Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zo ongeveer wel. We hebben voor de bruiloft van iedereen snoep gehad.

Nu kom ik vaak s'middags tussen tussen 16:00-17:30 en eten we vaak pas om 19:15-19:45...in die loze periode heb ik vaak 'honger' en zeg ik tegen mezelf dat 1 snoepje wel kan...dat worden er vaak 30:roflol:

I feel ya! Niemand kan het bij maar één snoepje houden, toch? :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #39.103
Tijd voor een interventie dus? :D AS meeting? Anonieme Snoep :D
Beter wel! Of ik moet even doorvreten..dan is alles op (~10-15kg)
Mogelijk..al voel ik wel dat de pijn meer richting mijn schouderblad en soms een beetje traps zit. Maar de beknelling of het probleem kan inderdaad ook ergens anders zitten.
I feel ya! Niemand kan het bij maar één snoepje houden, toch? :rolleyes:
Jawel hoor..mijn vrouw wel:o Rare mensen zijn dat!

Ook weer waar, maar het is ontstaan tijdens of na mijn vrijgezellenfeest. Ik weet vrijwel zeker dat het uit mijn rug komt..

Daar heb ik dan gelukkig geen last van..

Nek was al uitgesloten. Ze heeft alles daar nagelopen..

Ik kom uit omgeving Gouda (/Utrecht)

Enfin..het is weer maandag. Vanmorgen nog steeds 84kg en hoop toch zaterdag ~82kg te wegen...:marvin:

Echter...heb ik morgen een etentje met werk en donderdag spelletjesavond met vrienden:roflol: Het zal vast schelen wanneer ik stop met mijn AYCE snoep iedere dag..:eating:

Vandaag een Pull training met qua voeding het volgende..

Voeding, maandag 01-10-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1.5 scoop the Curse (Cobralabs)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + grapefruit
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 250g aardappels + 250g spinazie + ~150g kipfilet + ei (~750kcals)

~1830kcals, E/K/V = 195g (43%) / 165g (36%) / 40g (21%)
Na zaterdag weer 86 kilo?

• #39.106
  • Like
Waarderingen: vntl
Hoe is je slaap en stress momenteel

• #39.108
Hoe is je slaap en stress momenteel
Ervaar wel wat stress. Waarvan weet ik niet..maar ben vaak een beetje opgejaagd en shit (nee ik zit niet aan de clen). Het is niet druk op mijn werk ofzo, maar toch ervaar ik wel wat stress voor mijn gevoel. Zijn bezig met het plannen van de vakantie..allerlei losse boekingen en reserveringen..dingen regelen..het voelt gewoon (als) druk.. (ondanks het natuurlijk voor een goed en leuk doel is)

Qua slaap wel voldoende en diep genoeg denk. Wel veel moe..val af en toe al om 21:15 in slaap op de bank, maar kan ook gerust eens 0:00uur worden ofzo. Maar gemiddelde kom ik wel aan 6-8uur slaap..

Ervaar wel wat stress. Waarvan weet ik niet..maar ben vaak een beetje opgejaagd en shit (nee ik zit niet aan de clen). Het is niet druk op mijn werk ofzo, maar toch ervaar ik wel wat stress voor mijn gevoel. Zijn bezig met het plannen van de vakantie..allerlei losse boekingen en reserveringen..dingen regelen..het voelt gewoon (als) druk.. (ondanks het natuurlijk voor een goed en leuk doel is)

Qua slaap wel voldoende en diep genoeg denk. Wel veel moe..val af en toe al om 21:15 in slaap op de bank, maar kan ook gerust eens 0:00uur worden ofzo. Maar gemiddelde kom ik wel aan 6-8uur slaap..

6-8u is echt veel te random en voor bijna iedereen een veel te grote variabele voor optimale rust.

Slaap je aan 1 stuk door?

• #39.111
6-8u is echt veel te random en voor bijna iedereen een veel te grote variabele voor optimale rust.
Eerder 8 dan 6 uur hoor. Gelukkig is mijn bio wekker een beetje stuk de laatste tijd.

Zo ging ik er gister om 22:30 in en stond ik 6;15uur op vandaag.

Ik leef natuurlijk ook niet bepaald optimaal, hoewel er wel veel regelmaat in mijn schema zit:o

heeel soms een keer naar de wc om een uur of 3, maar bij de regel slaap ik door.

ga daar eerst eens mee aan de gang; uitgerust wakkerworden en overdag een energiedips / in slaap vallen betekent over t algemeen dat je goed en voldoende slaapt; heb je dit wel, dan zit er iets niet helemaal lekker.
Stress evenzo reguleren. Gaat enorm veel doen voor herstel

ga daar eerst eens mee aan de gang; uitgerust wakkerworden en overdag een energiedips / in slaap vallen betekent over t algemeen dat je goed en voldoende slaapt; heb je dit wel, dan zit er iets niet helemaal lekker.
Ik val iedere dag in slaap/energiedip om dezelfde tijd meestal, dit zou dus betekenen dat ik niet goed slaap? Wordt wel uitgerust wakker namelijk.

Ik val iedere dag in slaap/energiedip om dezelfde tijd meestal, dit zou dus betekenen dat ik niet goed slaap? Wordt wel uitgerust wakker namelijk.
Niet perse dar je niet goed slaapt, maar wellicht wel dat je niet voldoende slaapt

• #39.117
Gelukkig overdag niet echt dips. Soms s'avond gewoon op en dan val ik op de bank in slaap. Wat dat betreft is mijn bioritme prima..ik word moe wanneer het donker wordt, maar dat is niet altijd wenselijk.

Die stress moet wel gereguleerd worden inderdaad. Ik ben denk veel te neurotisch/plannerig met veel zaken waardoor ik soms tijd te kort lijk te komen.

Thanks voor je input trouwen! Waardeer ik, zeker in deze fase van je prep ;)

gewoon ovverdag een opPEPper nemen..:rolleyes:

Niet perse dar je niet goed slaapt, maar wellicht wel dat je niet voldoende slaapt
Hmm..dingen om over na te denken:D
Ik zit op 6 uurtjes.. is waarschijnlijk ook te weinig dan..
Soms wel 6 uurtjes, maar bij de regel wel langer in mijn geval.
:D

Die stress moet wel gereguleerd worden inderdaad. Ik ben denk veel te neurotisch/plannerig met veel zaken waardoor ik soms tijd te kort lijk te komen.
Dit heb ik precies hetzelfde. Als ik dan eraan denk wat ik nog allemaal moet doen lijkt het idd net of je tijd te kort komt maar als je het rustig langs elkaar zet is het eigenlijk helemaal niet zo. Ik gebruik zelf al een tijd de app Todoist(overzicht van wat je moet doen en je kunt zelf aangeven welke dag etc) en dat is wel echt fijn, misschien dat het voor jou ook werkt?

Ik zeg het je, het is Wim.
Ik stel voor in plaats van Wimloze woensdag een Wimloze week.

• #39.120
Dit heb ik precies hetzelfde. Als ik dan eraan denk wat ik nog allemaal moet doen lijkt het idd net of je tijd te kort komt maar als je het rustig langs elkaar zet is het eigenlijk helemaal niet zo. Ik gebruik zelf al een tijd de app Todoist(overzicht van wat je moet doen en je kunt zelf aangeven welke dag etc) en dat is wel echt fijn, misschien dat het voor jou ook werkt?
Hmm, eens kijken:D Thanks!

Ik zeg het je, het is Wim.
Ik stel voor in plaats van Wimloze woensdag een Wimloze week.
Nu je het zegt! Hij is wel weer even terug al..spanningen van heb ik jou daar in het kantoor:emo: Ik ga het voorstellen!

De training van vanmiddag! Ging best lekker eigenlijk!:woot:

Pull:
Matrix pulldown

20kg: 25 (warmup)
40kg: 18 (wait whut?)
50kg: 10 (TUT & MMC:fire:)
60kg: 10 (2f.), 10 (2f.), 8 (alternate, sqeez & hold:fire:)

Cable row (V-handle):
40kg: 15 (sqeez & hold:fire:)
47kg: 12
54kg: 10 (1 licht forced..)
61kg: 8 (1f.)
68kg: 6 (1f.), 6 (2f.:fire::fire:)

(high) Cable row (focus midden traps, V-handle):
26kg: 15, 15, 15 (allemaal TUT/MMC/sqeez & hold:fire:), 15+20partials (lekker:D)

Iso-lateral high row (plate-loaded. gewicht/kant):
15kg: 15 (nice and easy)
25kg: 15
35kg: 12 (2f.), 10 (1f.)
40kg (alternate): 13
50kg: (alternate): 8 (nice:D)

Straight arm rope pullover/pulldown (hoe heet zo iets?):
7.5kg: 25
10kg: 25
12.5kg: 22 (prima zo, beetje doorbloeden die bovenrug..)

Cable rear delt raise:
2.5kg: 12 (easy!)
5kg: 12, 9 (matige MMC..)
2.5kg: 15 (stricte reps met hold:fire:)

Alternate dumbbell curl (standing):
12kg: 8
14kg: 8 (lekker:D)
16kg: 7 (1f.), 6 (2f.:o)
14kg: 9 (1f.)
12kg: 9+15hammer curls (fik erin!:fire:)

Fat barbell curl*:
10kg: 15
15kg: 15 (TUT & MMC:fire:)
17.5kg: 12
20/22.5kg (?): 12 (2f.:fire:)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Ondanks de pijntjes (overigens niet tijdens het trainen) toch lekker getraind!)

* Normale barbell curls, maar dan door mij. J/K

Terug
Naar boven