Pieter68
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.327
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hebben jullie trouwens niet allemaal wat beters te doen dan hier in dit log te zitten wachten op een rel?
Doe verder met jullie werk (waar je voor betaald wordt) of ga trainen (als je thuis bent). Dan stijgt het niveau op het forum hier eindelijk eens. Met al die kut ecto-fysieken

Moet ook eerlijk bekennen dat ik voor de lol mee heb gedaan, en dat ik met mijn effort niet mag klagen met die 5e plek. Wat ik wel raar vind is dat ik zo enorm wordt afgerekend op mijn levensstijl, terwijl ik toch gewoon een net droog fysiek neerzet..afgunst?
Jij bent dan ook thuis wegens ziekte allicht. Komt ervan als je wil testen of je hand sterker is dan een muur![]()

Hij ziet er een heel stuk gezonder uit dan de gemiddelde vrachtwagenchauffeur of volkszanger van die leeftijd

Afgunst? op wat moeten we jaloers zijn:
je 2 Binge-avonden
je 5dagen/week 1800kcals + 90min cardio
je zwakke TUT/MMC trainingen
je zogezegde average genen
je degressieve fysiek
nee, afgunst niet, eerder medelijden heb ik met je.
Jij bent dan ook thuis wegens ziekte allicht. Komt ervan als je wil testen of je hand sterker is dan een muur![]()
Hij ziet er een heel stuk gezonder uit dan de gemiddelde vrachtwagenchauffeur of volkszanger van die leeftijd![]()

je 2 Binge-avonden
je degressieve fysiek

je 2 Binge-avonden
je degressieve fysiek
Ja, nou ja, ik kan niet in zijn kransslagaderen of lever kijken