XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.361
Ik zat een beetje te stangen he? Maar dat kan je geloof ik helemaal niets boeien :)
Dat stukje van Contreras is wel weer een argument voor MMC trouwens :thumbs:
Klopt..omdat ik vind dat het wel werkt. En dat wordt onderschreven door twee niet de minstte atleten/Phd's

• #38.362
Enfin, het gesprek met de trouwambtenaar liep wat uit, waardoor mijn planning in de war ging! Autist als ik ben kon ik dat in combinatie met wat nek & hoofdpijn niet opbrengen om nog naar de gym te gaan.

Nu zag ik al dat het morgen niet bepaald strafcardio weer was, dus ga ik morgen lekker trainen...op mijn rustdag voeding (low carb ;)).

Vandaag is het dus weer een beetje een puinhoop qua voeding, maar ach..beetje opladen kan geen kwaad..

De planning..

(Geplande) Voeding donderdag 09-08-2018:
6:30 2 koppen koffie
8:30 1 kop koffie
9:30 75g havermout + 35g whey isolaat + 10g rozijnen + multivit & vit D
12:30 Protein mars (~200kcals, 19g eiwit)
13:45 Bruine bol (90g) + 3 gebakken eieren + 30g grilham + blik monster punch (195kcals, 46g suiker:roflol:)
15:15 40g whey delicious (XXL)
15:30-18:00 Verjaardag: Stuk slagroom taart + 2 koffie + paar handjes borrelnootjes
18:30 100g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
20:30 35g casseine (Prozis)

~2800kcals, E/K/V: 205g (30%) / 275g (39%) / 100g (31%)

Laatst bewerkt:
Enfin, het gesprek met de trouwambtenaar liep wat uit, waardoor mijn planning in de war ging! Autist als ik ben kon ik dat in combinatie met wat nek & hoofdpijn niet opbrengen om nog naar de gym te gaan.

Nu zag ik al dat het morgen niet bepaald strafcardio weer was, dus ga ik morgen lekker trainen...op mijn rustdag voeding (low carb ;)).

Vandaag is het dus weer een beetje een puinhoop qua voeding, maar ach..beetje opladen kan geen kwaad..

De planning..

(Geplande) Voeding donderdag 09-08-2018:
6:30 2 koppen koffie
8:30 1 kop koffie
9:30 75g havermout + 35g whey isolaat + 10g rozijnen + multivit & vit D
12:30 Protein mars (~200kcals, 19g eiwit)
13:45 Bruine bol (90g) + 3 gebakken eieren + 30g grilham + blik monster punch (195kcals, 46g suiker:roflol:)
15:15 40g whey delicious (XXL)
15:30-18:00 Verjaardag
18:30 100g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
20:30 35g casseine (Prozis)

Exclusief verjaardag: 1935kcals, E/K/V: 185g (38%) / 200g (41%) / 45g (20%)

Haha heb ik je met de foto's van de monster punch van gisteren geinspireerd om hem te drinken? X[)

• #38.364
Zat net ff de foto's van 2013 te kijken nav die post in dat andere topic en gvd wat een topfysiek had je toen! ooit nog van plan zo diep te gaan?

Zat net ff de foto's van 2013 te kijken nav die post in dat andere topic en gvd wat een topfysiek had je toen! ooit nog van plan zo diep te gaan?

Vond hem nu ook niet slecht, mooie diepe borstkas bij side chest, veel "gebeeldhouwde" details, maar helaas wat te klein om echt te imponeren = vloek van de natty's.

Tot vanavond marv, wij hebben ook verjaardag :rolleyes:

• #38.369
Duidelijk dat je bijna getrouwd bent en dus safe zit om dik te worden
:roflol: Dat gaat nooit gebeuren denk..enkel in de winter wat meer vacht, maar niet zo een structurele oploop van gewicht..Toch wel te ijdel daarvoor

Wie weet, wie weet..Ik sluit zeker niks uit

Vond hem nu ook niet slecht, mooie diepe borstkas bij side chest, veel "gebeeldhouwde" details, maar helaas wat te klein om echt te imponeren = vloek van de natty's.
Thanks. Het is inderdaad fucked up om echt dikke massa neer te zetten en ook nog droog te zijn als natty.

Moet ook eerlijk bekennen dat ik voor de lol mee heb gedaan, en dat ik met mijn effort niet mag klagen met die 5e plek. Wat ik wel raar vind is dat ik zo enorm wordt afgerekend op mijn levensstijl, terwijl ik toch gewoon een net droog fysiek neerzet..afgunst?

Tot vanavond marv, wij hebben ook verjaardag :rolleyes:
Ik heb je niet gezien, maar het was gezellig. Slagroom taartje van de bakker, wat tijgernootjes, dus ik kan er weer tegenaan:roflol:

:D Jij snapt nooit dat men het ergens niet mee eens is qua jouw levensstijl en manier van doen qua cutten en bulken in combinatie met de uitspraken die je doet :roflol:

Lekker je ding doen man, haters hebben we allemaal ;)

• #38.372
:D Jij snapt nooit dat men het ergens niet mee eens is qua jouw levensstijl en manier van doen qua cutten en bulken in combinatie met de uitspraken die je doet :roflol:

Lekker je ding doen man, haters hebben we allemaal ;)
True true..

Wanneer doe jij eens mee met de contest dan?

Vandaag lekker legday..op mijn rustdag voeding:woot:

Voeding, vrijdag 10-08-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 25g notenmix + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop pump on the beach
Intra-workout: 6g BCAA (Scitec)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:30 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix
18:00 30g caseine (Prozis)
19:30 Gebakken aardappels + duitse biefstuk + groente (~800kcals)

~1880kcals, E/K/V = 205g (44%) / 90g (18%) / 80g (38%)

Klopt..omdat ik vind dat het wel werkt. En dat wordt onderschreven door twee niet de minstte atleten/Phd's
Voor iemand die al 7+ jaren (naturel) traint werkt het niet zo geweldig volgens mij. Maar de vraag is natuurlijk wat er dan nog wel goed werkt....

Als je al zo lang traint, zonder grote onderbrekingen tussenin, zullen de gainz inderdaad niet meer enorm zijn, als naturel.
Maar denk dat dan blessure-vrij trainen, en vooral, steeds plezier hebben en gemotiveerd blijven, veruit het belangrijkste gaan zijn. En dat gecombineerd blijven doen met gezin, job...

Ik ben het met veel dingen niet eens met je, ook al denk ik dat je het meeste wel doet om de boel eens op te poken. Over dit gesproken, het is vrijdag hé!

Maar wel tonnen respect om na zoveel jaar nog gemotiveerd te zijn om te trainen. Ik voel dat ik een doel (leaner of sterker worden) nodig heb of ik zou gewoon afhaken.

Het is ook een doel om deze fitte en gezonde status quo te handhaven.
Het is natuurlijk een beetje oud-rechts denken om steeds maar meer te willen en niet tevreden te zijn met wat je hebt :D

Ik begrijp dat gezeik m.b.t. jouw levensstijl oprecht niet.
Allereerst ben je consistent qua training, daarnaast prep je vrijwel altijd netjes je maaltijden en je houdt je ten slotte ook nog eens aan een consistent ritme.

Ik ben ervan overtuigd dat je meer uit je trainingen zou kunnen halen, maar ik ben de laatste om kritiek te hebben op jouw leefstijl. Als ik zo strikt en consistent zou zijn, dan maak ik waarschijnlijk de gains* van m'n leven in ieder geval :roflol:

Uitgaande van pakweg 2x zoveel kcals uiteraard

Het is ook een doel om deze fitte en gezonde status quo te handhaven.
Het is natuurlijk een beetje oud-rechts denken om steeds maar meer te willen en niet tevreden te zijn met wat je hebt :D

Marvin is idd een toonbeeld van gezondheid :roflol:

Ik hoorde dat iedereen hier zit te wachten op een rel. Laten we hier verder gaan! Scheelt vervuiling in het contesttopic.

Terug
Naar boven