- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We moeten wel eens wat nieuws bedenken i.p.v. het al oude Marvin kan niet meer natty gainen welles nietes spelletje.
Marvin gaat bijna trouwen![]()
Precies..we hebben voor maar 60a70euro snoep gekocht..Ahjoh, je kan je maar beter goed voorbereiden voor het snoepjesbuffet op je bruiloft!![]()

Mogelijk..mogelijk
Zou best kunnen..al denk ik dat steady voeding meer brengt dan een zogenaamd wonderlijk trainingsschema..Geloof ik ook wel. Een solide trainingsschema i.c.m. goeie voeding en je kan nog prima progressie maken man.
Nope...
Ik doe toch RDL en SLDL...
Nergens voor nodig blijkbaar

beter!Zo is het!!!

Klopt...in iets meer dan een weekWe moeten wel eens wat nieuws bedenken i.p.v. het al oude Marvin kan niet meer natty gainen welles nietes spelletje.
Marvin gaat bijna trouwen![]()

Welkom allen deze vrijdag!
Ja idd hij gaat aan de ketting....
Don't do it bro .... RUN!!!
zolang er maar niet binnen een jaar kinderen komen zal het allemaal wel loslopen..
)
Hopelijk krijgt hij de boel los, want het is flink vervelend!It's still not too late
![]()
Maar Marvin don't care omdat..
![]()

Of wel, heb je tenminste geen reden meer om toch gewoon die kuur die je toch stiekem altijd al wilde niet te doen.zolang er maar niet binnen een jaar kinderen komen zal het allemaal wel loslopen..

Precies. Ik last van jouw hormonen, jij last van mijn hormonen!Of wel, heb je tenminste geen reden meer om toch gewoon die kuur die je toch stiekem altijd al wilde niet te doen.![]()

Of wel, heb je tenminste geen reden meer om toch gewoon die kuur die je toch stiekem altijd al wilde niet te doen.![]()

Whahaha..ik ga het voorstellen..Precies. Ik last van jouw hormonen, jij last van mijn hormonen!![]()
Whahaha..gelijk blasten cruisen..Nee precies, weet je in elk geval bijna zeker dat die kinderen er voorlopig niet komen![]()
Dat is met relaties al zo...we zijn beide in 3 jaar tijd structureel 2kg zwaarder
Waarschijnlijk wel..Misschien zet hij dan eindelijk ook eens wat massa aan![]()
Niet echt nee..