Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Relaxte momenten met je beste vrienden, wilde verhalen en avonturen, mooie vrouwen, verre reizen, toffe feestjes, de meest intense adrenaline kicks, de geilste seks, mensen waar je zo ontzettend veel van houdt. Het valt in het niets vergeleken met het gevoel dat ik had toen mijn kinderen geboren werden. Je voelt op dat moment de meest intense liefde in elke cel van je lichaam tot in het diepst van je hart.

Tot dat moment zou ik zeggen dat mijn trouwdag de mooiste van mijn leven was. Dus er staat jou alsnog een fantastische dag te wachten :)

:(

Om mijn pensioen te kunnen betalen :)

Wha ha, sterk man :roflol:

Een simpel rekensommetje toont aan dat kinderen alles behalve een goede investering zijn. En je moet maar geluk hebben dat ze voor je zorgen later. Je mag al blij zijn als ze 1x per maand op bezoek komen.

Nee hoor. De liefde en het geluk die je van ze krijgt is onbetaalbaar :)

Tot ze oud en eigenwijs worden

Een simpel rekensommetje toont aan dat kinderen alles behalve een goede investering zijn. En je moet maar geluk hebben dat ze voor je zorgen later. Je mag al blij zijn als ze 1x per maand op bezoek komen.

Nee hoor. De liefde en het geluk die je van ze krijgt is onbetaalbaar :)

Tot ze oud en eigenwijs worden
Whooo.... je begrijpt me niet goed. Het is goed dat ANDERE MENSEN kinderen nemen om mijn pensioen te betalen :p

Ik dacht dat jouw kinderen mijn pensioen gaan betalen, toch? :D
Wacht even, jij hebt volgens mij geen kinderen... :treuren:

Aaaah zo bedoel je. Je hebt gelijk. Iedereen lekker kindertjes maken, wij profiteren.
Zo is het :thumb:
Jij bent toch al bijna met pensioen?? :p
Duurt nog wel 11 jaar, en iedere keer gooien ze er weer een paar maanden op :(

Trouwens met 15 kunnen de kinders toch achter de kassa of vakken vullen, alle beetjes helpen :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.553
To kids..or not to kids..that's the question

...en als je er eentje neemt, doe er dan meteen twee. Het is net als met pannenkoeken bakken, de eerste mislukt altijd! :roflol:

Heb het liefst een tweeling en anders 1
Ken bijna niemand die echt een goede band heeft met ze broer of zus altijd drama plus ik zie te vaak ouders die 2 kinderen niet alles kunnen geven

Terug
Naar boven