- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Blijft hilarisch stuk uit Bad Boys.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
mijn vrouw en ik hebben ook de scene uit Lethal Weapon gedaan
Ik stond boven aan trapje met mijn 1m90, de jongen van 16 stond 3 treden lager, man man man, ik had alleen geen wapen vast![]()
schitterend
Om mijn pensioen te kunnen betalen

Wha ha, sterk manmijn vrouw en ik hebben ook de scene uit Lethal Weapon gedaan
Ik stond boven aan trapje met mijn 1m90, de jongen van 16 stond 3 treden lager, man man man, ik had alleen geen wapen vast![]()

Precies!

Om mijn pensioen te kunnen betalen
Wha ha, sterk man![]()

Whooo.... je begrijpt me niet goed. Het is goed dat ANDERE MENSEN kinderen nemen om mijn pensioen te betalenEen simpel rekensommetje toont aan dat kinderen alles behalve een goede investering zijn. En je moet maar geluk hebben dat ze voor je zorgen later. Je mag al blij zijn als ze 1x per maand op bezoek komen.
Nee hoor. De liefde en het geluk die je van ze krijgt is onbetaalbaar
Tot ze oud en eigenwijs worden

Ik dacht dat jouw kinderen mijn pensioen gaan betalen, toch?Whooo.... je begrijpt me niet goed. Het is goed dat ANDERE MENSEN kinderen nemen om mijn pensioen te betalen![]()

Whooo.... je begrijpt me niet goed. Het is goed dat ANDERE MENSEN kinderen nemen om mijn pensioen te betalen![]()
Whooo.... je begrijpt me niet goed. Het is goed dat ANDERE MENSEN kinderen nemen om mijn pensioen te betalen![]()

Ik dacht dat jouw kinderen mijn pensioen gaan betalen, toch?
Wacht even, jij hebt volgens mij geen kinderen...![]()
Zo is hetAaaah zo bedoel je. Je hebt gelijk. Iedereen lekker kindertjes maken, wij profiteren.
Duurt nog wel 11 jaar, en iedere keer gooien ze er weer een paar maanden op

...en als je er eentje neemt, doe er dan meteen twee. Het is net als met pannenkoeken bakken, de eerste mislukt altijd!

...en als je er eentje neemt, doe er dan meteen twee. Het is net als met pannenkoeken bakken, de eerste mislukt altijd!![]()

Zeg je dat ook tegen je zoon?...en als je er eentje neemt, doe er dan meteen twee. Het is net als met pannenkoeken bakken, de eerste mislukt altijd!![]()

Soms, als hij tegendraads is. Hij kan er wel om lachen.
...en als je er eentje neemt, doe er dan meteen twee. Het is net als met pannenkoeken bakken, de eerste mislukt altijd!![]()