bank kunnen gaan liggen slapen, dus ik zie dit inderdaad als cardio..ook al slaat dat natuurlijk nergens op.

Aan de andere kant..intensief de douche schrobben schijnt zo wat 400-500kcals per/uur te verbranden:woot:

Vetpercentage mag wel lager, maar het Marvinnen gaat vooralsnog best prima ;)
Zaten alle T-shirts in de was? :D
Ik ben nogal warm aangelegd, dus schoonmaken doe ik altijd halfnaakt:roflol:
Dat moet ik ook wel toegeven :)
Nope..

Xamoi & yohimbine:roflol:
Neem dat nu vaak op rustdagen om net dat beetje extra te verbranden tot mijn vakantie: eind mei..

En nog even de sateprikkers:

30652451_1963332700407035_2301900916430733312_n.jpg

Goed figuur hoor! Hoeveel weeg je nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #37.869
Vet% is sws onder de 10 want zo droog lijk ik op 10,8 niet hoor

Nouja als ik er zo uit wil zien kom ik met huidplooi zeker ri 7-8%, echter hb ik dan ook wel meeste vet op de buik zitten. Misschien komt het door de belichting dan
Niets ten nadele van jou hoor, maar hier op dbb is 15% al gauw 10% :p.

Uiteraard kan het vertekend zijn, maar dit is naar mijn mening echt niet onder de 10%.

Terug
Naar boven