- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
En toen begon ik de dag met snoepjes vreten op mijn werk...een stuk of 25 smurfen, maantjes, dropjes en kersjes #geenruggegraat
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En toen begon ik de dag met snoepjes vreten op mijn werk...een stuk of 25 smurfen, maantjes, dropjes en kersjes #geenruggegraat
Wees maar niet bang. Ik weeg volgende week netjes 78kg met een taille van 71-72cm..

Iedereen blij!!Jup..beetje zoeken, maar dan voel je ehm erg goed.
*zet in agenda*Ik weeg volgende week netjes 78kg met een taille van 71-72cm..

Vrijdag hè
True, true. Zei het ook al tegen een collega. Lekker hoor..dagje op onderhoud!

)
)
)
), 5 (jezus!), 4 (
)
)
)
) ss 3kg: 15 + 10 (lekker goor pompen en slingeren...
)

(Met een collega getraind..beetje teveel geouwehoer, maar lekkere training!)Volgende week donderdag! Niet stiekem nog een extra dag bij smokkelen Marv!

Ik bedoelde vrijdag, maar ga mijn best doen!Volgende week donderdag! Niet stiekem nog een extra dag bij smokkelen Marv!![]()
![]()
Succes! Moet lukken!
Vooral lekker eten..Kun je nagaan als je elke dag op onderhoud zou eten... zo lekker trainen![]()

Vooral lekker eten..
Maar van elke dag onderhoud word ik dik, want: ongepland voedsel![]()

Progressie?
Alsof ie hier naar gaat luisterenGeloof ik ook wel. Een solide trainingsschema i.c.m. goeie voeding en je kan nog prima progressie maken man.

.Ik deadlift ook niet

.