- Waardering
- 725
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet als de vrouw waarde hecht aan dergelijk avondjes..en vind het zelf natuurlijk ook gewoon lekker

Vast niet..buiten dat we getrouwd zijn gaat er namelijk niks veranderen wat we nu ook al niet deden..
Je bent er inmiddels achter lees ikWeet je best
Ha ha, ik wist het.....
Geen idee wat je in karma schreef. Dat breekt af na 25 tekens, of het ligt aan mij dat het me niet lukt om de volledige tekst uit te klappen![]()

...
...@Veinsta : nu heb ik het door. Normaliter kan je aan je eigen reactie geen karma geven, als er toch een karma knop staat, is het de volledige tekst van de karma die iemand gegeven heeft, en die je vervolgens kan uitklappen. De karma notificatie in de bovenste balk bevat alleen de afgebroken tekst.
Dat heb ik 2 maanden niet doorgehad![]()
...
...

Nope consistency is key!
Adductor machine toevoegen aan je legdays, je traint toch al als een meisje dus dan kan deze oefening er ook nog wel bij
Overigens, traag uitvoeren op lager gewicht.. zodra je spieren trillen ga je al te zwaar, zal even duren voor je daar progressie maakt, maar zeker de moeite waard![]()
Jij doet ehm ook zo te lezen..
Ik heb ze eigenlijk wel overwogen vandaag, maar was zoveel aan het ouwehoeren dat ik ze uiteindelijk vergeten ben..
Wat had je overigens verwacht? Dat ik ze mega zwaar ging doen
Niet als de vrouw waarde hecht aan dergelijk avondjes..en vind het zelf natuurlijk ook gewoon lekker
Vast niet..buiten dat we getrouwd zijn gaat er namelijk niks veranderen wat we nu ook al niet deden..
Je bent er inmiddels achter lees ik
...
...
...
...
Nope consistency is key!
Jij doet ehm ook zo te lezen..
Ik heb ze eigenlijk wel overwogen vandaag, maar was zoveel aan het ouwehoeren dat ik ze uiteindelijk vergeten ben..
Wat had je overigens verwacht? Dat ik ze mega zwaar ging doen
Adduction is naar binnen toch? Of is dat abduction?
Kan ie harder tekeer gaan in de gym.Ik heb gehoord dat als je trouwt je seks leven naar de galamieze gaat niet bang voor

traint jouw VENT tegenwoordig dan??
Jij denkt ook dat adductors waarschijnlijker is dan psoas?Adductor machine toevoegen aan je legdays, je traint toch al als een meisje dus dan kan deze oefening er ook nog wel bij
Overigens, traag uitvoeren op lager gewicht.. zodra je spieren trillen ga je al te zwaar, zal even duren voor je daar progressie maakt, maar zeker de moeite waard![]()
Jij denkt ook dat adductors waarschijnlijker is dan psoas?
Totaal andere functie, de psoas en iliacus bewegen de knieen en borst naar elkaar toe, de adductoren bewegen de knieen naar elkaar toe en stabiliseren het 'zwabberen' van de knieen. Ze komen wel allemaal in het lies gebied uit, dus de pijntjes lijken denk ik wel op elkaar.Behoort tot dezelfde spiergroep volgens mij, adductors zijn sws net iets groter en als jij die al niet isoleert dan is dat hele stuk daar onderontwikkeld en kun je daar idd goed last van krijgen.
There comes the monkey out of the sleeve.

Breek me de bek niet openTrue, zelf zou ik echter wel daar ook mee starten naast het rekken/strekken advies van de fysio. Adductors zijn echt een bijzonder onderschatte spiergroep, waar vaak niemand iets mee doet.

Hmm, ik betwijfel of ik daar wat aan heb..dat spierdeel zit namelijk totaal op een andere plek dan waar ik nu last ervaar..Naar binnen, naar buiten is namelijk voornamelijk voor de glutes
Nee hoor, daar ben je toch zeker zelf bij..Ik heb gehoord dat als je trouwt je seks leven naar de galamieze gaat niet bang voor

...
Ik niet to be honest..Jij denkt ook dat adductors waarschijnlijker is dan psoas?
Ach..ik ga het gewoon proberenBehoort tot dezelfde spiergroep volgens mij, adductors zijn sws net iets groter en als jij die al niet isoleert dan is dat hele stuk daar onderontwikkeld en kun je daar idd goed last van krijgen.

het lijkt meer op de eerste beweging welk je omschrijft wat de last veroorzaakt..Totaal andere functie, de psoas en iliacus bewegen de knieen en borst naar elkaar toe, de adductoren bewegen de knieen naar elkaar toe en stabiliseren het 'zwabberen' van de knieen. Ze komen wel allemaal in het lies gebied uit, dus de pijntjes lijken denk ik wel op elkaar.
De fysio heeft alleen naar mijn trapezius gekeken..True, zelf zou ik echter wel daar ook mee starten naast het rekken/strekken advies van de fysio. Adductors zijn echt een bijzonder onderschatte spiergroep, waar vaak niemand iets mee doet.

Ik ben niet zo goed in het voorzichtig rekken
True trueDoe Ad en abductoren na beentraining altijd even 2-3 sets op 15-20 reps. Heerlijk om even bij te komen.

Uhu..
Rustig aan en voorzichtig rekken door schuin onder mijn arm door te kijkenWat moet je doen voor je overbelasting aan je trapezius?
Nog steeds gevoelig?Waarschijnlijk is alles voldoende verdoofd om dat allemaal zelf te doen..Hoe ga je die vriendin(dan vrouw) van je eigelijk over de drempel van de hotelsuite tillen met je zwaar overbelaste trapezius? Misschien moet iemand van dit altijd zo behulpzame forum even helpen? Als die problemen in de lies streek ook aanhouden kunnen ze je misschien daar ook wel mee helpen?

)
)
), 13 (2f.)
)
), 9 (2f. pompje hoor
)
), 10 (2f.), 11 (3 slinger reps
), 9+8hammer curls (pumped as f**k
)
)
)
)
)
)
)
)
)

(training ging lekker, zeurende traps en nek nadien is kut!)
)