MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.321
Lekker gerowd en gecurld Marv! Toevallig ook al proteinbars van Prozis gehad?
Ik heb alleen eens de zero bars gehad..

Die zou ik nog niet aan mijn ergste vijand geven..
In, misschien dat hier nog iets nuttigs op te vangen is..
Nuttig waarschijnlijk niet..gezellig en vermakelijk zeker wel:marvin:
Ik had ze laatst, super lekker, totaal niet droog.
welk had je dan?

Er kan toch zowat niks tippen aan @XXL Nutrition crunchy bars of barebells repen

• #38.323
  • #38.324
Ik wilde eigenlijk cardio doen vandaag, maar moet om 15:00uur naar ROKA voor mijn laatste pasafspraak van mijn pak en nu bleek dus gister dat mijn ma geen auto heeft en ik dus vanaf mijn werk even heen en weer moet rijden. Is opzich niet erg, maar geen cardio dus..

De voeding...

Voeding, dinsdag 07-08-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet
17:00 5g BCAA (Scitec)
18:00 30g caseine (Prozis)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)

En meting & weging..

Meting & weging:
Gewicht: 79.5kg (+0.2kg t.o.v vorige week)
Taille: 73.0cm (gelijk gebleven..)

Even wat contest foto's van dit jaar:woot:

Laatst bewerkt:
Jammer seg, geen cardio :(
Hoeveel keer moet je zo'n ding passen eigenlijk? Ik ben het mijne gewoon in een confectiewinkel gaan kopen, gewoon de maat die in de rekken hing :roflol:

Oh ja: spinazie, geniet je daar nog van?

• #38.326
Jammer seg, geen cardio :(
Hoeveel keer moet je zo'n ding passen eigenlijk? Ik ben het mijne gewoon in een confectiewinkel gaan kopen, gewoon de maat die in de rekken hing :roflol:

Oh ja: spinazie, geniet je daar nog van?
Ehm, ik heb eerst een afspraak gehad om te kiezen welk ik wilde. Toen is de juiste maat besteld en heb ik vorige keer gepast om nog wat zaken in te laten nemen (ook overhemden). En vanmiddag is eigenlijk meer ophalen en hooguit nog wat nuances..

Het is natuurlijk wel mijn trouwpak en niet gewoon iets voor een begravenis of om in te werken ;)

De spinazie vind ik nog steeds lekker ja. Zeker met rijst erbij..houdt de boel een beetje 'vochtig' en makkelijk eetbaar.

Babyspinazie gebakken in olijfolie is pas lekker, believe me. Misschien niet het beste als je calorieën willen besparen op alles maar ach.

Met die tijden dat je eet kom je bijna op het IF principe uit, onbewust denk ik of niet?

• #38.332
Jouw gewicht fluctueert niet zo als Marvin van dag tot dag denk ik :roflol:
Mijne ook niet hoor. En verder weet ik precies wat ik moet doen om op een bepaald punt te zijn..
Haha nee dat valt wel mee. Zo'n op maat gemaakt kostuum oogt natuurlijk mooier maar ik vond dat te duur, ieder z'n ding :)
Mijn ouders betalen ;)

Babyspinazie gebakken in olijfolie is pas lekker, believe me. Misschien niet het beste als je calorieën willen besparen op alles maar ach.
Ik ben een redelijke luie prepper ;)

:eating: .... maar goede vetten zijn ook belangrijk :)
Die haal ik dan liever ergens anders uit..

In b4: Friet

Met die tijden dat je eet kom je bijna op het IF principe uit, onbewust denk ik of niet?
Ik volg grotendeels IF ;)

Xamoi werkt dat goed in de cut? en hoeveel neem je dan en heb je er een crash van of nadelen? en hoe is het in vergelijking met t5 icm yohimbine?

• #38.336
Kostuum of de volledige trouw? :P
Alleen kostuum..was het maar zo een feest
Jij snapt het!
Xamoi werkt dat goed in de cut? en hoeveel neem je dan en heb je er een crash van of nadelen? en hoe is het in vergelijking met t5 icm yohimbine?
Xamoi werkt prima. Het vervelende is alleen dat het slecht verkrijgbaar is..en dat je dus iedere keer wat anders koopt omdat het niet echt een vaste samenstelling heeft. Verder heb ik nu zelf twee soorten waarvan 1 qua crash zo hard is dat ik me gewoon klote en depri voel..

ik ben een idioot wat dat betreft, want desonsanks blijf ik het stug nemen..:emo: dus ja, het werkt goed..maar nee het is niet heel relaxed. Yohimbine wordt ik altijd erg opgejaagd van en heb ik zowat de hele dag last van koud zweet..

Waarom neem je Xamoi?

• #38.338
Fatburner..wel fijn op low carb dagen en voor cardio.

Enfin..gister wat minder gegeten dan gepland en dat merk ik wel. Denk dat ik gersut op 1500kcals zat...bloedchaggo en hongerig nu...

Maar goed dat is niet voor niks...vanavond uit eten bij Bob's Burgers.. http://bobsbaralphen.nl/

Qua training staat push op het programma..

Push!
??

??

??

En de voeding is uiteraard een schatting..het boeit me werkelijk niks dat het niet klopt:o

Voeding, woensdag 08-08-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 10g pumpblend (Myprotein)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Grote hamburger met friet & toetje (~1750kcals):marvin:

~2850kcals, E/K/V = 205g (28%) / 265g (38%) / 105g (34%)

Laatst bewerkt:
Bob Burger's alleen al klinkt goed.. Enjoy! :D

Terug
Naar boven