@Bert
Korte uitleg: betere a:e verhouding.
Langere uitleg, op basis van eigen ervaring:
Bij test only heb je een realistische kans op oestrogene sides. Door er mast naast te zetten beperk je dat risico voor een groot deel. Er zijn veel kuurders die geen oestrogene sides hebben op test only maar waarom zou je het risico nemen in je eerste kuur? Ik heb destijds ook test only als eerste kuur gedaan met een dieet die waarschijnlijk het meest on point was van al mijn diëten. Toch had ik vanaf week 5-6 een snellere opslag van vetmassa, hetgeen mijn look dan toch wat verpestte... Edit: mijn libido kelderde ook vanaf week 5-6, hetgeen voor mij heel duidelijk een signaal is dat ik last had van te hoog oestrogeen.
Dus waarom zou je dat risico nemen? Zet er gewoon 200 mg mast naast en je beperkt het risico ENORM

Als ik mijn eerste kuur opnieuw zou kunnen doen dan zou ik niet naar de broscience luisteren waar 500mg test only als DE eerste kuur wordt gepredikt.
Ik lees regelmatig dat sommige masteron afraden omwille van een verhoogde kans op bijvoorbeeld acne. In mijn ogen is dat b*llshit. Als je gevoelig bent voor acne dan ga je daar tijdens het kuren namelijk sowieso last van hebben. Voorzie jezelf dan ook van wat HG Roa (of maak dat je er kan aan geraken). Als je acne zou krijgen tijdens een kuur dan is die acne snel weg door 20mg Roa per dag te nemen en daarna 2-3* 20mg per week om acne weg te houden. Die dosering Roa is meestal voldoende en is zo licht dat je daar geen zorgen hoeft te hebben op andere bijwerkingen.