- Waardering
- 46.984
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha..dat komt wel weer..De autisten (waaronder ik) hier hebben het zwaar te verduren gehad, maar zo kennen we je weer.
Nu nog de daadwerkelijke voeding met een ongeplande BBQ met collega Wim en B52's met bitterballen en alle autisten zijn weer gerustgesteld.

Hahaha,
Ik en mijn vrouw (klinkt raar dit!) hebben een tattoo laten zetten op vakantie..omdat het kan

Geef me nog 10 dagen all in vakantie en dan ben ik er wel denk

Gaat goed hè!?
)
)
)
), 10 (nipt!), 8 (1f.
)
)
)
)
)
) ss 15kg: 15 (paar pause
)
)

(Als je bijna van de trap valt is het goed, toch?)Hoger eiwitgehalte en door mijn havermout net zo lekker (gebruik vanille)...en gewoonte #autistSpeciale reden dat je de isolaat altijd neemt? Niet bv de Delicious?
Hoger eiwitgehalte en door mijn havermout net zo lekker (gebruik vanille)...en gewoonte #autist
Ik neem ook altijd vanille, heb schrik om een grote pot te kopen met iets dat ik dan niet lust.
Ik neem ook altijd vanille, heb schrik om een grote pot te kopen met iets dat ik dan niet lust.

Nightprotein wissel ik af. Maar vaak wel vanille (die overigens niet lekker is). De postworkout is nu pina colada, maar ook vaak banaan of iets
haha..heb ik ook weleens gehad..2.5kg smerige wheyIk neem ook altijd vanille, heb schrik om een grote pot te kopen met iets dat ik dan niet lust.

dat is ook fijn inderdaadKoop je toch eerst een sample pack? En je kan je smaak van je sample bij je bestelling ook kiezen. Ik heb haast iedere pot wel wat anders![]()
ik wissel wel graag af. Maar met banaan kan het vaak niet fout gaan.
Choco vind ik smerig..
vanille is eigenlijk de enige welk ik altijd in huis heb
vanille is eigenlijk de enige welk ik altijd in huis heb

Ik ook.vanille is eigenlijk de enige welk ik altijd in huis heb
Die is ook serieus lekker! Vooral uit de blender met water en wat klonten ijs