- Waardering
- 14.555
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben niet meer zo actief op dbb, waar gaat de rel over op het moment?
Ik heb geen weegschaal hier, maar de spiegel zegt of het zelfde of zelfs lichterHaha, thanks voor het aanbod. Helaas weet ik dat nu pas. On the other hand..preworkouts bij Fox zijn IMO niet duur
Behalve @Skatermarvin
Mee doorgaan dus!Hoe vond je Dunkin Donuts?
Te weinig gegeten en gezopen dus!
Kijk, zo hoor ik het graag! @vntl of @wovano wie biedt meer?
O netjes! Ik ben er ook alweer zowat vanaf denk..
We hebben goed ons best gedaan, dat is wat telt (in beide gevallen)
True, true! 1 meting is geen meting!
Ik heb een rustdag vandaag, maar zoals al voorspeld wordt er niet rustig aan gedaan
Wahaha..wat wil je als je zo groot bent
De voeding tot nu toe..
Voeding zondag 07-10-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 triangel broodje met filet, ei en klein beetje pindakaas + 2 koppen koffie
11:45 1 koffiekoekje + 1 kop koffie
13:30 60g havermout + 30g whey delicious + ~15g rozijnen
16:00 Barebell protein bar
17:00 1 malibu + cola zero
17:30 1 kop verse pompoensoep
18:00 Halve roti rol
?
E/K/V: geen idee

11 rondes, 5 bakken ijs en een berg aan donuts: "vergeten te wegen"Ik denk +- 1 kg meer. Was me vanmorgen vergeten te wegen.
Vergeten...Ik denk +- 1 kg meer. Was me vanmorgen vergeten te wegen.

Werken? Ben je nog niet weg bij de Appie? Je had je ontslag ingediend toch, of moet je nog een x periode je contract uitdienen? 06.30 is wel vroeg voor een zondag, zeker na gisterenavond.Haha moest er om 06.30u uit om te gaan werken en omdat ik redelijk laat thuis was omdat de meet niet echt centraal was heb ik het opstaan zoveel mogelijk uitgesteld.![]()
Ik werk nog eventjes uit inderdaadWerken? Ben je nog niet weg bij de Appie? Je had je ontslag ingediend toch, of moet je nog een x periode je contract uitdienen? 06.30 is wel vroeg voor een zondag, zeker na gisterenavond.
Mwoa, ik denk toch dat donuts niet per se mijn ding zijn. Geef mij maar een goed stukje vlaai, zoals het een echte Limburger betaamt hahahaHaha, thanks voor het aanbod. Helaas weet ik dat nu pas. On the other hand..preworkouts bij Fox zijn IMO niet duur
Behalve @Skatermarvin
Mee doorgaan dus!Hoe vond je Dunkin Donuts?
Te weinig gegeten en gezopen dus!
Kijk, zo hoor ik het graag! @vntl of @wovano wie biedt meer?
O netjes! Ik ben er ook alweer zowat vanaf denk..
We hebben goed ons best gedaan, dat is wat telt (in beide gevallen)
True, true! 1 meting is geen meting!
Ik heb een rustdag vandaag, maar zoals al voorspeld wordt er niet rustig aan gedaan
Wahaha..wat wil je als je zo groot bent
De voeding tot nu toe..
Voeding zondag 07-10-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 triangel broodje met filet, ei en klein beetje pindakaas + 2 koppen koffie
11:45 1 koffiekoekje + 1 kop koffie
13:30 60g havermout + 30g whey delicious + ~15g rozijnen
16:00 Barebell protein bar
17:00 1 malibu + cola zero
17:30 1 kop verse pompoensoep
18:00 Halve roti rol
?
E/K/V: geen idee

Koeienvlaai of veganvlaai?Mwoa, ik denk toch dat donuts niet per se mijn ding zijn. Geef mij maar een goed stukje vlaai, zoals het een echte Limburger betaamt hahaha![]()
Nee nee, het liefst toch wel Linzenvlaai met appel of abrikoos.

Zeggen jullie geen 'vloooooaaaiii'?Nee nee, het liefst toch wel Linzenvlaai met appel of abrikoos.![]()
Ligt eraan vanuit welke regio je komt. Maastrichtenaren spreken het zo ooit, ja. Ik houd het bij vlaai hehe
Weinig rellen naar mijn idee..of althans, geen noemenswaardigeBen niet meer zo actief op dbb, waar gaat de rel over op het moment?
Oja, datDe laatste noemenswaardige rel was toen @ron501 ging lopen roidragen in onderstaand topic. Ter info: Ron zijn account is stopgezet en zijn naam gewijzigd naar @Ano_87987
https://forum.bodybuilding.nl/topics/uitslag-big-t-memorial-contest-2018.416629/
Zoals je dus kan lezen: weinig te rellen tegenwoordig...

Goede mealprep!Ik heb geen weegschaal hier, maar de spiegel zegt of het zelfde of zelfs lichter
Dus daarom net maar wat tompoucen en nu een xxl pizza bij Domino's![]()

Op jouw bw valt dat best mee!Ik denk +- 1 kg meer. Was me vanmorgen vergeten te wegen.
11 rondes, 5 bakken ijs en een berg aan donuts: "vergeten te wegen"

Hmm, ik ook!Ik was vergeten dat ik vandaag een low dagje wilde plannen.

Rotterdam was supercentraal!!Haha moest er om 06.30u uit om te gaan werken en omdat ik redelijk laat thuis was omdat de meet niet echt centraal was heb ik het opstaan zoveel mogelijk uitgesteld.![]()
Vind Utrecht of Rotterdam eigenlijk altijd een goede keuze voor meetings..Werken? Ben je nog niet weg bij de Appie? Je had je ontslag ingediend toch, of moet je nog een x periode je contract uitdienen? 06.30 is wel vroeg voor een zondag, zeker na gisterenavond.
Maar waarom zo vroeg?
Haha, ook lekker! Ik discrimineer niet wanneer het om suikerrijke producten gaat gaat..Mwoa, ik denk toch dat donuts niet per se mijn ding zijn. Geef mij maar een goed stukje vlaai, zoals het een echte Limburger betaamt hahaha![]()

#healthy #vegan
Dat klinkt prima! Ik heb liever die gore multivlaaien met bergen slagroom..Nee nee, het liefst toch wel Linzenvlaai met appel of abrikoos.![]()
Whahahaha
Die spreken ook nog net geen DuitsLigt eraan vanuit welke regio je komt. Maastrichtenaren spreken het zo ooit, ja. Ik houd het bij vlaai hehe
Nomnomnom

Wannneer een personen weegschaal niet meer genoeg is...
Geen probleem, lok het ook zelf wel uit eigenlijk. En het houdt het hier gezellig en levendig..Mooi hoe iedereen hier Marvins log misbruikt om lekker te ouwehoeren over van alles en nog wat of gewoon als eigen log. Ik ga zo pitten, ben moe zeg. Vandaag wel lekker borst + armen + cardio gedaan en een 1200 kcal avondmaaltijd op
.