AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.842
  • #38.846
Ja maar dan wordt je ook groter en dat wil je toch niet?
Tuurlijk wel, maar niet vetter! Ik zou het liefst een stuk groter zijn natuurlijk, maar bedoel te zeggen dat ik ook dan niet tevreden ben..

Ik heb ook veel respect voor sporters welk echt tevreden zijn..
Toch wel leuk dat je enige twee opties anabolen of therapie is. Een fatsoenlijke bulk is uit den boze:roflol:
Jup..zo dacht jij ook toch ;)

De training van vandaag..ging best aardig..maar de spier op mijn rug/scalpula (of zo iets, of iets in de buurt), voelt wel fucked..:treuren:

Push:
Benchpress:

40kg: 20
60kg: 12 (prima:D)
70kg: 8
80kg: 4, 4, 4, 4 (gewoon prima reps:fire:)
60kg (3-1-1-1): 13 (top:D)

Cable fly's (high puley):
10kg: 15 (sqeez & hold:fire:)
12.5kg: 15 (top!)
15kg: 14 (prima:D)
17.5kg: 12
10kg: 20 (pumped!)

Cable tricep extention (midden in kabelstation):
2.5kg; 25
5kg: 20 (sqeez!)
7.5kg: 15
10kg: 10 (2 flink forced:fire:)
7.5kg: 17 (single arm:fire:)

Plate-loaded incline chestpress (gewicht/kant. 3-1-X-1):
25kg: 12
30kg: 12 (2 iets forced)
35kg: 10 (2f.)
40kg: 8, 3, 3, 3, 3, 3 (myo-sets:fire::fire:)

OH rope tricep extention ss Lying dumbbell tricep extention (3-1-1-1):
10kg: 20 (easy!) ss 6kg: 12
15kg: 14 (top:D) ss 8kg: 10 (pff!)
17.5kg: 12 (2 lelijk:o) ss 10kg: 8 (1f.:o)
Dropset: 21-->17.5-->12.5kg: 5, 3, 3 (op = op!)

Seated alternate side raise:
3kg: 20, 20, 20 (pumped!:fire: niet te zwaar, want ook mijn schouder zeurt een beetje:o)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Best prima, op alle pijntjes na:o)

• #38.847
Wat vind je dan zelf niet goed aan je shape? Leg het eens grondig uit Marvin :P
Die foto is niet helemaal zo als het vandaag is.

Nou het enige echte probleem vind ik mijn buik en onderrug..die 'zwemband' zeg maar.

Want verder ben ik nu voor mijn doen wel lekker buff!:o

Die foto is niet helemaal zo als het vandaag is.

Nou het enige echte probleem vind ik mijn buik en onderrug..die 'zwemband' zeg maar.

Want verder ben ik nu voor mijn doen wel lekker buff!:o

Eigenlijk wil je dus nog paar % vet droppen en je gewicht/massa stabiel houden.

Ze noemen dat een recomp en perfect te realiseren tijdens een eerste kuurtje hoor :D

Tuurlijk wel, maar niet vetter! Ik zou het liefst een stuk groter zijn natuurlijk, maar bedoel te zeggen dat ik ook dan niet tevreden ben..

Ik heb ook veel respect voor sporters welk echt tevreden zijn..

Denk dat er maar weinig van ons echt tevreden zijn maar jezelf vermageren tot er bijna niks overblijft is wel het andere uiterste...

ik ben ook nooit tevreden en ik heb nog nooit een van mijn abs gezien haha :p

Je zult toch nooit tevreden zijn. Waarom die "angst" om vetter te worden? Je hebt het imo toch zelf in de hand hoever je het laat oplopen.

Net alsof aas een wondermiddel is en niet vetter zult worden in een bulk.

Therapie zou ws zeker geen slecht idee zijn wat @Rambo1 al zei. Imo heb je wel een behoorlijk slecht zelfbeeld wanneer je je met je huidige gewicht al vettig vindt.

Op zich, bevalt me nu best goed zonder gear. Lekker bulken & cutten en sterker worden door doelgericht te sporten i.p.v. de dosis te verhogen. Heb het wel rust kunnen geven en kunnen accepteren dat ik geen dikke massamonster zal worden. Een nieuwe uitdaging is om alles er maximaal uit te halen, iets wat er bij jou ook nog wel in zit.

• #38.854
Eigenlijk wil je dus nog paar % vet droppen en je gewicht/massa stabiel houden.

Ze noemen dat een recomp en perfect te realiseren tijdens een eerste kuurtje hoor :D
Zou inderdaad heel nice zijn. 1.80m bij 85kg op een procent of 7-8...
Denk dat er maar weinig van ons echt tevreden zijn maar jezelf vermageren tot er bijna niks overblijft is wel het andere uiterste...
Ik denk dat mijn foto's geen recht doen aan hoe ik er uitzie als ik vermagerd ben tot er niks meer overblijft..

ik ben ook nooit tevreden en ik heb nog nooit een van mijn abs gezien haha :p
Ach..het houdt ons wel lekker van de straat zullen we maar zeggen:rolleyes:
Je zult toch nooit tevreden zijn. Waarom die "angst" om vetter te worden? Je hebt het imo toch zelf in de hand hoever je het laat oplopen.

Net alsof aas een wondermiddel is en niet vetter zult worden in een bulk.

Therapie zou ws zeker geen slecht idee zijn wat @Rambo1 al zei. Imo heb je wel een behoorlijk slecht zelfbeeld wanneer je je met je huidige gewicht al vettig vindt.
Dat klopt ook zeker, en dat weet ik dondersgoed. Mijn zelfbeeld is ook klote wat dat betreft...het is ook weer niet zo dat ik heel onzeker ben ofzo, maar vind mezelf al snel vet (helaas). Komt misschien een beetje door vroeger, werd gepest op de basisschool omdat ik geen dunne panlat was zullen we maar zeggen. Verder merk ik gewoon na de cut in 20143 dat ik mezelf enorm snel vet vind.

Met de juiste kuur kan ik zoals @Tr3nbolon3 aangeeft gewoon een soort recomp doen waarmee ik massa gain en vet verlies, en is het wat dat betreft wel een wondermiddel. Echter is dat natuurlijk niet een oneindig proces en zul je voor echt zieke massa ook wat vet moeten aanzetten..

Op zich, bevalt me nu best goed zonder gear. Lekker bulken & cutten en sterker worden door doelgericht te sporten i.p.v. de dosis te verhogen. Heb het wel rust kunnen geven en kunnen accepteren dat ik geen dikke massamonster zal worden. Een nieuwe uitdaging is om alles er maximaal uit te halen, iets wat er bij jou ook nog wel in zit.
Alleen heb ik geen zin om dat maximale er uit te halen, als mij dat ook maximale inzet kost ;)

Badum tsss!

Enfin, vandaag verplichte strafcardio, want auto staat bij de garage voor APK. Lekker t*fus weer wel, maar hbben het weer overleefd:woot:

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90minuten / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..

Voeding, woensdag 12-09-2018:
6:15 Iomax
Post-cardio: 6g BCAA (Scitec) + 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 15g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 15g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA (Scitec)
18:00 Avondeten (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)

En nog een trouwshootfoto om de boel wat op te leuken hier..:rolleyes:

Ik denk dat er mensen in Nederland zijn die meer reden tot klagen over hun lichaam hebben :roflol:

• #38.857
Zelfs met aas kom je in vet aan wat je zelf als zegt. En wanneer je stopt is het zeer zeker dat je de massa en hardheid niet zult behouden. Aan de meeste te zien die stoppen gaat dat lastig en zul je ook weer vettiger worden. Blijft een cirkeltje waar je toch weer op t zelfde punt uitkomt waar je tegenaan blijft lopen.

vraag me daarnaast ook sterk af of je überhaupt wel verantwoord met aas om kunt gaan. Of er alles uithaalt wat erin kan zitten gezien je terughoudendheid/leefstijl.

Maar goed doen waar je jezelf goed bij voelt natuurlijk.

Vast wel:roflol:
Dat heb ik wel eens eerder gehoord. De vraag is alleen of ik het zie zitten om te cutten naar <5% voor een plastic beker en een pot whey..:rolleyes:

Dan ga je er al vanuit dat je een beker wint :D
Tja als je zo denkt dan is wedstrijden niets voor jou, in geen enkele sport..of je moet verborgen talenten hebben natuurlijk. Ik heb god***domme geen whey gekregen.

Terug
Naar boven