Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

:popcorn: klaar.... af !

Ga eens fatsoenlijk bulken Marvin:windup:

Het is hier wel verdacht stil. Komt waarschijnlijk omdat hij stilaan de onzin van zijn MMC en TUT inziet en aan het deadliften is om wat massa op zijn rug te krijgen.

Nu nog de naald er in en dan kan hij eindelijk weer wat gains pakken op voorwaarde dat hij dan eindelijk eens fatsoenlijk gaat eten en niet als een dik meisje.

couples-gain-weight-FI.jpg

Hebben jullie trouwens niet allemaal wat beters te doen dan hier in dit log te zitten wachten op een rel?

Doe verder met jullie werk (waar je voor betaald wordt) of ga trainen (als je thuis bent). Dan stijgt het niveau op het forum hier eindelijk eens. Met al die kut ecto-fysieken

Hebben jullie trouwens niet allemaal wat beters te doen dan hier in dit log te zitten wachten op een rel?

Doe verder met jullie werk (waar je voor betaald wordt) of ga trainen (als je thuis bent). Dan stijgt het niveau op het forum hier eindelijk eens. Met al die kut ecto-fysieken

Nee.. sorry...

Moet ook eerlijk bekennen dat ik voor de lol mee heb gedaan, en dat ik met mijn effort niet mag klagen met die 5e plek. Wat ik wel raar vind is dat ik zo enorm wordt afgerekend op mijn levensstijl, terwijl ik toch gewoon een net droog fysiek neerzet..afgunst?

Afgunst? op wat moeten we jaloers zijn:

je 2 Binge-avonden
je 5dagen/week 1800kcals + 90min cardio
je zwakke TUT/MMC trainingen
je zogezegde average genen
je degressieve fysiek

nee, afgunst niet, eerder medelijden heb ik met je.

je 2 Binge-avonden
je degressieve fysiek

Je vergeet zijn gebruik van stims en verboden middelen als clen. AAS daar blijft hij af wegens niet gezond.

#allesvoordeshredzzz

Testen van Monster...

je 2 Binge-avonden
je degressieve fysiek

:schoot::schoot::schoot:

IMG-20180810-WA0026.jpeg

Terug
Naar boven