- Waardering
- 23.837
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ha ha, zou best kunnen, we hebben die auto wel afgeragd in 3 weken

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha ha, zou best kunnen, we hebben die auto wel afgeragd in 3 weken

Help!!
Verder zijn we bezig te kijken naar onze 'echte' honeymoon.
Het idee is:
3-6 dagen Las Vegas & omgeving (op schappelijke afstand <5uur rijden)
5-8 dagen Miami & omgeving (op schappelijke afstand <5uur rijden)
6-7 dagen bahamas.
Wie ooh wie heeft er tips qua must do's, must see's, hotels etc?
Ken ik ook kwaat om worre as hun beter nederlans kenne en je alteit motte verbetere![]()

Dat geloof ik, maar dat zijn wij niet van plan..wil best wat zien, maar ga geen 4000km rijden..Ha ha, zou best kunnen, we hebben die auto wel afgeragd in 3 weken![]()

Onze fake huwelijksreis was 10 dagenHoe lang zijn jullie op 'fake' huwelijksreis geweest?
Je idee ziet er goed uit hoor, dat zal een fantastische onvergetelijke reis zijn :-)

Vet!4 februari t/m 22 februari: Las Vegas, Miami & Bahamas

Nice, jullie gaan gewoon 4-5x vliegenWe hebben trouwens gister geboekt!
4 februari t/m 22 februari: Las Vegas, Miami & Bahamas

Gisteren wou je nog tips en nu is het al geboekt?
Dat geloof ik, maar dat zijn wij niet van plan..wil best wat zien, maar ga geen 4000km rijden..
Onze fake huwelijksreis was 10 dagen
We hebben trouwens gister geboekt!
4 februari t/m 22 februari: Las Vegas, Miami & Bahamas

4x
Zo ben ik
De tips zijn nog steeds welkom in die regio's 

dan krijg je meer vissen te zien, vraag maar aan mijn vrouw
)zorg daar even dat er iemand over de randdan krijg je meer vissen te zien, vraag maar aan mijn vrouw
![]()

Whahaha.. Thanks voor de tips! De everglades willen we zowieso bezoekenIn Miami kregen we ooit het advies, bij het ophalen van de huurauto, ga niet van de autostrade af in de Hispano- of Negro-buurten !!! en stop niet als ze tegen de auto rijden maar bol door naar het eerste politie-kantoor om aangifte te doen...
Van waar komen jullie ? Uit Brussel, oh dan zijn jullie wel wat gewoon dus doe maar
Als je tijd hebt, ga dan naar de Everglades, met die glij-boten, is reuze-fun, ook een aligatorfarm bezoeken is top, en dan nog wat verder richting de Keys (je hoeft echt niet tot het einde) en daar met een glass-bottom boot gaan varen (zorg daar even dat er iemand over de randdan krijg je meer vissen te zien, vraag maar aan mijn vrouw
)

Het helpt om eerst een Tuna-sandwich te eten voor je aan boord gaat, met 3 cm dik gepureerde tonijn met mayo, tussen 2 dunne boterhammetjes...![]()

wha ha .... beste tip ooitdaar met een glass-bottom boot gaan varen (zorg daar even dat er iemand over de randdan krijg je meer vissen te zien, vraag maar aan mijn vrouw
)

6 dagen Las Vegas is echt veeel te langIk werd na dag 3 echt compleet gestoord
![]()