XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Help!!

Verder zijn we bezig te kijken naar onze 'echte' honeymoon.

Het idee is:

3-6 dagen Las Vegas & omgeving (op schappelijke afstand <5uur rijden)
5-8 dagen Miami & omgeving (op schappelijke afstand <5uur rijden)
6-7 dagen bahamas.

Wie ooh wie heeft er tips qua must do's, must see's, hotels etc?

Hoe lang zijn jullie op 'fake' huwelijksreis geweest?

Je idee ziet er goed uit hoor, dat zal een fantastische onvergetelijke reis zijn :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.023
Ken ik ook kwaat om worre as hun beter nederlans kenne en je alteit motte verbetere :p
:roflol:
Ha ha, zou best kunnen, we hebben die auto wel afgeragd in 3 weken :)
Dat geloof ik, maar dat zijn wij niet van plan..wil best wat zien, maar ga geen 4000km rijden..:o
Hoe lang zijn jullie op 'fake' huwelijksreis geweest?

Je idee ziet er goed uit hoor, dat zal een fantastische onvergetelijke reis zijn :-)
Onze fake huwelijksreis was 10 dagen ;)

We hebben trouwens gister geboekt!

4 februari t/m 22 februari: Las Vegas, Miami & Bahamas

Dat geloof ik, maar dat zijn wij niet van plan..wil best wat zien, maar ga geen 4000km rijden..:o
Onze fake huwelijksreis was 10 dagen ;)

We hebben trouwens gister geboekt!

4 februari t/m 22 februari: Las Vegas, Miami & Bahamas
Gisteren wou je nog tips en nu is het al geboekt? :D

• #39.027
In Miami kregen we ooit het advies, bij het ophalen van de huurauto, ga niet van de autostrade af in de Hispano- of Negro-buurten !!! en stop niet als ze tegen de auto rijden maar bol door naar het eerste politie-kantoor om aangifte te doen...
Van waar komen jullie ? Uit Brussel, oh dan zijn jullie wel wat gewoon dus doe maar :roflol:

Als je tijd hebt, ga dan naar de Everglades, met die glij-boten, is reuze-fun, ook een aligatorfarm bezoeken is top, en dan nog wat verder richting de Keys (je hoeft echt niet tot het einde) en daar met een glass-bottom boot gaan varen (zorg daar even dat er iemand over de rand :kots: dan krijg je meer vissen te zien, vraag maar aan mijn vrouw :D)

• #39.031
In Miami kregen we ooit het advies, bij het ophalen van de huurauto, ga niet van de autostrade af in de Hispano- of Negro-buurten !!! en stop niet als ze tegen de auto rijden maar bol door naar het eerste politie-kantoor om aangifte te doen...
Van waar komen jullie ? Uit Brussel, oh dan zijn jullie wel wat gewoon dus doe maar :roflol:

Als je tijd hebt, ga dan naar de Everglades, met die glij-boten, is reuze-fun, ook een aligatorfarm bezoeken is top, en dan nog wat verder richting de Keys (je hoeft echt niet tot het einde) en daar met een glass-bottom boot gaan varen (zorg daar even dat er iemand over de rand :kots: dan krijg je meer vissen te zien, vraag maar aan mijn vrouw :D)
Whahaha.. Thanks voor de tips! De everglades willen we zowieso bezoeken:D

:o
Het helpt om eerst een Tuna-sandwich te eten voor je aan boord gaat, met 3 cm dik gepureerde tonijn met mayo, tussen 2 dunne boterhammetjes... :p

• #39.032
De planning voor vandaag...rust! Heel veel rust..

Voeding, dinsdag 25-09-2018:
7:15 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie + 6g BCAA Recovery (XXL)
11:00 40g whey delicious (XXL) + 15g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 15g notenmix + 6g BCAA Recovery (XXL)
17:00 30g nightprotein (XXL)
18:30 Uit eten, Loetje biefstuk + toetje/voorgerecht etc. (~1500kcals)

~2420kcals, E/K/V = 260g (43%) / 165g (27%) / 80g (30%)

In Miami zelf natuurlijk het strand doen, behalve als het waait en pijpestelen giet zoals wij hadden, dan is daar geen kat te zien...

Oh, en wij verbleven in een hotel met het interieur zoals dat in Pulp Fiction, tafels en stoelen in auto's, echt knap ! (weet alleen de naam niet meer)

Je moet naar dat burger restaurant Heart Attack gaan. Burgers van 5k tot 20k kcal en je wordt gespankt als je je bord niet leeg eet. Boven 300 of 350 lbs o.i.d. mag je gratis Marvinnen.

• Like
Waarderingen: BB_
6 dagen Las Vegas is echt veeel te lang :eek: Ik werd na dag 3 echt compleet gestoord :o

Terug
Naar boven