Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Over die kinderwens: begrijp ik heel goed hoor. Mijn vrouw en ik zijn al 11 jaar samen en het is pas sinds 1-1,5 jaar dat we kinderen zijn gaan overwegen. Nog steeds met de overtuiging dat als het niet zou lukken (nu drie maanden geprobeerd) dat we dan ook gewoon samen gelukkig kunnen blijven. Onze mentaliteit is nu gewoon: kinderen kunnen/mogen maar het hoeft niet per se.

Jij bent drie jaar samen als ik je goed begrijp? You have all the time in the world :) Of is het bij jullie echt een 'hekel' aan kinderen? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.502
Over die kinderwens: begrijp ik heel goed hoor. Mijn vrouw en ik zijn al 11 jaar samen en het is pas sinds 1-1,5 jaar dat we kinderen zijn gaan overwegen. Nog steeds met de overtuiging dat als het niet zou lukken (nu drie maanden geprobeerd) dat we dan ook gewoon samen gelukkig kunnen blijven. Onze mentaliteit is nu gewoon: kinderen kunnen/mogen maar het hoeft niet per se.

Jij bent drie jaar samen als ik je goed begrijp? You have all the time in the world :) Of is het bij jullie echt een 'hekel' aan kinderen? :p
4.5 jaar bijna..op de trouwdag precies 4 jaar en 4 maanden..

Kinderen zijn niet welkom op de bruiloft..dat verklapt wel enigszins iets

Koters van Marvin.... ipv melk Monster geven :roflol::roflol:

• #38.507
Is het omdat kinderen jouw snoep willen opeten?
Veeg me op :roflol:
Komen de papa's en mama's nog wel dan?
Uiteindelijk wel..maar de band met mijn zus werd er niet beter van..
Zo stonden wij er ook in, het was na 4 weken al raak :roflol:
Oef..
Koters van Marvin.... ipv melk Monster geven :roflol::roflol:
uhu.. :zuip:

• #38.511
Dit had ik even gemist..
Dat middeltje is eng dun :haar: (of ben ik meer aan de dad bods gewend? :D)
Je bent dadbods gewend ;)
:eating:
Ai kerel! Zo eng dun die taille, het lijkt wel gephotoshopped. Ik zie hier toch wel massaverlies vergeleken met vorig jaar of komt dit door de belichting?
nee hoor is pose..als je geen massa hebt kun je het ook niet kwijtraken

Licht ook wel aan de pose en ingetrokken buik natuurlijk
verdraaide torso geeft idd een smallere taille
precies..map trucjes

• #38.512
Dit had ik even gemist..
Je bent dadbods gewend ;)

:eating:
nee hoor is pose..als je geen massa hebt kun je het ook niet kwijtraken

precies..map trucjes

Er is de laatste tijd zoveel massa zonder vorm te zien in bodybuilding, af en toe moet je twee keer kijken om welke spier het gaat. Jij hebt tenminste vorm.

• #38.514
Er is de laatste tijd zoveel massa zonder vorm te zien in bodybuilding, af en toe moet je twee keer kijken om welke spier het gaat. Jij hebt tenminste vorm.
Thanks. Ik denk dat alles redelijk in verhouding is. Alles mag natuurlijk groter, maar hou je toch in deze sport

• #38.516
Het is toch onze keuze. Ik blijf het raar vinden dat dat zo enorm veroordeeld wordt. Maar had er ergens begrip voor gehad als ze niet was gekomen..

Ik veroordeel niks, zeg alleen dat als mijn dochter ergens niet welkom is ikzelf ook niet ga.
Je snapt toch ook wel dat het voor ouders niet echt tof overkomt, zeker als het bij familie is..

Het is toch onze keuze. Ik blijf het raar vinden dat dat zo enorm veroordeeld wordt. Maar had er ergens begrip voor gehad als ze niet was gekomen..

Ik veroordeel het zeker niet. Uiteindelijk zijn veel kinderen gewoon slecht opgevoed. Varkens zijn het vaak die steeds hun eigen zin willen krijgen. Ze zijn het ook zo gewend omdat ouders vandaag de dag er een sport van maken om te 'onderhandelen' met hun kinderen. Hierdoor luisteren kinderen niet zomaar, ze gaan overal tegen in en dat is gewoon vaak IRRITANT...

Als je dan een koppel bent die veel belang hecht aan een proper huis, dan wordt dat gewoon keihard verstoord wanneer je 'ongemanierde' kinderen over de vloer krijgt. Er zijn uiteraard kids die wel goed opgevoed worden, maar het is een minderheid.

Ik veroordeel het zeker niet. Uiteindelijk zijn veel kinderen gewoon slecht opgevoed. Varkens zijn het vaak die steeds hun eigen zin willen krijgen. Ze zijn het ook zo gewend omdat ouders vandaag de dag er een sport van maken om te 'onderhandelen' met hun kinderen. Hierdoor luisteren kinderen niet zomaar, ze gaan overal tegen in en dat is gewoon vaak IRRITANT...

Als je dan een koppel bent die veel belang hecht aan een proper huis, dan wordt dat gewoon keihard verstoord wanneer je 'ongemanierde' kinderen over de vloer krijgt. Er zijn uiteraard kids die wel goed opgevoed worden, maar het is een minderheid.

Dit ligt 100% aan de ouders, een kind moet gewoon structuur en regels hebben en onderhandelen kan imo over heel kleine dingetjes.
Zeker bij iemand anders over de vloer moeten ze zich netjes kunnen gedragen.
Tja iedereen kan een kind op de wereld zetten maar dat maakt je nog geen geschikte ouder.

• #38.520
Ik veroordeel niks, zeg alleen dat als mijn dochter ergens niet welkom is ikzelf ook niet ga.
Je snapt toch ook wel dat het voor ouders niet echt tof overkomt, zeker als het bij familie is..
Snap ik zeker. En heb ik ook aangegeven. Echter betaal ik een hoop geld voor iets wat de mooiste dag van ons leven moet worden en dan zou ik het knap klote vinden wanneer kinderen de ceremonie of iets dergelijks zouden verstoren (gebeurde 2 jaar geleden bij mijn zusje)

So true

Terug
Naar boven