Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Je weet dat in xamoi 20-30 mg speed zit?

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.342
Bob Burger's alleen al klinkt goed.. Enjoy! :D
Dat komt wel goed:marvin:
Zou tenminste 2 burgers nemen, je ziet er wat magertjes uit :trollface:
Thanks..goede tip!
Je weet dat in xamoi 20-30 mg speed zit?
De samenstelling is IMO nergens echt duidelijk. Verklaart ook wel waarom ik al 3 verschillende heb gehad. Waarvan het oude potje waar ook echt Xamoi op stond het fijnst was..

Dat is overigens ook de reden dat je dat uiteraard niet elke dag neemt..voor ik het weet ben ik een afhankelijke junk..

Denk ook niet dat veel mensen het nog willen kopen als er daadwerkelijk op staat dat er speed in zit.

• #38.344
  • #38.345
De push workout van vanmiddag!:cheer:

Ging best lekker eigenlijk!

Push:
Incline benchpress:

50kg: 12 (prima:D)
60kg: 8 (TUT & MMC)
70kg: 5 (iets over..)
75kg: 5 (redelijk..), 4 (geen spotter..), 3 (TUT & MMC:fire:)
60kg: 10 (top, pumped:fire:)

Dumbbell press (3-1-X-1):
22kg: 10
26kg: 10 (super controlled)
30kg: 7, 6 (nipt:o)
Dropset: 28-->22-->16kg: 7, 5 (zieke verzuring:o), 12 (lekker!)

Seated dumbbell shoulder press:
16kg: 12 (TUT)
22kg: 12 (redelijk vlot)
26kg: 8, 3 (WTF:o)
22kg: 8 (super controlled:fire:)

Cable fly's (high puley):
10kg: 15
12.5kg: 12, 12 (pumping!)
15kg: 8 (sqeez!), 13 (2f.:fire:)

OH dumbell tricep extention (back suport. met twee handen) ss V-handle pushdown:
20kg: 15 (easy!) ss 10kg: 15 (sqeez & hold:fire:)
24kg: 14 ss 15kg: 12
28kg: 8 (damn!) ss 17.5kg: 14 (3 lelijke reps..:o)
28kg: 8 (1f.) ss 15kg: 10 (sqeez::fire::fire:)

Single arm cable pushdown:
5kg: 15, 15, 15 (prima!)

Seated alternate side raise:
3kg: 20, 20 (gruwelijke MMC, gruwelijke pomp!:fire:)
4kg: 20 (damn!0, 20 (5 met twee armen tegelijk..)
5kg: 16 (4 met twee armen tegelijk)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Lekkere workout hoor!)

Morgenochtend eerst een gesprek met de trouwambtenaar gevolgd door een lunch bij onze trouwlocatie. Daarna legday bij Flexx (Gouda) en vervolgens naar de verjaardag van mijn opa (die wordt 80). Qua prep niet zoveel gepland..enkel mijn post-workout meal (rijst, kip en spinazie)

Burgers.. Altijd goed! En je kan ze inderdaad prima gebruiken nu, haha :D

Is mijn incline bench nou beter dan die van jou trouwens?! Het staat mij bij dat jij juist altijd relatief sterk was op de presses!

wow klinkt gewoon als amfetamine... nou dat gaat mij tever.. eca en yohimbine lijkt mij meer geschikter voor in de cut

Alleen kostuum..was het maar zo een feest

Jij snapt het!
Xamoi werkt prima. Het vervelende is alleen dat het slecht verkrijgbaar is..en dat je dus iedere keer wat anders koopt omdat het niet echt een vaste samenstelling heeft. Verder heb ik nu zelf twee soorten waarvan 1 qua crash zo hard is dat ik me gewoon klote en depri voel..

ik ben een idioot wat dat betreft, want desonsanks blijf ik het stug nemen..:emo: dus ja, het werkt goed..maar nee het is niet heel relaxed. Yohimbine wordt ik altijd erg opgejaagd van en heb ik zowat de hele dag last van koud zweet..

Je kunt onder naam van research chemicals ook wel leuk spul bestellen, werkt prima als pwo en in de cut! (3MMC is een aanrader voor een zware skwatsessie, heb ik gehoord (geen ervaring mee, ofc)) :D

Je kunt onder naam van research chemicals ook wel leuk spul bestellen, werkt prima als pwo en in de cut! (3MMC is een aanrader voor een zware skwatsessie, heb ik gehoord (geen ervaring mee, ofc)) :D

Research chemicals lijken mij niet echt een goed idee, lol. Ook al kun je daar wel tegen in gaan met het principe dat dingen als efedrine ook gewoon the real deal zijn. Maar rc's zijn gewoon niet goed genoeg onderzocht om er de risico's van voor lief te nemen.

Research chemicals lijken mij niet echt een goed idee, lol. Ook al kun je daar wel tegen in gaan met het principe dat dingen als efedrine ook gewoon the real deal zijn. Maar rc's zijn gewoon niet goed genoeg onderzocht om er de risico's van voor lief te nemen.

Was ook meer een licht sarcastische opmerking aangezien dat meer bij amfetamine in de buurt komt dan een afslanksupplement :D

3mmc gebruiken voor een cut :emo: De laatste keer dat ik dat spul heb gezien kwam het van iemand zijn sleutel af in de hardcore tent op Decibel :rolleyes:

Volgende fissa krijgt Melvin een sleutelpunt van mij!! VERBRANDEN ZAL DIE

• #38.357
Burgers.. Altijd goed! En je kan ze inderdaad prima gebruiken nu, haha :D

Is mijn incline bench nou beter dan die van jou trouwens?! Het staat mij bij dat jij juist altijd relatief sterk was op de presses!
Mijn presses zijn wel wat slapper de laatste tijd..geen idee hoe dat komt. Misschien de warmte of gewoon de lage kcals of de manier waarop ik train..

Ik weet het niet. Het is overigens wel de reden dat ik nu af en toe wat tripples of doubles doe. Gewoonweg om weer even iets zwaardere gewichten te pakken. Verder zijn bijvoorbeeld die dumbbell presses met 3 seconden negatief en 1 seconde pause onderin..ik vind het knap al zou ik daarmee fatsoenlijke volumes kon draaien met zeg 40kg.

Verder heb ik met mijn manier van trainen een prima borst opgebouwd (wie is MMC?) en heeft buiten de sportschool nog nooit iemand gevraagd hoeveel ik kan benchpressen..:windup:

Oja..hier werd ik gister onder getagt...

Meer is niet altijd beter he? (TUT MMC BSH) :p
True that!
wow klinkt gewoon als amfetamine... nou dat gaat mij tever.. eca en yohimbine lijkt mij meer geschikter voor in de cut
Klopt..stuk verstandiger ook ;)
:roflol::roflol: 3MMC

Dat MMC staat me wel aan...zal het daarvoor bedoeld zijn..??:lol:

Ik denk ook dat hij niet serieus was.. ;)

Was ook meer een licht sarcastische opmerking aangezien dat meer bij amfetamine in de buurt komt dan een afslanksupplement :D
Je kunt ook gewoon elke ochtend een puntje pep op sos nemen:emo:
Had al zo'n vermoeden maar you never know :D.
:grinny:
3mmc gebruiken voor een cut :emo: De laatste keer dat ik dat spul heb gezien kwam het van iemand zijn sleutel af in de hardcore tent op Decibel :rolleyes:
Alleen gezien toch?

Lekker losgaan, flink veel cals verbranden, is wel wat voor die strafcardio sessies van @Skatermarvin
KLopt..wat dat betreft hou ik wel van een feestje op zijn tijd..niks vreten en maximaal verbranden..:rocker2::rocker2::rocker2:
Volgende fissa krijgt Melvin een sleutelpunt van mij!! VERBRANDEN ZAL DIE
I see what you did there:roflol:

About yesterday!:marvin:

Mhh. De cut zal er toch inhaken wat dat betreft! Vrijwel iedere lifter verliest bij gewichtsverlies het meest op de bench.
Maar goed, als je aardige genetics hebt, dan is een sterke bench in principe niet noodzakelijk voor een goede chest :)

• #38.359
Mhh. De cut zal er toch inhaken wat dat betreft! Vrijwel iedere lifter verliest bij gewichtsverlies het meest op de bench.
Maar goed, als je aardige genetics hebt, dan is een sterke bench in principe niet noodzakelijk voor een goede chest :)
Het scheelt misschien ook dat ik al 12 jaar train, zonder een echt lange periode van niet trainen..

Want ik ben zeker niet gezegend met goed genen. Overigens ook niet met ecto genen zoals @Brutushakt onder mijn contest foto aangaf..Ben altijd skinny fat geweest voordat ik ging trainen. Daarkomt denk ook mijn vetvrees vandaan ;)

Je ziet ook aan melvin zijn frame dat hij heel schriel gebouwd is van nature volgens mij..

Je fysiek is niet verkeerd, je hebt duidelijk aanleg voor de sport.

:nope:

Terug
Naar boven