- Waardering
- 353
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
PreciesHa ha, mooi man. Ouderwets als een varken kunnen eten op je vrijgezellendag![]()

Haha, klopt..het was helemaal a la Marvin
Sinds ik gestopt ben met blasten/cruisen zuigt mijn leven echt hard --> Nu moet ik namelijk echt tijd spenderen aan trainen om gainz te pakken/behouden. Pfff...

WhahahaDan moet je nu zeker ook veel meer eten dan eerst? En super clean. Met de eetgewoontes van @Skatermarvin wordt je als natural gewoon modder vet..![]()
Wait whut?!
Yeah

Thanks, was een top dag!

)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
), 12, 9 (op=op)

(Prima zo voor vandaag!
)
. Ik zit in mijn wedstrijdprep, dus binnenkort ga ik het wel eens nodig hebben. Ik ben van plan Monster te kopen. Ik vind wel sites, maar weet niet wat een betrouwbare webshop is. Mochten hier geen links/shops genoemd mogen worden, zou je dit eventueel via PM kunnen sturen en ik ben je dankbaar. Ik meen me te herinneren dat je hier wel eens een andere PWO noemde die vanuit Duitsland verkrijgbaar is, maar kom niet op de naam... (ik bedoel niet Re1gn, maar die is wellicht ook goed?)Wel wat cheatgains helaas. Het was meer de poldersport die averechts werkte..ik heb spierpijn op een hoop plekken wat het allemaal niet echt chill maakte. Monster is wel een goede net als zijn vervanger (black booster). Re1gn schijnt ook wel echt hard te zijn!Lekker weer. Nog extra cheatgains van je weekend, of werkte de alcohol averechts?
Vraagje: jij als stims-expert weet me vast wel te vertellen welke PWO écht goed is. Ik zit in mijn wedstrijdprep, dus binnenkort ga ik het wel eens nodig hebben. Ik ben van plan Monster te kopen. Ik vind wel sites, maar weet niet wat een betrouwbare webshop is. Mochten hier geen links/shops genoemd mogen worden, zou je dit eventueel via PM kunnen sturen en ik ben je dankbaar. Ik meen me te herinneren dat je hier wel eens een andere PWO noemde die vanuit Duitsland verkrijgbaar is, maar kom niet op de naam... (ik bedoel niet Re1gn, maar die is wellicht ook goed?)
De nieuwe Devil's shot schijnt niet vergelijkbaar te zijn met versie 1. Maar geen ervaring mee..

Ik ben weer trots op je Marv. Go girl go!Daarom, ondanks ik daar totaaaaaal geen zin in had naar werk gefietst.

Ik heb uberhaupt een ontzettende 'ik heb geen zin' dag..
..of seks..
Of beiden tegelijk...

Mij part!
*proest* ik zit net een shake weg te slurpen Rob, thanks for the image...

Dat komt goed uit!

*proest* ik zit net een shake weg te slurpen Rob, thanks for the image...![]()
Al ga je voor me op de tafel zitten poepen...zelfs dan krijg je me eet-wise niet van mijn a propos...en al helemaal niet van vagina juices...

zelfs dan krijg je me eet-wise niet van mijn a propos...en al helemaal niet van vagina juices...![]()

Ik vind die preutsheid van tegenwoordig ook overdreven naar dit had ik niet hoeven lezen![]()

)
)
)
)
), 15 (idem)
)
)
), 12 (top
)
)
)

(prima zo!
)Vandaag staat pull op het programma! Wel even mijn traps een beetje ontzien, want heb wat last sinds zaterdag. Vrijdag naar de fysio daarvoor..
Deze inspanning waren ze inderdaad niet gewend nee. Vergelijk het met een dagje snowboarden als je dat nooit doet..Ze zeggen dat je spierpijn krijgt als je je inspant terwijl je spieren niks gewend zijn toch?