Kleine nuance: je onderdrukt oestrogeen niet met masteron hoor. Daarom is het net zo ideaal om naast testosteron te zetten. Je zorgt voor een betere a:e verhouding waardoor oestrogeen minder snel de bovenhand krijgt en tegelijk ga je geen extra (noemenswaardige) sides krijgen. Dat is een win/win situatie: je vermijdt vervelende sides en krijgt geen sides bij die je niet met test only zou hebben.
De bijwerkingen van test 500mg OF test 500 + mast 200mg zullen zelden verschillend zijn.
Wanneer je echter hoge doseringen mast gaat gebruiken kunnen er WEL sneller andere bijwerkingen opduiken (vb: prostaatproblemen). De gedachte om dus niet meteen te stacken is enkel relevant bij noemenswaardige doseringen, 200mg masteron valt hier eigenlijk nog niet onder IMO.
Wat libido betreft: wanneer je een kuur doet heb je een suprafysiologische hoeveelheid testosteron in je lichaam. Als alles goed gaat dan hoort daar een hoger libido bij. Wanneer je a:e verhouding niet goed zit, dan uit zich dat vaak met een lager libido of erectieproblemen. Moet het doel van een kuur een hoger libido zijn? Neen, maar het is geen goed teken als je tijdens je kuur een laag libido hebt of erectieproblemen.
Mijn welgemeende excuses aan
@Skatermarvin voor de offtopic. Ik heb er goede hoop op dat hij me dat vergeeft